Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Stringloper87
|
Geplaatst: Di Mrt 09, 2021 9:05 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb een body string van www.daviswear.de worden op maat gemaakt en zo als jij wil ze hebben vele modellen moet zeggen tis wel een dure hobby bij hun maar zeker elke cent waard |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Mrt 09, 2021 9:05 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Willems
|
Geplaatst: Vr Apr 09, 2021 6:07 am Onderwerp: |
|
|
Hoi ik ben ook geïnteresseerd in die body van Doreanse en Manstore, maar hoe zit dat met de maat die jullie nemen. Van Manstore heb ik als ondershirt maat L maar als string/boxer maat XL.
Ik ben benieuwd wat jullie hebben gekozen, en wanneer ik ze heb ga ik natuurlijk de ervaring delen! |
|
Terug naar boven |
|
|
Firetoice
|
Geplaatst: Vr Apr 09, 2021 12:29 pm Onderwerp: |
|
|
Als string heb ik meestal M en soms een L, maar van de body's heb ik eigenlijk altijd L maar dit heeft bij mijn vaak meer te maken met mijn lengte want qua omvang zou ik weer eigenlijk wel een M kunnen hebben. |
|
Terug naar boven |
|
|
John Gast
|
Geplaatst: Za Apr 10, 2021 6:50 am Onderwerp: |
|
|
Ik heb een XXL stringbody (M101) normaal draag ik strings maat XL of XLL afhankelijk van hoe ze vallen. Voor mij is de lengte van belang. Doreaanse heeft drukknoopjes in het kruis. Als de body te kort is zit dat niet comfortabel. |
|
Terug naar boven |
|
|
Firetoice
|
Geplaatst: Zo Apr 11, 2021 1:38 pm Onderwerp: |
|
|
John schreef: | Ik heb een XXL stringbody (M101) normaal draag ik strings maat XL of XLL afhankelijk van hoe ze vallen. Voor mij is de lengte van belang. Doreaanse heeft drukknoopjes in het kruis. Als de body te kort is zit dat niet comfortabel. |
Dat probleem heb ik ook met de lengte, als ze te kort zijn zit dat inderdaad niet comfortabel vooral degene met drukknoopjes. |
|
Terug naar boven |
|
|
Edddnezzz
|
Geplaatst: Zo Apr 11, 2021 6:49 pm Onderwerp: |
|
|
De stringbody van x-ban heeft een haakje en 2 clips (standen) waar deze in kan haken. In lengte dus enigszins verstelbaar. |
|
Terug naar boven |
|
|
martijnsimon
|
Geplaatst: Vr Apr 16, 2021 11:38 pm Onderwerp: Stringbody |
|
|
Heb een body gekocht van bodyaware , zin in.
Ben echt dol op stringbody,s .
Zowel bij vrouwen en mannen maar wel met een mooi slank figuur.
Gewone kleding staat vrij snel goed, maar lingerie staat niet iedereen vindt ik. _________________ Meer strings graag. |
|
Terug naar boven |
|
|
|