Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
thongboy81
|
Geplaatst: Di Nov 10, 2020 10:05 pm Onderwerp: Nieuwe HOM string |
|
|
Vandaag mijn nieuwe HOM Ocean string uitgeprobeerd. Zit supergoed... niet voor zij die van de hele kleine strings houden... |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Nov 10, 2020 10:05 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
SloggiBoy75
|
Geplaatst: Di Nov 10, 2020 10:17 pm Onderwerp: |
|
|
+1 Mooi model en kleuren |
|
Terug naar boven |
|
|
Bjorn-2
Geregistreerd op: 22 Apr 2007 Berichten: 94 Woonplaats: Brabant - 1975
|
Geplaatst: Do Nov 12, 2020 7:36 am Onderwerp: |
|
|
Mooie string
Hoe is de achterzijde? En dan de “string” tussen de billen. In het verleden had ik een hom freddy, maar die string had meer een koord van achteren in plaats van een stuk stof. Z’n koord vind ik persoonlijk niet zo prettig.
Hoe is dat bij deze string? |
|
Terug naar boven |
|
|
thongboy81
|
Geplaatst: Do Nov 12, 2020 10:06 pm Onderwerp: |
|
|
Bjorn-2 schreef: | Mooie string
Hoe is de achterzijde? En dan de “string” tussen de billen. In het verleden had ik een hom freddy, maar die string had meer een koord van achteren in plaats van een stuk stof. Z’n koord vind ik persoonlijk niet zo prettig.
De Fredy is inderdaad echt een koord maar deze niet hoor, zit supercomfortabel. |
|
Terug naar boven |
|
|
martijnsimon
|
Geplaatst: Za Nov 14, 2020 9:48 am Onderwerp: |
|
|
Wat bij mij vaak niet lekker zit is het punt waar de string vast zit aan de pouch. Als dat niet op het juiste punt zit dan komt dat als een knoop tussen de billen. Clever moda heeft ooit een string gemaakt waar dat goed onder de balzak zit en vervolgens over ging in pouch waar alles goed in zat.
Herkend iemand dit ook? _________________ Meer strings graag. |
|
Terug naar boven |
|
|
Twinky Gast
|
Geplaatst: Zo Nov 15, 2020 7:19 pm Onderwerp: |
|
|
martijnsimon schreef: | Wat bij mij vaak niet lekker zit is het punt waar de string vast zit aan de pouch. Als dat niet op het juiste punt zit dan komt dat als een knoop tussen de billen. Clever moda heeft ooit een string gemaakt waar dat goed onder de balzak zit en vervolgens over ging in pouch waar alles goed in zat.
Herkend iemand dit ook? |
Ik draag alleen nog maar strings met een speciale pouch voor je ballen. Niet alleen voor het comfort maar staat ook mooier naar mijn idee |
|
Terug naar boven |
|
|
vinc Gast
|
Geplaatst: Wo Dec 02, 2020 8:35 pm Onderwerp: |
|
|
Twinky schreef: | martijnsimon schreef: | Wat bij mij vaak niet lekker zit is het punt waar de string vast zit aan de pouch. Als dat niet op het juiste punt zit dan komt dat als een knoop tussen de billen. Clever moda heeft ooit een string gemaakt waar dat goed onder de balzak zit en vervolgens over ging in pouch waar alles goed in zat.
Herkend iemand dit ook? |
Ik draag alleen nog maar strings met een speciale pouch voor je ballen. Niet alleen voor het comfort maar staat ook mooier naar mijn idee |
Heb je dan misschien enkele goede tips? Merk en/of type?
Alvast bedankt. |
|
Terug naar boven |
|
|
LOTS
|
Geplaatst: Za Dec 05, 2020 4:24 pm Onderwerp: |
|
|
Bjorn-2 schreef: | In het verleden had ik een hom freddy, maar die string had meer een koord van achteren in plaats van een stuk stof. Z’n koord vind ik persoonlijk niet zo prettig. | Dat is mijn ervaring ook bij de Freddy, was ooit mijn eerste string en het heeft lang geduurd voordat ik daarna ontdekte dat er ook strings zijn die wel fijn zitten _________________ Greetz,
Lord Of The Strings |
|
Terug naar boven |
|
|
vinc Gast
|
Geplaatst: Za Dec 05, 2020 5:25 pm Onderwerp: |
|
|
Bjorn-2 schreef: | Mooie string
Dat koordje tussen de billen is inderdaad onaangenaam.
Dit zou ook niet zo gezond zijn voor de kringspier waarover dit koordje loopt. |
|
Terug naar boven |
|
|
easymick
|
Geplaatst: Za Dec 12, 2020 3:02 pm Onderwerp: |
|
|
Dat koordje hoeft helemaal niet onaangenaam te zijn. Kwestie van goede maatvoering. |
|
Terug naar boven |
|
|
Thong123
|
Geplaatst: Zo Dec 13, 2020 5:41 pm Onderwerp: |
|
|
easymick schreef: | Dat koordje hoeft helemaal niet onaangenaam te zijn. Kwestie van goede maatvoering. |
Klopt! Ik vind die string best wel lekker zitten! |
|
Terug naar boven |
|
|
Leen1978
|
Geplaatst: Di Feb 02, 2021 6:16 am Onderwerp: Jockstrap |
|
|
Vandaag nieuwe jockstrap van Hom binnen gekregen, zit heerlijk. Heb ook strings van Hom, zitten ook geweldig |
|
Terug naar boven |
|
|
|