Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Mijn vrouw toch in string!

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Vrouwen en String
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Minuscuul

BerichtGeplaatst: Wo Dec 30, 2020 1:41 pm    Onderwerp: Mijn vrouw toch in string! Reageren met citaat

Voorgeschiedenis,
Voor mijn trouwen droeg ik als zwemkleding regelmatig speedo’s en string ondergoed. Mijn ouders hebben daar gelukkig nooit moeilijk over gedaan.
We zijn beide slank en mijn vriendin/vrouw moest even aan mijn string gedrag wennen, maar had daar al snel totaal geen moeite mee.
In tegendeel, nu ziet ze mij liever in string, hoe klein ook. Zelf droeg ze eerst doorsnee bikini’s en string ondergoed had ze niet.
Al snel werden het iets kleinere bikini’s met bandjes aan onder- en bovenstuk, maar (nog) geen string.
Op naaktstranden ging ze wel helemaal bloot en waren we beiden helemaal kaal geschoren.

De omslag,
De string omslag voor mijn vrouw kwam midden in een hete zomer.
We gingen de boot aanleggen (afmeren voor kenners) langs de walkant van een meer, waar al 1 boot lag. Dat stel kwam ons helpen vastmaken, ook slank en ongeveer van onze leeftijd.
De man Paul en zijn vrouw Karin droegen string zwemkleding en zo kwamen we aan de praat.
Om een lang verhaal kort te maken.
Karin heeft mijn vrouw die middag overgehaald een string bikini van haar uit te proberen.
Dat was eerst even wennen, maar de positieve reactie’s kregen hun uitwerking.
We zijn een dag later samen met de twee boten naar de stad gevaren om levensmiddelen in te slaan en daarbij werd ook een lingeriewinkel aangedaan.
Mijn vrouw zocht met Karin voorzicht wat string ondergoed uit, een Braziliaanse bikini en zowaar één string bikini.
Een paar dagen later, na een heel gezellige avond zijn we met z’n vieren terug gegaan naar de lingerie winkel en toen gingen alle remmen los.

De vrouwtjes hadden in een bevlieging kennelijk een plannetje gemaakt.
Zij zochten string bikini’s en string ondergoed uit en wij mannen moesten aangeven welke gekocht zouden worden.
Eerst passen zei ik, vanaf zo’n hangertje is dat niet te beoordelen.
In een uitgelaten stemming gingen ze eerst naar de heren mode, van alles bij elkaar te zoeken.
Het draaide er op uit dat de dames voor zichzelf ook een paar zeer gewaagde kledingstukken uitgezocht hadden. Dat werd alleen gekocht als wij mannen de micro stringetjes kochten die de vrouwen voor ons uitgezocht hadden. (chantage.)
Het zal duidelijk zijn wat er de dagen erna allemaal heeft plaatsgevonden.
We trokken met Karin en Paul nog bijna 14 dagen op, zijn goede kennissen gebleven en treffen elkaar nog jaarlijks op onze boottochten.
We hebben er een “sport” van gemaakt, op de boot steeds kleinere stringetjes te dragen, met als resultaat dat we nu ook extreem stringetjes hebben.
Of mijn vrouw ooit de string omslag gemaakt had zonder Karin en Paul, blijft wel altijd een vraag.

Geplaatst: Wo Dec 30, 2020 1:41 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
willem H

BerichtGeplaatst: Wo Dec 30, 2020 3:41 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat is een heel mooi verhaal.
Ik draag zelf ook graag kleine strings, maar het draag comfort is wel het belangrijkste.
Die strings met hele dunne bandjes dus niet. En de stof, ik heb nu katoenen strings, toch wel het lekkerste.
En mijn vrouw, helaas, naakt of een gewone slip.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
John
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Dec 30, 2020 8:56 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat een top ervaring. Duidelijk string plezier voor 2! Eigenlijk voor 4 Very Happy
Terug naar boven
Thong123

