Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Stringnijmegen
|
Geplaatst: Di Apr 12, 2022 12:16 pm Onderwerp: Uitdagende/strakke (dames) kleding met string eronder |
|
|
Wie draagt er wel eens sportleggings of doorschijnende broeken/broekjes of broekjes met bil eronderuit ?
En ga je hiermee naar buiten ?
Ik zelf heb wat (dames) sportbroeken gekocht van Under Armour en Adidas.. hieronder zie je de string goed zitten en ook ga ik hiermee de deur uit. Ook hou ik ervan om een beetje uitdagend broekje aan te doen als het wat warmer is.. of bijvoorbeeld een witte waaronder je de string goed ziet. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Apr 12, 2022 12:16 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
thivery
Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 261 Woonplaats: Kortrijk, belgie
|
Geplaatst: Di Apr 12, 2022 12:52 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb zelf onlangs een witte spannende korte broek gekocht van Rufskin. Geperforeerde stof waardoor strings of strak broekje eronder heel goed zichtbaar is.
Voor heel warme dagen heb ik nu ook dames 'shorties' in soort van kant of doorzichte stof - zo'n shorties die meestal gedragen worden boven de bikini op het strand. Zalig om aan te doen bij heel warm weer en zo eens naar de bakker te gaan |
|
Terug naar boven |
|
|
Stringnijmegen
|
Geplaatst: Di Apr 12, 2022 2:59 pm Onderwerp: |
|
|
Ja precies dat zijn fijne shortjes ja haha nou dat vind ik dus top en zou zo ook lekker eruit gaan, gaan tanken of naar de supermarkt haha heerlijk en ik wil ook echt is gaan zwemmen in string in een zwembad en dan hopen dat iemand stiekem tegen me billen aan tikt ofzo haha |
|
Terug naar boven |
|
|
Edddnezzz
|
Geplaatst: Di Apr 12, 2022 6:20 pm Onderwerp: |
|
|
thivery schreef: | Ik heb zelf onlangs een witte spannende korte broek gekocht van Rufskin. Geperforeerde stof waardoor strings of strak broekje eronder heel goed zichtbaar is.
Voor heel warme dagen heb ik nu ook dames 'shorties' in soort van kant of doorzichte stof - zo'n shorties die meestal gedragen worden boven de bikini op het strand. Zalig om aan te doen bij heel warm weer en zo eens naar de bakker te gaan |
Heb je voorbeelden (links) van de shorties waar je het over hebt? |
|
Terug naar boven |
|
|
Edddnezzz
|
Geplaatst: Di Apr 12, 2022 6:55 pm Onderwerp: |
|
|
thivery schreef: | Ik heb zelf onlangs een witte spannende korte broek gekocht van Rufskin. Geperforeerde stof waardoor strings of strak broekje eronder heel goed zichtbaar is.
Heb je voorbeelden (links) van de shorties waar je het over hebt? |
|
Terug naar boven |
|
|
Thong123
|
Geplaatst: Di Apr 12, 2022 11:14 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb ook een paar witte en doorschijnende sportleggings. Daar loop ik wel regelmatig mee hard in het bos. Vind het wel leuk dat mensen m’n string zien en die is dan zeker niet te missen.
Voor de warmere dagen heb ik ook zo’n Nike Pro broekje die officieel voor dames is in wit. Schijnt behoorlijk door en is echt lekker kort. |
|
Terug naar boven |
|
|
|