Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Spannende string ervaringen.
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> String Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
easymick



Geregistreerd op: 27 Jan 2012
Berichten: 144
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Wo Mei 11, 2022 10:06 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik was een keer strings & thongs aan het passen in een winkel in Frankrijk. Tijdens het verwisselen van 2 strings rukte de eigenaar het gordijn open en reikte wat nieuwe modellen aan en liep weer weg zonder het gordijn te sluiten. Dat overviel me maar ik dacht al snel who cares, what the hell. Het open gordijn trok bekijks van andere klanten, mannen voor een deel met hun partner, die dit wel mooi vonden. Het werd extra pikant toen bleek dat de nieuwe strings bepaald aan de kleine kant waren.
Binnen de kortste keren trok ik voor een publiek van 6 of 7 personen de ene super kleine na de andere aan (denk aan de minimus van Tangaland) en verkleedde me ook en plein public. Het was heel speciaal om te horen wat men er zoal van vond.

Deze show beëindigde ik toch maar na een tijdje omdat dit toch wel behoorlijk opwindend was en ik de zaak droog wilde houden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Wo Mei 11, 2022 10:06 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
lyc-S



Geregistreerd op: 07 Okt 2006
Berichten: 134
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: Do Mei 19, 2022 9:06 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Haha, fantastisch!
_________________
Allow yourself to be yourself.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Yahoo Messenger MSN Messenger
DavidosF



Geregistreerd op: 01 Jun 2022
Berichten: 71
Woonplaats: Wijk aan Zee

BerichtGeplaatst: Wo Feb 01, 2023 11:14 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Afgelopen vakantie naar Gran Canaria in December klein weekje er geweest.
Tijdens het koffer inpakken wilde ik alleen maar zwemstrings pakken & op het laatste moment toch nog een brief erbij gedaan.

Toch heb ik de stap gezet om alle dagen van de vakantie alleen maar een zwemstring te dragen bij het zwembad van het hotel.
Nu deed ik mijn korte broek pas uit op het moment dat ik zat, maar wel elke dag even ermee gezwommen/zonnen.
Ik had wel behoorlijk wat bekijks en voelde mij niet altijd even op mijn gemak. Eenmaal in het water of op het bedje was alles dan wel weer ok. Toch een beetje wennen aan de blikken, maar loop hier gewoon het liefste mee.

Tijdens een tripje Maspalomas en een wandeling door de zand duinen merkte ik wat nudisten op en deed toen gelijk mijn kleding uit, behalve mijn mini string, zodat ik de tocht tot aan het reguliere strand alleen hierin kon blijven lopen. Dat voelde echt supervrij !
Volgende vakantie ongetwijfeld weer lekker stringen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
String B



Geregistreerd op: 29 Dec 2022
Berichten: 18
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Vr Feb 10, 2023 3:51 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

DavidosF schreef:
Afgelopen vakantie naar Gran Canaria in December klein weekje er geweest.
Tijdens het koffer inpakken wilde ik alleen maar zwemstrings pakken & op het laatste moment toch nog een brief erbij gedaan.

Toch heb ik de stap gezet om alle dagen van de vakantie alleen maar een zwemstring te dragen bij het zwembad van het hotel.
Nu deed ik mijn korte broek pas uit op het moment dat ik zat, maar wel elke dag even ermee gezwommen/zonnen.
Ik had wel behoorlijk wat bekijks en voelde mij niet altijd even op mijn gemak. Eenmaal in het water of op het bedje was alles dan wel weer ok. Toch een beetje wennen aan de blikken, maar loop hier gewoon het liefste mee.

Tijdens een tripje Maspalomas en een wandeling door de zand duinen merkte ik wat nudisten op en deed toen gelijk mijn kleding uit, behalve mijn mini string, zodat ik de tocht tot aan het reguliere strand alleen hierin kon blijven lopen. Dat voelde echt supervrij !
Volgende vakantie ongetwijfeld weer lekker stringen!


Wat een mooie ervaring! Ikzelf merkte ook dat het op Gran Canaria eigenlijk heel makkelijk kan. Op Maspalomas heb je inderdaad echt allerlei mensen met meer of minder bedekking rondlopen dus een string past er goed tussen. Heb dat zelf ook gedaan!

