Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
ps
|
Geplaatst: Wo Okt 06, 2021 6:34 am Onderwerp: |
|
|
Waar heb je dan die zeem voor in je fietsbroek? _________________ Altijd Nijmegen, de oudste stad van Nederland! |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Wo Okt 06, 2021 6:34 am Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Elroy2021 Gast
|
Geplaatst: Wo Okt 06, 2021 1:42 pm Onderwerp: |
|
|
ps schreef: | Waar heb je dan die zeem voor in je fietsbroek? |
Die zit er niet in, het is meer een hardloopbroek.
Maar ik kan 'm ook dragen op de fiets. |
|
Terug naar boven |
|
|
Elroy2021 Gast
|
Geplaatst: Vr Okt 08, 2021 3:06 pm Onderwerp: |
|
|
Thong123 schreef: | voornamelijk tijdens het hardlopen trek ik meestal of een wat doorzichtige tights aan, of een waar je precies de randjes van de string mooi ziet.
Ik vind het wel leuk als mensen m'n string dan kunnen zien. |
Dat is het ook.
Ik heb er dan zelf bewust een opvallende string onder.
Een knalgroene, je ziet de string dan duidelijk onder m'n hardloopbroek.
Ik vind het leuk als mensen het kunnen zien.
Alleen nog geen reacties erop gehad. |
|
Terug naar boven |
|
|
Elroy2021 Gast
|
Geplaatst: Za Okt 09, 2021 4:42 pm Onderwerp: |
|
|
thomas87 schreef: | Ja ik vind het stiekem ook wel spannend als anderen het kunnen zien dat ik een string draag. Daarom draag ik soms een witte broek die licht doorschijnt met een opvallende string eronder… ? |
Het is ook spannend, toch een beetje uitdagend erbij lopen.
Het is gewoon lekker om een string te dragen, voel me sexy en zelfverzekerd in. |
|
Terug naar boven |
|
|
Elroy2021 Gast
|
Geplaatst: Za Okt 09, 2021 4:45 pm Onderwerp: |
|
|
Thong123 schreef: | voornamelijk tijdens het hardlopen trek ik meestal of een wat doorzichtige tights aan, of een waar je precies de randjes van de string mooi ziet.
Ik vind het wel leuk als mensen m'n string dan kunnen zien. |
Heb je er dan ook een opvallende string onder? |
|
Terug naar boven |
|
|
vinc Gast
|
Geplaatst: Zo Okt 10, 2021 6:19 am Onderwerp: |
|
|
ps schreef: | Waar heb je dan die zeem voor in je fietsbroek? |
Het ene sluit het andere toch niet uit.
Je kan ook een string dragen met een wielerbroek met zeem.
Bij dames zie je dit trouwens eens vaker. |
|
Terug naar boven |
|
|
Elroy2021 Gast
|
Geplaatst: Zo Okt 10, 2021 7:17 am Onderwerp: |
|
|
vinc schreef: | ps schreef: | Waar heb je dan die zeem voor in je fietsbroek? |
Het ene sluit het andere toch niet uit.
Je kan ook een string dragen met een wielerbroek met zeem.
Bij dames zie je dit trouwens eens vaker. |
Klopt, dus waarom bij de mannen dan niet?
Het is gewoon geil.
Een beetje uitdagend, maar lekker geil, het geeft toch een soort kik. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dikdekok2
|
Geplaatst: Do Okt 14, 2021 9:16 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb geen enkel probleem om mijn string te tonen, expliciet op het strand of bij een zwembad of in de tuin. Of tijdens omkleden of bij de dokter.
Lichte doorschijnende broeken heb ik eigenlijk niet. Ik heb wel een al wat ouder wit sportbroekje, dat langzaam wat dunner wordt. Daardoor wordt de string die ik eronder draag ook steeds weer wat meer zichtbaar. Ik draag hem vooral overdag op vakantie bij het wandelen enzo.
Afgelopen vakantie zag het er zo uit.
Dik
|
|
Terug naar boven |
|
|
stringguy2
|
Geplaatst: Zo Okt 24, 2021 3:52 pm Onderwerp: |
|
|
Draag altijd een string of thong. Vind het prima als mensen me in string zien.
Soms draag ik wel iets uitdagender, korter shirtje en / of lowrise jeans zodat string goed zichtbaar is ?
Maakt het wel wat spannender in de supermarkt of bij het kleding shoppen... |
|
Terug naar boven |
|
|
Twinky Gast
|
Geplaatst: Ma Okt 25, 2021 2:26 pm Onderwerp: |
|
|
stringguy2 schreef: | Draag altijd een string of thong. Vind het prima als mensen me in string zien.
Soms draag ik wel iets uitdagender, korter shirtje en / of lowrise jeans zodat string goed zichtbaar is ?
Maakt het wel wat spannender in de supermarkt of bij het kleding shoppen... |
Waar doe jij je boodschappen? ? |
|
Terug naar boven |
|
|
OpaGoldwing
|
Geplaatst: Ma Feb 21, 2022 8:49 pm Onderwerp: Re: String openbaar tonen |
|
|
thongboy81 schreef: | Hey iedereen!
Ik heb ondertussen een behoorlijke collectie van meer dan 100 strings, zowel zwemstrings als gewone... Ik draag ze ook altijd zonder uitzondering ondertussen.
Ik heb tegenwoordig regelmatig de neiging om m'n string zo te dragen dat die wel eens zou kunnen opvallen bij andere mensen... bvb als ik me buk in de supermarkt dat die er net boven m'n broek uit komt of een string te dragen die heel erg aflijnt als door m'n broek... doorschijnen kan ook maar dan wel subtiel... doen jullie dit ook of is dat er over ? |
Ik doe dat zeker ook wel eens, ik vind dat superlekker en spannend, moet kunnen vind ik,
Het geeft mij ook zo een warm gevoel te weten dat iemand je string zou kunnen zien,
Voelt zo sexy en hot _________________ Ik draag heel graag eens een string, van alle kleuren en types
Ook een stringbody vind ik zeker iets hebben, ik vind het altijd leuk om eens met gelijkgestemden samen een koffietje te drinken en babbelen over stringskes en ervaringen. |
|
Terug naar boven |
|
|
OpaGoldwing
|
Geplaatst: Ma Feb 21, 2022 8:51 pm Onderwerp: Re: String openbaar tonen |
|
|
OpaGoldwing schreef: | thongboy81 schreef: | Hey iedereen!
Ik heb ondertussen een behoorlijke collectie van meer dan 100 strings, zowel zwemstrings als gewone... Ik draag ze ook altijd zonder uitzondering ondertussen.
Ik heb tegenwoordig regelmatig de neiging om m'n string zo te dragen dat die wel eens zou kunnen opvallen bij andere mensen... bvb als ik me buk in de supermarkt dat die er net boven m'n broek uit komt of een string te dragen die heel erg aflijnt als door m'n broek... doorschijnen kan ook maar dan wel subtiel... doen jullie dit ook of is dat er over ? |
Ik doe dat zeker ook wel eens, ik vind dat superlekker en spannend, moet kunnen vind ik,
Het geeft mij ook zo een warm gevoel te weten dat iemand je string zou kunnen zien,
Voelt zo sexy en hot |
Ik ben van uw kanten, maar een 20 minuutjes van u _________________ Ik draag heel graag eens een string, van alle kleuren en types
Ook een stringbody vind ik zeker iets hebben, ik vind het altijd leuk om eens met gelijkgestemden samen een koffietje te drinken en babbelen over stringskes en ervaringen. |
|
Terug naar boven |
|
|
|