Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
ron321
|
Geplaatst: Zo Sep 01, 2019 6:19 pm Onderwerp: String onder witte linnen broek |
|
|
Ik draag zomers regelmatig een dunne witte linnen broek (lang en kort) welke enigszins doorschijnend zijn en dan een mooie gekleurde of witte string eronder. Ook naar een verjaardag van vrienden.
Mijn verloofde heeft er gelukkig geen moeite mee.
Hoe gaat dat bij jullie? |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Zo Sep 01, 2019 6:19 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
John Gast
|
Geplaatst: Di Sep 03, 2019 5:21 am Onderwerp: |
|
|
Dit jaar heb ik voor het eerst een lichte linnen broek gekocht. Het was een iets wijder model. Alle soorten strings eronder gedragen van vel rood, tot zwart en wit. Geen commentaar gehad. Volgend jaar wil ik een ietst strakker model proberen |
|
Terug naar boven |
|
|
SloggiBoy75
|
Geplaatst: Di Sep 03, 2019 6:40 am Onderwerp: |
|
|
Ik draag zomers ook vaak witte korte broeken. Heb nu 1 wat wijder model wat best wel doorschijnt en 1 wat strakker model (skinny) deze is iets dikker.
Draag er eigenlijk altijd een witte string onder (een met een flinke driehoek en geen touwtjes) of anders een witte slip.
En ja die zie je een beetje, maar vind dat wel chill..en kinky
Maar goed meestal hangt er nog wel een t-shirt over je broekrand en twee kontzakken op de billen, dus zo opvallend is het nou ook weer niet. |
|
Terug naar boven |
|
|
thomas87
|
Geplaatst: Di Sep 03, 2019 2:37 pm Onderwerp: Re: String onder witte linnen broek |
|
|
ron321 schreef: | Ik draag zomers regelmatig een dunne witte linnen broek (lang en kort) welke enigszins doorschijnend zijn en dan een mooie gekleurde of witte string eronder. Ook naar een verjaardag van vrienden.
Mijn verloofde heeft er gelukkig geen moeite mee.
Hoe gaat dat bij jullie? |
bij mij hetzelfde: ook ik draag in de zomer geregeld gekleurde string onder mijn witte linnen broek die enigzins doorschijnt (zeker als je bukt). Stiekem vind ik de wetenschap dat mensen het mogelijk zien ook wel spannend |
|
Terug naar boven |
|
|
|