Mijn spannendste recente ervaring was dat ik een soort live "string fashion show" voor een goede (nieuwsgierige) vriendin deed. Ik had toen een rode kanten string, jarretels, en lange kanten kousen aan. Mijn broek door het omstoten van een drankje nat en plakkerig geworden. Dus uiteindelijk heb ik aangezien het toch vrij laat in de nacht was besloten maar zonder broek terug naar huis te fietsen. Ik had dus wel wat bedekking van mijn benen, maar mijn billen met de knalrode string moeten duidelijk zichtbaar zijn geweest onder mijn jas! Ben zeker door een aantal mensen gespot, maar had genoeg gedronken om er niks om te geven. Eigenlijk was dit vooral achteraf spannend Razz
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mr.Walz



Geregistreerd op: 21 Jul 2021
Berichten: 27

BerichtGeplaatst: Zo Jul 09, 2023 9:21 pm    Onderwerp: Over straat in alleen een string Reageren met citaat

Ik ben ook wel eens laat ergens vandaan gekomen met de auto. Het was een warme drukkende dag en uiteraard de airco in de auto kapot.
Om toch een beetje te kunnen afkoelen heb ik m’n kleren uitgedaan en ben alleen in m’n string naar huis gereden.
Omdat het al laat was en donker toen ik thuis kwam dacht ik ook ‘ f**k it, ik loop wel gewoon zo naar m’n huis.
Ik kan normaalgesproken m’n auto direct voor de deur kwijt maar moest nu de hele straat doorlopen. Stapeltje kleding onder m’n arm en naar huis gelopen in alleen m’n teardrop white mesh string.
Enerzijds bevrijdend, anderzijds ook wel spannend.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mr.Walz



Geregistreerd op: 21 Jul 2021
Berichten: 27

BerichtGeplaatst: Zo Jul 09, 2023 9:35 pm    Onderwerp: Gran Canaria Reageren met citaat

basics schreef:
Op Gran Canaria ging ik zwemmen bij een verlaten strand. Op een gegeven moment spoelde een schildpad aan, verstrikt in touw en plastic. Ik had een string aan, verder niets, maar besloot om hulp te halen bij een koppel wat ook op het strand was. Een beetje spannend was 't wel, maar kreeg geen gekke blikken of opmerkingen erover. Samen hebben we dat beest bevrijd. Wel had ik op een gegeven moment nog een t-shirt aangedaan, maar verder niets. Ik voelde me heel vrij en niet meer bekeken. Heerlijk gevoel.


Met mijn vrouw op Lanzarote geweest toen we nog net wat hadden. Ze wist al van mijn voorliefde voor strings en ook dat ik graag een keer in een string wilde zwemmen. Ik had op the-bikini.com een knalroze zwem string gekocht en die aangedaan onder mijn zwem short om zodanig deze uit te doen in het water en mijn weg te vervolgen in alleen m’n string. Dat voelde heerlijk bevrijdend!
Mijn vrouw/vriendin was zo plagerig om in de tussentijd het strand weer op te lopen en te wachten wat ik zou doen. Na een tijdje in het water gezwommen te hebben en mijn mogelijkheden te hebben afgewogen besloot ik toch maar het water uit te gaan in mijn string. Niemand reageerde raar ofzo daar. Er liep nog een oudere man naakt over het strand en vlak bij ons lag nog een andere jongen naakt te zonnen.
Het voelde zo bevrijdend dat ik op de weg terug nog een stuk door de duinen in alleen mijn roze string heb gelopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
stringerisin



Geregistreerd op: 03 Jan 2011
Berichten: 121

BerichtGeplaatst: Za Jul 15, 2023 8:30 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb al wat spannende dingen gedaan in string maar 1 van de leukste was toch wel na een dagje strand.
Ik was met mijn toenmalige vriendin naar het strand geweest in string natuurlijk.
Toen we weggingen had ik mijn badlaken om mijn heen gewikkeld en zo naar de auto gelopen.
Bij de auto aangekomen me badlaken over de lederen stoel gehangen want die was natuurlijk loeiheet.
En ik was gewoon ingestapt in me string.
Ik reed destijds in een hele opvallende Amerikaanse auto en die had dan ook dorst dus ik moest tanken.
Dus wij gestopt bij een pomp midden in de grote vakantie in Zeeland.
Hartstikke druk op de weg en bij de pomp.
Zeg ze jij durft niet in je string te tanken en af te rekenen in de shop.
Nou dat durfde ik dus wel!
Die auto viel toch al op en ik gas tanken in mijn string.
Ik gewoon afrekenen op mijn gemakje en terug naar de auto.
We hebben toen echt in een deuk gelegen met ze 2.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
navythong



Geregistreerd op: 25 Feb 2019
Berichten: 299
Woonplaats: Zeeland

BerichtGeplaatst: Za Jul 15, 2023 9:40 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Lefgozer! Dat zou ik dus niet durven.
Wel een mooi verhaal! Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dikdekok2



Geregistreerd op: 01 Apr 2017
Berichten: 233

BerichtGeplaatst: Za Jul 15, 2023 5:51 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Mooi verhaal.

