Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
stringboyke
|
Geplaatst: Wo Aug 23, 2017 12:07 pm Onderwerp: Hete stringfoto's delen |
|
|
Het zou me erg spannend lijken om met de medestringers hier foto's van jezelf in string online te plaatsen zodat je van elkaars spannende plaatjes kunt genieten. Ik doe dit bijvoorbeeld al op ishotmyself.nl. Dat is geheel gratis en er zitten daar ook al meerdere stringfans. Je kunt ook reacties geven op de foto's en elkaar priveberichten sturen. Als iemand nog een andere website weet kan dat natuurlijk ook. Ik hoor graag jullie reacties of jullie dat ook leuk lijkt. _________________ Once a thong, always a thong!!! |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Wo Aug 23, 2017 12:07 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
actionthong
|
Geplaatst: Do Jun 28, 2018 12:29 pm Onderwerp: foto's delen |
|
|
Zoals je aan mijn bijdrages kunt zien deel ik al regelmatig foto's. Het verduidelijkt vaak het verhaal en is inderdaad ook wel spannend. Ishotmyself is voor mij een stapje te ver. Ik heb me aangemeld maar weet nog niet hoe berichten en het plaatsen van foto's werkt. Ik had gehoopt dat het wat meer op stringers gericht was. _________________ Het gaat jullie goed!
Groet,
Actionthong |
|
Terug naar boven |
|
|
stringboyke
|
Geplaatst: Vr Jun 29, 2018 6:02 am Onderwerp: |
|
|
Ishotmyself werkt heel makkelijk en er is van alles te vinden waaronder ook stringfans. Het zou me leuk lijken als er nog meer stringfans hun foto's op deze website uploaden. Zijn er nog meer websites waar jullie foto's plaatsen? _________________ Once a thong, always a thong!!! |
|
Terug naar boven |
|
|
stringbillen
|
Geplaatst: Do Jan 02, 2020 7:03 pm Onderwerp: |
|
|
Ik ben ook erg actief op I Shot Myself! |
|
Terug naar boven |
|
|
stringboyke
|
Geplaatst: Vr Jan 03, 2020 7:14 am Onderwerp: |
|
|
Leuk dat er meer stringers actoef zijn op Ishotmyself. Zelf plaats ik er regelmatig foto's. Ik ben ook actief op Kik bij verschillende stringclubs. _________________ Once a thong, always a thong!!! |
|
Terug naar boven |
|
|
|