Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Stringboyken
|
Geplaatst: Za Aug 24, 2019 2:33 pm Onderwerp: Tendenze en Slickitup |
|
|
Hallo ik heb er ook een par Heel leuk om te dragen ook on te slapen in de winter, favoriete merken hier in zijn slickitup en tendenze.de |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Za Aug 24, 2019 2:33 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
John Gast
|
Geplaatst: Vr Okt 04, 2019 10:27 pm Onderwerp: |
|
|
Vandaag is mijn nieuwe zwarte stringbody van manstore binnen gekomen. De M101. Ik had al een witte, maar een zwarte stond nog op mijn verlanglijst |
|
Terug naar boven |
|
|
Stephan
|
Geplaatst: Zo Okt 06, 2019 8:26 am Onderwerp: |
|
|
Ik ben al langer fan van deze String Body, heb hem enkel in het zwart, wit draag ik niet. Jammer dat ze hem niet in meerdere kleuren op de markt brengen ? |
|
Terug naar boven |
|
|
John Gast
|
Geplaatst: Zo Okt 06, 2019 9:41 pm Onderwerp: |
|
|
Stephan schreef: | Ik ben al langer fan van deze String Body, heb hem enkel in het zwart, wit draag ik niet. Jammer dat ze hem niet in meerdere kleuren op de markt brengen ? |
Stephan, ik heb hem juist in het wit. Dan kan ik de stringbody onder een wit overhemd dragen. Zit super mooi. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stephan
|
Geplaatst: Ma Okt 07, 2019 9:50 am Onderwerp: |
|
|
Dag John, onder een wit hemd staat wit mooier, heb je zeker gelijk in, maar wit als ondergoed, ook mijn gewone strings, zal ik niet vlug kopen.
Maar inderdaad, de M101 qua draagcomfort daar kan niks bovenop, topklasse en kwalitatief superkwaliteit, ook na 10-tallen wasbeurten als nieuw ? |
|
Terug naar boven |
|
|
martijnsimon
|
Geplaatst: Ma Okt 07, 2019 10:44 pm Onderwerp: BodyAware |
|
|
Kijk eens op de site van bodyaware, zeer mooie stringbodys
Heb zelf de yoga. _________________ Meer strings graag. |
|
Terug naar boven |
|
|
John Gast
|
Geplaatst: Di Okt 08, 2019 6:35 pm Onderwerp: |
|
|
Martijn, Het merk bodyaware kende ik niet. De stringbodys zien er mooi uit. Zo te zien is het model yoga niet zo hoog opgesneden. Dat ziet er wel fraai uit. Ze hebben ook mooie strings, niet zo standaard. Heb je ervaring met de satijn stof van Bodyaware? zit dat lekker? |
|
Terug naar boven |
|
|
Firetoice
|
|
Terug naar boven |
|
|
martijnsimon
|
Geplaatst: Vr Okt 25, 2019 9:41 am Onderwerp: |
|
|
John schreef: | Martijn, Het merk bodyaware kende ik niet. De stringbodys zien er mooi uit. Zo te zien is het model yoga niet zo hoog opgesneden. Dat ziet er wel fraai uit. Ze hebben ook mooie strings, niet zo standaard. Heb je ervaring met de satijn stof van Bodyaware? zit dat lekker? |
Geen ervaring met de satijn stof helaas _________________ Meer strings graag. |
|
Terug naar boven |
|
|
Albatros
|
Geplaatst: Zo Okt 27, 2019 2:18 pm Onderwerp: |
|
|
Heb ook de Manstore M101 String Body. Zit zalig. Wel hoog uitgesneden? _________________ Real man also wear strings.... |
|
Terug naar boven |
|
|
Albatros
|
Geplaatst: Vr Jan 03, 2020 6:43 am Onderwerp: |
|
|
Ondertussen een 2de zwarte en mijn eerste witte aangeschaft! Zou deze gewoon dagelijks willen dragen. Zitten gewoon super. _________________ Real man also wear strings.... |
|
Terug naar boven |
|
|
Twinky Gast
|
Geplaatst: Vr Jan 03, 2020 7:32 am Onderwerp: |
|
|
Albatros schreef: | Ondertussen een 2de zwarte en mijn eerste witte aangeschaft! Zou deze gewoon dagelijks willen dragen. Zitten gewoon super. |
Gaaf! Heb je er foto's van toevallig? |
|
Terug naar boven |
|
|
Albatros
|
Geplaatst: Wo Jan 15, 2020 7:20 am Onderwerp: |
|
|
Twinky schreef: | Albatros schreef: | Ondertussen een 2de zwarte en mijn eerste witte aangeschaft! Zou deze gewoon dagelijks willen dragen. Zitten gewoon super. |
Gaaf! Heb je er foto's van toevallig? |
Zal er binnenkort eentje proberen te maken. _________________ Real man also wear strings.... |
|
Terug naar boven |
|
|
martijnsimon
|
Geplaatst: Za Jan 18, 2020 11:51 pm Onderwerp: Stringbody |
|
|
Ik koop regelmatig een stringbody voor mijn vriendin, het merk wolford is echt de beste. Ook wel duur. Elke stijl volle vrouw zou wolford in de kast moeten hebben .
Hoop dat er ooit een heren lijn komt _________________ Meer strings graag. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stephan
|
Geplaatst: Zo Jan 19, 2020 12:32 pm Onderwerp: |
|
|
Als je al eens spullen van Manstore hebt gedragen, ook hun stringbody, zal je zeker merken dat deze niet onderdoen voor het merk Wolford hoor, neem het van mij aan ? |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Zo Jan 19, 2020 12:32 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|