In de juiste setting en gemoedstoestand zou ik dat misschien ook wel doen.

Dik
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
stringerisin



Geregistreerd op: 03 Jan 2011
Berichten: 121

BerichtGeplaatst: Zo Jul 16, 2023 12:22 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Het was in een tijd dat nog niet elke scheet gefilmd werd en op social media geplaatst wordt dus weet ook niet of ik het nu nog zou doen zo.
Tegenwoordig zouden er gelijk 30 smartfoons op je reet staan te filmen en de volgende dag ga je viraal op internet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
navythong



Geregistreerd op: 25 Feb 2019
Berichten: 299
Woonplaats: Zeeland

BerichtGeplaatst: Zo Jul 16, 2023 12:27 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, inderdaad. Je moet daar zeker rekening mee houden, met al die smart phones en social media.Voor je het weet sta je er tegen je zin op.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
DylanUTR



Geregistreerd op: 03 Okt 2021
Berichten: 21
Woonplaats: Amersfoort

BerichtGeplaatst: Di Jul 18, 2023 5:36 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Sinds een tijdje durf ik mijzelf ook in het openbaar in string te laten zien (waar het gepast is uiteraard). In Spa Weesp in de kleedkamer rustig om staan kleden met een hoop andere mensen erbij. Kreeg wel wat bekijks, maar verder niks bijzonders. Komt er een andere vent binnen die zich ook begint om te kleden, en tot mijn verbazing droeg hij ook een string. Waarop we van een dame de reactie kregen dat ze het ons erg goed vond staan. Dat is natuurlijk altijd leuk als je een complimentje krijgt voor je string!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
M&R



Geregistreerd op: 21 Dec 2019
Berichten: 7
Woonplaats: Noord-limburg

BerichtGeplaatst: Ma Nov 06, 2023 10:46 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Een paar jaar geleden met mijn gezin en schoonmoeder op vakantie geweest naar een bekend bungalowpark. Vroeg mijn schoonmoeder of ik nog vuile was had. Ze wilde de lichte bonte was hebben. Ik heb me bij het wasmachine waar ze stond tewachten op de was uitgekleed,haar de was en mijn string gegeven en toen bloot naar de douche gegaan. Ze heeft er een tijdje niets van gezegd. Tot haar nieuw vriend eens een string wilde proberen. Toe zei ze dat ik ze ook droeg, ze vond het wel mooi zoon mannenstring. Haar vriend draagt ze nu ook.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Mustang



Geregistreerd op: 17 Feb 2020
Berichten: 13

BerichtGeplaatst: Wo Feb 07, 2024 5:59 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn schoonmoeder heeft me ooit is betrapt dat ik in een string stond maar heeft er nooit iets over gezegd. Nu waren we vorige week vliegtickets aan het boeken naar het appartement in Spanje wat ze daar heeft. En ik zeg tegen mijn vriendin die naar de keuken liep, dan ga ik morgen in de stad even een nieuwe zwembroek kopen waarop mijn schoonmoeder zegt of een mooie string.ik schrok hiervan dat zag ze en lachte en toen kwam mijn vriendin gelukkig weer binnen. Maar nu is het zo dat ik 2 dagen eerder ga met mijn schoonmoeder gezien de werkzaamheden die moeten gebeuren daar. En nu lijkt het mij spannend als ze mij daar in een string ziet. Nu zit ik te fantaseren hoe ik dat ga doen, in de badkamer of op het strand, wil geen seks met haar hebben of iets proberen hoor. maar ben ook bang voor de reactie van mijn vriendin
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dikdekok2



Geregistreerd op: 01 Apr 2017
Berichten: 233

BerichtGeplaatst: Za Feb 10, 2024 12:07 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi Mustang,
Leuk toch een schoonmoeder, die niet moeilijk doet over je öndergoed en zwemkleding.
Dus gewoon dragen, niks bijzonders doen en niet over nadenken.

Plezier,
Dik
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Za Feb 10, 2024 12:07 am    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> String Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.