Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Solar
|
Geplaatst: Di Jun 23, 2020 1:05 pm Onderwerp: Voering |
|
|
Mijn zwemstringetjes hebben een voering, maar die knip ik er altijd uit. Zijn er nog stringers die dit doen?
Bij gewone stringetjes doe ik dat eigenlijk ook meestal. Liefst een enkele laag stof. Bovendien voel je dan het materiaal zelf en niet die voering. _________________ Love my Olaf Benz mmmmm |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Jun 23, 2020 1:05 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
UnknownArtist
|
Geplaatst: Di Jun 23, 2020 2:16 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb bijna geen strings met voering. Op een paar na, maar niet storend is ook heel dun bij een paar gstringetjes. En misschien nog een paar grotere thongs maar die draag ik dan ook vooral als het wat kouder is dus dan ben ik best blij met wat voering. |
|
Terug naar boven |
|
|
scubaraven
Geregistreerd op: 11 Sep 2006 Berichten: 408 Woonplaats: Regio 's-Hertogenbosch
|
|
Terug naar boven |
|
|
beachlion
Geregistreerd op: 10 Sep 2006 Berichten: 596 Woonplaats: Allentown, PA, USA
|
Geplaatst: Wo Jun 24, 2020 5:12 am Onderwerp: |
|
|
Vroeger kwam ik wel eens een zwemstring tegen met een voering. Die knipte ik er meestal uit. Tegenwoordig koop ik meestal strings die zowel als ondergoed kunnen worden gebruikt als zwemgoed. Die zijn niet gevoerd. _________________ Hit the beach in a string or less |
|
Terug naar boven |
|
|
Stephan
|
Geplaatst: Wo Jun 24, 2020 9:13 am Onderwerp: |
|
|
Ik koop enkel strings zonder voering. De Manstore M751 en M911 Beach Tower strings zijn mijn favoerieten. Glanzend en afhankelijk van de kleur semi-transparant als je ermee uit het water komt. Mooi afgetekend waarbij de contouren van het beste deel van de man duidelijk zichtbaar zijn. Heb ze in praktisch alle kleuren, draag ze dan ook als gewoon ondergoed ? |
|
Terug naar boven |
|
|
navythong
|
Geplaatst: Zo Jul 05, 2020 4:15 pm Onderwerp: |
|
|
Voor mij ook alleen strings zonder voering. Drogen veel sneller, zit veel lekkerder en ziet er beter uit. En niet te vergeten, de stof heeft meer stretch. |
|
Terug naar boven |
|
|
armejoe
Geregistreerd op: 09 Okt 2008 Berichten: 12 Woonplaats: Vlaams Brabant
|
Geplaatst: Vr Jul 10, 2020 7:17 pm Onderwerp: |
|
|
Als die aanwezig zijn gaan ze er onmiddelijk uit. Vij een lichte kleur riskeer je wat doorkijk, maar ze drogen wel veel sneller. |
|
Terug naar boven |
|
|
pedro
Geregistreerd op: 05 Dec 2011 Berichten: 327 Woonplaats: Bilzen België
|
Geplaatst: Zo Jul 12, 2020 8:47 pm Onderwerp: |
|
|
Zwembad : deftige zwarte string met binnenvoering van Olaf Benz.
Strand : lichtgroene semitransparante bulge string zonder binnenvoering van Arroyman Zungas en cockring eronder |
|
Terug naar boven |
|
|
Solar
|
Geplaatst: Di Jul 14, 2020 11:06 am Onderwerp: |
|
|
Ik heb nog nooit gebaad in een zwembad in string ... meestal is het gewoon niet toegestaan. maar dat is een andere topic-lijn. _________________ Love my Olaf Benz mmmmm |
|
Terug naar boven |
|
|
Sikko
|
Geplaatst: Di Jul 14, 2020 11:45 am Onderwerp: |
|
|
Solar schreef: | Ik heb nog nooit gebaad in een zwembad in string ... meestal is het gewoon niet toegestaan. maar dat is een andere topic-lijn. |
In Nederland is dat minder een probleem dan in België. Ik ga regelmatig in string naar het Tikibad. In andere zwembaden ben ik ook in string geweest. Ook op vakantie. België en Engeland lijken de meest preutse landen in Europa op stringgebied. |
|
Terug naar boven |
|
|
pedro
Geregistreerd op: 05 Dec 2011 Berichten: 327 Woonplaats: Bilzen België
|
Geplaatst: Wo Jul 15, 2020 11:13 am Onderwerp: |
|
|
Sikko schreef: | Solar schreef: | Ik heb nog nooit gebaad in een zwembad in string ... meestal is het gewoon niet toegestaan. maar dat is een andere topic-lijn. |
In Nederland is dat minder een probleem dan in België. Ik ga regelmatig in string naar het Tikibad. In andere zwembaden ben ik ook in string geweest. Ook op vakantie. België en Engeland lijken de meest preutse landen in Europa op stringgebied. |
Inderdaad, in België moet ge niet in string wezen. Ik ben ooit eens weggejaagd door de Belgische polizei te fiets omdat ik in een groot meer aan het zwemmen was in string waar nog andere mensen waren. Het was nochtans een gewone deftige string. Ik dacht dat ze in de Oostkantons (Duitstalig België) niet zo preuts waren.
Ik ga altijd in Nederland stringen. In Thermae2000 een deftige zwarte zwemstring van Olaf Benz en op het E3 strand een gewaagde bulge string van Arroyman. Ik ben ook eens in Aqualand geweest in Keulen. Had toen m'n zwarte Olaf Benz aan. Lekker van de glijbanen geweest. Dat glijdt heerlijk met blote billen. Badopzichters hebben me duidelijk gezien aangezien ze aan iedere glijbaan staan maar zeiden er niks van. Geen opmerkingen van het punliek, alleen wat gechiechel bij de jeugd die alleen tuinbroeken draagt. |
|
Terug naar boven |
|
|
actionthong
|
Geplaatst: Wo Jul 29, 2020 7:22 pm Onderwerp: |
|
|
Hahaha, tuinbroeken _________________ Het gaat jullie goed!
Groet,
Actionthong |
|
Terug naar boven |
|
|
|