Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Sexyjongen
|
Geplaatst: Ma Okt 01, 2018 6:01 pm Onderwerp: |
|
|
Het zou toch niet mogen uitmaken dat je een string draagt onder een strakke spijkerbroek. Dat iemand mogelijk iets van een klein randje ziet, dan moet hij of zij er maar niet teveel opletten. Een string hoef je niet te verbergen. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Ma Okt 01, 2018 6:01 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
strikje
Geregistreerd op: 02 Apr 2016 Berichten: 28 Woonplaats: Midden-Nederland
|
Geplaatst: Wo Okt 17, 2018 12:33 am Onderwerp: |
|
|
Ik zou zeggen gewoon doen ! Ik doe het ook wel eens met strakke trainingsbroek de kans dat je de afmetingen door de broek heen ziet is kleiner dan dat je string boven je broek uit komt. |
|
Terug naar boven |
|
|
ron321
|
Geplaatst: Zo Sep 01, 2019 6:25 pm Onderwerp: |
|
|
Ik draag graag een string onder een strakke spijkerbroek omdat ik vind dat mijn billen er mooi in uitkomen. |
|
Terug naar boven |
|
|
stringboyke
|
Geplaatst: Ma Sep 02, 2019 11:55 am Onderwerp: |
|
|
Ik draag altijd strings en zeker onder een strakke spijkerbroek. Dat zit veel beter dan een boxershort omdat de pijpjes meteen al dubbel zitten als je de broek aantrekt. Sinds kort draag ik ook wel eens een strakke trainingsbroek en daar kun je best duidelijk zien dat ik er een string onder draag. De lijnen van de string zijn dan redelijk zichtbaar, maar ga er toch gewoon de deur mee uit. Ik vind het gewoon beter zitten dus wat andere er van vinden is niet belangrijk. _________________ Once a thong, always a thong!!! |
|
Terug naar boven |
|
|
Thong123
|
Geplaatst: Ma Sep 02, 2019 9:16 pm Onderwerp: |
|
|
stringboyke schreef: | Ik draag altijd strings en zeker onder een strakke spijkerbroek. Dat zit veel beter dan een boxershort omdat de pijpjes meteen al dubbel zitten als je de broek aantrekt. Sinds kort draag ik ook wel eens een strakke trainingsbroek en daar kun je best duidelijk zien dat ik er een string onder draag. De lijnen van de string zijn dan redelijk zichtbaar, maar ga er toch gewoon de deur mee uit. Ik vind het gewoon beter zitten dus wat andere er van vinden is niet belangrijk. |
Een tight bedoel je? Daar draag ik ook altijd een string onder. Bij bepaalde types zie je inderdaad de lijntjes wel, maar het zit erg goed en ik schaam me er niet voor, dus helemaal prima! |
|
Terug naar boven |
|
|
stringboyke
|
Geplaatst: Di Sep 03, 2019 7:03 pm Onderwerp: |
|
|
Nee het is geen tight, maar echt een slimfit aangesloten trainingsbroek gemaakt van lycra. Ik kwam er na een tijdje achter dat je mijn string er best goed doorheen ziet. Maar zoals gezegd vind ik dat geen probleem. _________________ Once a thong, always a thong!!! |
|
Terug naar boven |
|
|
vinc Gast
|
Geplaatst: Za Apr 11, 2020 11:31 am Onderwerp: Re: String onder strakke jeans |
|
|
thongboy81 schreef: | Wat denken jullie van een string onder een strakke jeans? Je ziet de lijnen van je string er toch kei hard door of stoort het niet? Ik zelf draag een string onder strakke jeans maar ik vraag me af of mensen dit niet opvalt...
Wat denken jullie? |
Ik vind een string ideaal voor onder een jeans. Niet echt verrassend voor een stringliefhebber zeker?!
Geen - storende- aftekening van een slip of boxer te zien ... al denk / vind ik dat een string ook niet erg opvalt of zichtbaar is onder een jeans. |
|
Terug naar boven |
|
|
thomas87
|
Geplaatst: Di Apr 14, 2020 6:26 pm Onderwerp: |
|
|
Misschien is het een idee om onder de categorie leden in string eens wat fotos van onszelf met een (zichtbare) string onder onze jeans te posten? Dan wil ik wel meedoen |
|
Terug naar boven |
|
|
Solar
|
Geplaatst: Di Jun 23, 2020 12:59 pm Onderwerp: |
|
|
Ik draag graag een string onder mijn slim fit jeans. Je ziet er echt niets van daarvoor is het jeans. Maar het voelt lekker en het zit perfect en het laat je billen goed uitkomen. _________________ Love my Olaf Benz mmmmm |
|
Terug naar boven |
|
|
actionthong
|
Geplaatst: Vr Jun 26, 2020 12:27 pm Onderwerp: |
|
|
Hoi,
Ik kan mij niets voorstellen bij een doorschijnende jeansbroek. Het moet dan wel een dun stofje zijn. Heeft iemand hier een foto van? _________________ Het gaat jullie goed!
Groet,
Actionthong |
|
Terug naar boven |
|
|
j-string
|
Geplaatst: Di Dec 22, 2020 5:45 pm Onderwerp: |
|
|
Ik draag heel vaak leggings... denk er niet eens aan moet ik zeggen.. maar het idee dat men het kan zien vind ik eigenlijk wel leuk |
|
Terug naar boven |
|
|
actionthong
|
Geplaatst: Di Dec 22, 2020 8:37 pm Onderwerp: |
|
|
Je profielfoto geeft mij in ieder geval een duidelijk beeld . Is dit een natte katoenen broek of zwemshort? _________________ Het gaat jullie goed!
Groet,
Actionthong |
|
Terug naar boven |
|
|
|