Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
basics
|
Geplaatst: Do Jul 19, 2018 10:46 am Onderwerp: |
|
|
Voor mij vooral zwart, donkerblauw, middenblauw, lichtblauw, grijs en een enkele witte. Al draag ik die witte niet. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Do Jul 19, 2018 10:46 am Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
lekkerstring
|
Geplaatst: Vr Jul 20, 2018 1:13 pm Onderwerp: |
|
|
Ik hou ook wel van roze.
Ik heb er twee maar die worden en beetje vaal dus ik zoek eingelijk een nieuwe roze string.
Ik vind roze op een bruin lichaam heel mooi en sexy. _________________ Altijd in voor een chat of contact !. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paco99
|
Geplaatst: Zo Jul 22, 2018 11:23 am Onderwerp: |
|
|
Een gekleurde G geeft wat meer fleur. Het is zeker gewaagd om een pinkkleur te dragen. Ik geef zelf de voorkeur aan paars, oranje, pink, rose, wit, zwart en verschillende kleuren blauw. Wel zo klein mogelijk.... |
|
Terug naar boven |
|
|
navythong
|
Geplaatst: Zo Mrt 10, 2019 7:02 pm Onderwerp: |
|
|
Ik hou het bij donkere kleuren. Vooral zwart en navy. Heb ook een middelblauwe en een legerkleurige.
Ik vind de fellere kleuren wel goed staan bij anderen, maar voor mezelf iets te opvallend.
Ik heb altijd strings zonder voering en de lichtere kleuren worden al snel doorschijnend als ze nat zijn. Dat levert misschien ongewenste aandacht op. In een string trek je sowieso al meer aandacht dan in een board-short o.i.d. |
|
Terug naar boven |
|
|
John Gast
|
Geplaatst: Wo Mrt 13, 2019 8:51 am Onderwerp: |
|
|
De meeste strings die ik heb zijn zwart. Sommige licht doorzichtig. De laatste tijd een blauwe en een rode toegevoegd aan de collectie. Mijn string body's zijn wit. Dat de donkere bij een dunne short wat zichtbaar zijn vergroot het draagplezier.
Laatst aangepast door John op Vr Mrt 22, 2019 7:57 pm; in totaal 2 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
actionthong
|
Geplaatst: Wo Mrt 13, 2019 4:47 pm Onderwerp: |
|
|
Geel vind ik erg mooi op een gebruinde huid. Zwart en navy passen altijd goed vind ik. Eventuele aftekeningen vallen bij zwart en navy ook minder op. _________________ Het gaat jullie goed!
Groet,
Actionthong |
|
Terug naar boven |
|
|
Thong123
|
Geplaatst: Wo Mrt 13, 2019 10:43 pm Onderwerp: |
|
|
Geel vind ik tegenwoordig ook erg mooi! Ik heb een geel die ik regelmatig draag de laatste tijd |
|
Terug naar boven |
|
|
beachlion
Geregistreerd op: 10 Sep 2006 Berichten: 596 Woonplaats: Allentown, PA, USA
|
Geplaatst: Wo Mrt 13, 2019 11:29 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb zo'n beetje alle kleuren behalve rose en bruin. De donkere kleuren draag ik in het begin van het seizoen als ik nog wat bleek ben. Met wat bruining worden ook de kleuren wat lichter.
M'n eerste bestelling ergens rond 2000 bestond uit 10 strings in de kleur Royal Blue. De achterliggende gedachte was dat als ik in een wat ruimer model string het strand op ging ik naar een kleiner model kon overstappen zodra men aan mij in een string gewend was. Toen ik eenmaal genoeg zelfvertrouwen had opgebouwd kon ik alleen maar lachen om dat idee. Het zit gewoon tussen je oren. _________________ Hit the beach in a string or less |
|
Terug naar boven |
|
|
tieuke1974
|
Geplaatst: Do Mrt 14, 2019 5:45 am Onderwerp: |
|
|
Geel +1. |
|
Terug naar boven |
|
|
Sikko
|
Geplaatst: Do Mrt 14, 2019 11:18 am Onderwerp: |
|
|
Geel is mijn meestgedragen kleur, daarna wit. |
|
Terug naar boven |
|
|
String devil
|
Geplaatst: Do Mrt 14, 2019 7:19 pm Onderwerp: |
|
|
liefst koop ik zo veel mogelijk verschillende kleuren..
Maar de donkere kleuren domineren wel in mijn collectie. |
|
Terug naar boven |
|
|
paul65
|
Geplaatst: Do Mrt 14, 2019 7:25 pm Onderwerp: |
|
|
Voor mij hoofdzakelijk de felle kleurtjes. Liefst zoveel mogelijk variatie. Onlangs nog 2 stuks huidkleurige Hom Plume strings. Die zie je niet zo goed zitten als je een zomerbroek aan hebt. _________________ lekker strak |
|
Terug naar boven |
|
|
Solar
|
Geplaatst: Di Jun 23, 2020 12:34 pm Onderwerp: |
|
|
Ik draag liefst rood, geel en oranje ... staat mooi op mijn bruine huid. _________________ Love my Olaf Benz mmmmm |
|
Terug naar boven |
|
|
UnknownArtist
|
Geplaatst: Di Jun 23, 2020 2:13 pm Onderwerp: |
|
|
Op strand geel, zwart, blauw, paars. Ondergoed veel zwart, paar wit, paars, blauw geel en groen. |
|
Terug naar boven |
|
|
thomas87
|
Geplaatst: Di Jun 23, 2020 9:48 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb ook een roze string en ben niet gay. Wel vind ik het een opwindende kleur dus das stiekem wel een beetje de reden dat ik die kleur draag :p |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Jun 23, 2020 9:48 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|