Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
String B
|
Geplaatst: Do Dec 29, 2022 12:46 pm Onderwerp: Kanten strings en bodysuits |
|
|
In het verleden droeg ik eigenlijk altijd enkel herenstrings, maar sinds dit jaar ben ik ook wel eens wat kanten (dames)strings gaan dragen. Ik heb ontdekt dat met name strings van de Zeeman en de NewYorker rekbaar genoeg zijn dat ze me ook aan de voorkant goed passen. Het leukste vind ik het als ik in de zomer op de fiets zit en hij boven mijn broek uitsteekt als ik net een groepje dames inhaal. Zijn er meer mannen die dit wel eens doen?
[/img] |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Do Dec 29, 2022 12:46 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Thong123
|
Geplaatst: Do Dec 29, 2022 10:34 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb sinds kort een paar meer sportieve damesstrings die ook gewoon goed vallen, maar dit zijn ook wel leuke om mee te experimenteren.
Ik vind het zeker leuk om de string wat zichtbaar te dragen, daar maak ik ook zeker gebruik van, vooral tijdens het sporten. |
|
Terug naar boven |
|
|
LOTS
|
Geplaatst: Do Dec 29, 2022 11:52 pm Onderwerp: |
|
|
Ik ben altijd van mening geweest dat zo'n dames string niet voor de mannelijke vormen gemaakt is. Het sluit vaak net niet mooi aan in je lies. Bij jou lijkt dat wel redelijk aan te sluiten
Je roze string vind ik gewoon prachtig. Ben heel benieuwd naar de voorkant van die string! _________________ Greetz,
Lord Of The Strings |
|
Terug naar boven |
|
|
Microglove
|
Geplaatst: Vr Dec 30, 2022 8:45 am Onderwerp: |
|
|
Mijn ervaring sluit aan bij het antwoord van LOTS.
Er zijn echter ook wel merken die heren strings van kant aanbieden. Manstore, JOR en JJ Malibu hebben bijvoorbeeld ook een "lace" lijn.
Daarnaast zou je ook eens kunnen kijken op https://www.ex-sl.com. Zij bieden mannen lingerie met een androgyne uitstraling. _________________ Strings zijn een cadeau voor de dierbaarste delen. |
|
Terug naar boven |
|
|
lekkerstring
|
Geplaatst: Wo Jan 04, 2023 12:19 pm Onderwerp: |
|
|
Mooi lijf en mooie strings.
Die body is ook zeer het bekijken waard.
Die roze string zit je als gegoten. _________________ Altijd in voor een chat of contact !. |
|
Terug naar boven |
|
|
stringerisin
|
Geplaatst: Do Jan 05, 2023 7:54 am Onderwerp: |
|
|
Not my cup of tea.
Lijkt me ook niet echt lekker zitten.
Maar doe waar jij je goed bij voelt.
Ik hou het lekker bij mijn herenstringetjes. |
|
Terug naar boven |
|
|
String B
|
Geplaatst: Vr Jan 06, 2023 8:30 pm Onderwerp: |
|
|
LOTS schreef: | Ik ben altijd van mening geweest dat zo'n dames string niet voor de mannelijke vormen gemaakt is. Het sluit vaak net niet mooi aan in je lies. Bij jou lijkt dat wel redelijk aan te sluiten
Je roze string vind ik gewoon prachtig. Ben heel benieuwd naar de voorkant van die string! |
Dat was eerder ook mijn opvatting, maar heb inmiddels ontdekt dat bepaalde modellen van stretchy materialen veelal wel goed zitten. En er zijn een aantal winkels waar je het kan passen (onder andere die rode string en bodysuit). Dus dan weet ik zeker dat ik goed zit. Dus nu vind ik het wel een leuke en spannende aanvulling op mijn collectie! Overigens geen daily wear, maar af en toe leuk.
Van die roze string heb ik misschien wel een foto van de voorkant, maar dan moet ik wel even zoeken |
|
Terug naar boven |
|
|
willem H
Geregistreerd op: 28 Mrt 2015 Berichten: 963 Woonplaats: Costa de Luz
|
Geplaatst: Vr Jan 06, 2023 9:48 pm Onderwerp: |
|
|
Maar ik hou het liever bij de mannenstring. |
|
Terug naar boven |
|
|
beachstring
|
Geplaatst: Za Jan 07, 2023 9:08 am Onderwerp: |
|
|
Ben zelf ook niet zo van de "kantjes en ruches" voor heren, maar als ik de foto's op internet bekijk dan heeft het bij bepaalde mannen toch wel iets. Kan mij zo voorstellen dat sommige vrouwen dat best wel aantrekkelijk kunnen vinden (en wellicht ook mannen).
Zelf zou ik altijd voor mannenmodellen gaan vanwege de pasvorm. Een website die hier nog niet is genoemd en waar ze ook een lace line hebben is:
https://bodyaware.co.uk/
Veel kant plezier _________________ Als bloot niet kan draag ik een string |
|
Terug naar boven |
|
|
String B
|
Geplaatst: Vr Feb 10, 2023 3:36 pm Onderwerp: |
|
|
LOTS schreef: | Ik ben altijd van mening geweest dat zo'n dames string niet voor de mannelijke vormen gemaakt is. Het sluit vaak net niet mooi aan in je lies. Bij jou lijkt dat wel redelijk aan te sluiten
Je roze string vind ik gewoon prachtig. Ben heel benieuwd naar de voorkant van die string! |
Heb inmiddels een foto van de voorkant
|
|
Terug naar boven |
|
|
|