BerichtGeplaatst: Wo Dec 30, 2020 11:24 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Mooi verhaal! mooi dat je dat zo met anderen kunt delen.
Terug naar boven
Stringa

BerichtGeplaatst: Wo Dec 30, 2020 11:56 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Leuk verhaal en tof dat je andere string dragers bent tegengekomen.
Terug naar boven
beachstring

BerichtGeplaatst: Do Dec 31, 2020 2:07 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Super verhaal en leuk dat het allemaal zo is gelopen. Het wordt elk jaar dus spannender, cool man Cool

Ik ben benieuwd hoe klein jullie nu gaan.
Sikko

BerichtGeplaatst: Do Dec 31, 2020 3:10 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Mooi verhaal!

Ik krijg meestal een enorme boost van positieve reacties van vrouwen als ik in het openbaar een string draag.

Soms heb je wel eens dat je vroeg op het strand bent gaan liggen en dat na 2 uurtjes ineens redelijk wat dames in de buurt liggen. Kan niks te betekenen hebben, maar je gaat toch automatisch wat denken.
Terug naar boven
Minuscuul

BerichtGeplaatst: Do Dec 31, 2020 5:15 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Het was voor mij een openbaring die watersporters te leren kennen, die mijn vrouw op andere gedachte konden brengen.
Zij waren beide al stringers en hebben een behoorlijke voorraad aan strings van groot tot extreem kleine.
Dat mijn vrouw in één middag over stag ging had hoofdzakelijk te maken met het praten van de vrouwen onderling.
Mijn vrouw had van huis uit de instelling meegekregen dat korte rokjes, strings enzovoorts ordinair was.
Karin en haar man droegen die middag heel klein spul en dat kwam niet ordinair over. Dit gaf de omslag en diep van binnen vond ze het altijd al sexy uitdagend, bleek later.
Nu draagt mijn vrouw ook vaak de kleinst mogelijk strings en bikini’s, maar let wel donders goed op waar ze dat doet, meestal als we varen.
Ze heeft geen enkel probleem met mijn string, ze dringt er ook wel eens op aan om extreem strings te kopen, die ze op internet tegenkomt.
actionthong

BerichtGeplaatst: Vr Jan 01, 2021 5:11 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Geweldig om zo samen de zelfde passie te kunnen uitdragen. Misschien kunnen jullie samen met het andere stel ambassadeurs voor dit forum worden. we treffen hier weinig stellen aan en al helemaal geen vrouwen alléén. Zou in ieder geval weer wat roering geven. Of denk je dat je partner daar niet voor open staat.

Groet,
Actionthong
Terug naar boven
Minuscuul

BerichtGeplaatst: Vr Jan 01, 2021 7:25 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Bedankt Actionthong voor de uitnodiging, maar als string stel zien we elkaar slechts een paar keer per jaar. Bovendien ben ik als zelfstandige te druk om ambassadeur voor dit forum te worden en mijn vrouw staat daar inderdaad niet voor open.
Dat alles maakt het moeilijk om een goede ambassadeur te zijn.
Met het in string lopen in het openbaar, vergaat het mij en mn vrouw niet veel anders dan de overige forumleden hier. Misschien dat het verschil bij ons is dat we in string veel met de boot onderweg zijn.
Dat er weinig tot geen vrouwen op het forum zijn verbaasd mij niet.
Vrouwen hebben meestal steun van een vriendin nodig voor zo iets. Bovendien schrikt het string taboe de meeste vrouwen af.
Maar dat taboe geeft ons mannen juist de kick om ons in het openbaar te wagen en de reacties af te wachten.
actionthong

BerichtGeplaatst: Zo Jan 03, 2021 5:04 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Jammer, maar ik begrijp het helemaal. Wie weet, leest dit nog ooit iemand die hier zijn inspiratie uit haalt en een perfecte match is. Neemt niet weg dat we hier allemaal, iedereen op zijn eigen manier, al ambassadeurs zijn Very Happy

Groet,
Actionthong
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Vrouwen en String Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: