Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Thongalp
|
Geplaatst: Do Aug 26, 2021 3:51 pm Onderwerp: |
|
|
Ik snap dat m'n bericht je niet echt hoop geeft maar wilde het toch delen... Het zou mij niet tegenhouden om de volgende keer weer een string aan te doen. Zeker omdat ik ook een tanline heb en ze het dan dus toch zal zien...
Het is niet uitgebreid bediscussieerd hoor. Tijdens de avond is er niets over gezegd enkel dat ze verrast was en waarom ik het droeg. Zelfde reden als dat zij ze droeg, comfort.
Bij later contact gaf ze pas aan dat een man die strings draagt niets voor haar was...
Verder bleek de klik ook niet genoeg aanwezig dus het zal niet enkel en alleen aan de string hebben gelegen. Als je al meer met haar gedate hebt en meer contact hebt gehad zullen jullie ook serieuzer zijn denk ik. Wij wilden gewoon een leuke tijd en daarna eventueel kijken of er meer in zat. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Do Aug 26, 2021 3:51 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Thongboy
Geregistreerd op: 08 Feb 2021 Berichten: 59 Woonplaats: Omgeving Den Bosch
|
Geplaatst: Do Aug 26, 2021 9:32 pm Onderwerp: |
|
|
Thongalp schreef: | Ik snap dat m'n bericht je niet echt hoop geeft maar wilde het toch delen... Het zou mij niet tegenhouden om de volgende keer weer een string aan te doen. Zeker omdat ik ook een tanline heb en ze het dan dus toch zal zien...
Het is niet uitgebreid bediscussieerd hoor. Tijdens de avond is er niets over gezegd enkel dat ze verrast was en waarom ik het droeg. Zelfde reden als dat zij ze droeg, comfort.
Bij later contact gaf ze pas aan dat een man die strings draagt niets voor haar was...
Verder bleek de klik ook niet genoeg aanwezig dus het zal niet enkel en alleen aan de string hebben gelegen. Als je al meer met haar gedate hebt en meer contact hebt gehad zullen jullie ook serieuzer zijn denk ik. Wij wilden gewoon een leuke tijd en daarna eventueel kijken of er meer in zat. |
Niet echt een toffe reactie. Zeker als het op de avond zelf geen probleem was. Toen had ze er blijkbaar niet zoveel op tegen om weg te gaan.
Ik ken mijn date al langer vanuit het dorp. We hebben redelijk wat gemeenschappelijke vrienden wat het niet echt makkelijker maakt.
In eerdere relaties leek het in het begin wel getolereerd te worden, maar uiteindelijk werd het toch vaak een discussiepunt. Hoop nog steeds dat dat minder wordt naar mate ik en mijn eventuele partners ouder worden en zich minder aantrekken van anderen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Thongalp
|
Geplaatst: Do Aug 26, 2021 10:57 pm Onderwerp: |
|
|
Ik snap de spanning die je voelt hoor. Zeker met gemeenschappelijke vrienden en in een dorp.
Ik heb ook contact met iemand waar ik het ook moeilijker bij zou vinden omdat ze ook uit de zelfde plaats komt als ik (en ik hier serieuzer werk van zou willen maken als ze zelf niet in een relatie zat...)
In eerdere relaties werd het bij mij altijd wel getolereerd, vonden ze boxers vaak mooier maar deden ze er niet moeilijk over dat is die nooit droeg. Strings in het openbaar en een tanline werden echter niet gewaardeerd... |
|
Terug naar boven |
|
|
Thongboy
|
Geplaatst: Vr Aug 27, 2021 6:16 am Onderwerp: |
|
|
Thongalp schreef: | Ik snap de spanning die je voelt hoor. Zeker met gemeenschappelijke vrienden en in een dorp.
Ik heb ook contact met iemand waar ik het ook moeilijker bij zou vinden omdat ze ook uit de zelfde plaats komt als ik (en ik hier serieuzer werk van zou willen maken als ze zelf niet in een relatie zat...)
In eerdere relaties werd het bij mij altijd wel getolereerd, vonden ze boxers vaak mooier maar deden ze er niet moeilijk over dat is die nooit droeg. Strings in het openbaar en een tanline werden echter niet gewaardeerd... |
Kut zeg dat die vrouw in een relatie zit. Wel glad ijs weet ik uit ervaring maar wel spannend.
Ik ben deze zomer pas voor het eerst echt in string in het openbaar gaan liggen omdat het in relaties niet bespreekbaar was en ik zelf ook over een drempel hern moest. Geeft me nu toch ern bepaalde spanning die wel positief is.
Morgen maar eens zie hoe ik het ga aanpakken. Ben er nog niet uit... |
|
Terug naar boven |
|
|
martijnsimon
|
Geplaatst: Vr Aug 27, 2021 11:09 am Onderwerp: |
|
|
Ik ben van mening dat als het echt een leuke openminded persoon is dat ze het alleen maar leuk vindt als een man ook strings draagt.
zo niet is het geen relatie materiaal. _________________ Meer strings graag. |
|
Terug naar boven |
|
|
Thongalp
|
Geplaatst: Vr Aug 27, 2021 12:44 pm Onderwerp: |
|
|
[quote="martijnsimon"]Ik ben van mening dat als het echt een leuke openminded persoon is dat ze het alleen maar leuk vindt als een man ook strings draagt.
zo niet is het geen relatie materiaal.[/quote]
Dat vind ik een beetje te kort door de bocht... Een string is leuk en fijn maar niet het belangrijkste in een relatie.
Eens, je moet je zelf kunnen zijn maar je bent meer dan alleen een string maar iedereen heeft recht (ook openminded) op een eigen smaak. Wij hebben de voorkeur voor strings, anderen voor boxers. Wanneer een vrouw alleen maar slips draagt heeft test niet mijn voorkeur maar ik zou haar daardoor niet meteen afwijzen |
|
Terug naar boven |
|
|
Thongboy
|
Geplaatst: Za Aug 28, 2021 7:22 am Onderwerp: |
|
|
Thongalp schreef: | martijnsimon schreef: | Ik ben van mening dat als het echt een leuke openminded persoon is dat ze het alleen maar leuk vindt als een man ook strings draagt.
zo niet is het geen relatie materiaal. |
Dat vind ik een beetje te kort door de bocht... Een string is leuk en fijn maar niet het belangrijkste in een relatie.
Eens, je moet je zelf kunnen zijn maar je bent meer dan alleen een string maar iedereen heeft recht (ook openminded) op een eigen smaak. Wij hebben de voorkeur voor strings, anderen voor boxers. Wanneer een vrouw alleen maar slips draagt heeft test niet mijn voorkeur maar ik zou haar daardoor niet meteen afwijzen |
Iemand mag inderdaad de mening hebben boxers mooier e vinden maar zou het in een relatie wel belangrijk vinden dat de ander mijn voorkeur voor strings accepteert. Ik heb in het verleden gemerkt dat idit toch spanning gaf in de relatie als dit niet zo was. Ik ben inderdaad niet alleen mijn string maar het is wel iets dat nij mij hoort en dat ik niet wil opgeven voor een ander. |
|
Terug naar boven |
|
|
Thongboy
|
Geplaatst: Zo Aug 29, 2021 6:41 pm Onderwerp: |
|
|
Gisteren zagen mijn date en ik elkaar weer. Was heel gezellig en uiteindelijk ook samen in bed beland. Ik had toch gewoon een string aangetrokken. Ze keek er wel van op maar maakte er geen big deal van. Vanochtend hebben we het er nog wel over gehad. Ze gaf aan dat ze nooit eerder een man in een string gedate had en dat het wel wennen was. Ook vroeg ze of ik met string onder de zonnebank ging. Toen ik zei dat ik weleens in string aan het meer had gelegen reageerde ze niet heel enthousiast. Weet dus niet of dat een punt gaat zijn.
Vooralsnog lijkt het wel wat te kunnen worden tussen ons. |
|
Terug naar boven |
|
|
Thongalp
|
Geplaatst: Zo Aug 29, 2021 7:35 pm Onderwerp: |
|
|
Super goed! Fijn dat ze er geen groot punt van gemaakt heeft. De acceptatie van een string als ondergoed lijkt me dan geen probleem.
Een string als zwemkleding is bij mijn relaties ook altijd een lastig punt geweest. Misschien voor haar ook gewoon een kwestie van wennen.
Goed dat je er iig meteen al open en eerlijk over bent geweest! Ze weet nu hoe je er is staat en daar kan zij nu mee doen wat ze wil. En jij hoeft er ook niet meer moeilijk over te doen of gespannen om te zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
actionthong
|
Geplaatst: Ma Aug 30, 2021 2:56 pm Onderwerp: |
|
|
Goed dat je ervoor gekozen hebt direct duidelijk te zijn en er vooral niet omheen draait. Mocht ze er alsnog een punt van maken is ze gewoon niet de ware. Maak niet net als ik de vergissing om je aan te passen aan je partner wat dit betreft. Ik kan je garanderen dat het dan een lijdensweg voor je wordt en je nooit meer 100 % jezelf kunt zijn. Dat mag niemand van je verlangen. _________________ Het gaat jullie goed!
Groet,
Actionthong |
|
Terug naar boven |
|
|
DarkThong
|
Geplaatst: Wo Sep 01, 2021 9:04 pm Onderwerp: |
|
|
Thongboy schreef: | Gisteren zagen mijn date en ik elkaar weer. Was heel gezellig en uiteindelijk ook samen in bed beland. Ik had toch gewoon een string aangetrokken. Ze keek er wel van op maar maakte er geen big deal van. Vanochtend hebben we het er nog wel over gehad. Ze gaf aan dat ze nooit eerder een man in een string gedate had en dat het wel wennen was. Ook vroeg ze of ik met string onder de zonnebank ging. Toen ik zei dat ik weleens in string aan het meer had gelegen reageerde ze niet heel enthousiast. Weet dus niet of dat een punt gaat zijn.
Vooralsnog lijkt het wel wat te kunnen worden tussen ons. |
Dat klinkt positief, goed dat je het toch gedragen hebt. Aan de string afdruk had ze wel kunnen zien dat je dat wel deed . Het klinkt ook alsof ze er wel aan kan wennen, het is ook wel wennen voor veel vrouwen was hier ook zo maar eenmaal gewend. Niets meer aan de hand en kun je het gewoon dragen. Op het strand was inderdaad een langere periode voor nodig voordat het geen vreemd iets meer werd.
Ik zou op het strand dan ook als tweede bekijken en dat komt vanzelf als je strings als ondergoed draagt, het samen wat wordt en ze er meer aan gaat wennen/niet meer op kijkt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Thongboy
|
Geplaatst: Za Sep 04, 2021 6:58 am Onderwerp: |
|
|
Helaas lijken mijn strings toch meer een probleem dan ik in eerste instantie dacht. Vooral van het zonnen in string en mijn tanline wordt toch wel een punt gemaakt. Het is nog niet definitief een no go, maar het maakt het allemaal toch wel minder relaxt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Thongalp
|
Geplaatst: Za Sep 04, 2021 4:24 pm Onderwerp: |
|
|
Stoer van je dat je toch gewoon in string blijft zonnen!
Wat denk je er nu zelf van dat ze daar wat moeite mee lijkt te hebben?
T is natuurlijk ook even wennen voor haar. Van nog nooit een man in string gezien te hebben in eens eentje hebben die zich zelfs in het openbaar zo durft te tonen. Geeft het tijd en wie weet..... |
|
Terug naar boven |
|
|
vinc Gast
|
Geplaatst: Zo Sep 05, 2021 7:22 am Onderwerp: |
|
|
Thongboy schreef: | Helaas lijken mijn strings toch meer een probleem dan ik in eerste instantie dacht. Vooral van het zonnen in string en mijn tanline wordt toch wel een punt gemaakt. Het is nog niet definitief een no go, maar het maakt het allemaal toch wel minder relaxt. |
Inderdaad jammer.
Veel mannen hier op het forum zullen dit herkennen.
Wel vaker knapt een meisje af op strings voor een man, voor haar vriend.
Zeker als hij ook openlijk strings draagt ... als zwembroek
samen met haar op het strand bijv.
Je kan haar best tijd geven om te wennen aan deze gedachte.
Je doet tenslotte niets verkeerds met strings te dragen, maar het is nog steeds ongewoon voor mannen dus moet zij echt wel wennen aan het zicht en de gedachte dat jij graag strings draagt.
Vaak zijn ze - vooral - bevreesd voor de reactie van anderen
omdat jij - ook openlijk - strings draagt. |
|
Terug naar boven |
|
|
DarkThong
|
Geplaatst: Zo Sep 05, 2021 1:20 pm Onderwerp: |
|
|
Thongboy schreef: | Helaas lijken mijn strings toch meer een probleem dan ik in eerste instantie dacht. Vooral van het zonnen in string en mijn tanline wordt toch wel een punt gemaakt. Het is nog niet definitief een no go, maar het maakt het allemaal toch wel minder relaxt. |
Dat is jammer om te horen. Zo zie je maar dat je het zonnen in een string toch niet had kunnen verbergen. Misschien even van beide kanten bekijken, stel nu dat ze een string dragen wel prima vind maar het zonnen in een string niet, is dat dan het grootste probleem?
Mijn vriendin was ook verbaasd initieel destijds met string dragen en had er ook moeite mee voor op het strand. Dat heeft toch wel heel lang geduurd maar naar mate het dagelijks dragen van een string geen probleem meer was en "gewoon" was is het eigenlijk ook op het strand geen probleem meer geworden. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Zo Sep 05, 2021 1:20 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|