Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
nickkie1990
|
Geplaatst: Do Mei 18, 2023 6:19 pm Onderwerp: ''normale'' strings |
|
|
Hallo allemaal,
ik heb mijn vriendin zo ver dat ze er vrede mee heeft dat ik een string ga dragen.
Nou zou ik wel graag om te beginnen zo standaard mogelijke strings kopen, dus liefst gewoon net als een slip of boxer met een brede logo band, zonder felle kleurtjes, kant enz. eigenlijk een string die het meest op een normale slip lijkt.
Diesel en intimissimi hebben nu een aantal modellen op dit moment.
Vroeger had je ook van Emporio armani, bruno banani, HOM, CK etc. die deze modellen maar ik zie dit eigenlijk niet meer te koop.
weten jullie nog merken die nu deze strings hebben, en waar ik dit nog zou kunnen kopen? of misschien nog winkels die nog strings van een oude collectie hebben? |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Do Mei 18, 2023 6:19 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
HippieThong
Geregistreerd op: 18 Sep 2015 Berichten: 286 Woonplaats: Haarlemmermeer
|
Geplaatst: Do Mei 18, 2023 7:43 pm Onderwerp: Re: ''normale'' strings |
|
|
nickkie1990 schreef: | Hallo allemaal,
ik heb mijn vriendin zo ver dat ze er vrede mee heeft dat ik een string ga dragen.
Nou zou ik wel graag om te beginnen zo standaard mogelijke strings kopen, dus liefst gewoon net als een slip of boxer met een brede logo band, zonder felle kleurtjes, kant enz. eigenlijk een string die het meest op een normale slip lijkt.
Diesel en intimissimi hebben nu een aantal modellen op dit moment.
Vroeger had je ook van Emporio armani, bruno banani, HOM, CK etc. die deze modellen maar ik zie dit eigenlijk niet meer te koop.
weten jullie nog merken die nu deze strings hebben, en waar ik dit nog zou kunnen kopen? of misschien nog winkels die nog strings van een oude collectie hebben? |
Hallo en welkom allereerst
Ik zou kijken bij Olaf Benz, daar zit je wel goed mee, mooie kwaliteit en erg "veilig". _________________ Mijn Flickr-account:
https://flickr.com/photos/198361269@N03/ |
|
Terug naar boven |
|
|
String devil
|
|
Terug naar boven |
|
|
Wimstring
|
Geplaatst: Vr Mei 19, 2023 7:02 am Onderwerp: HIS |
|
|
Ja, die, of de H.I.S. strings die Otto verkoopt. Daarmee heb ik mijn vrouw overtuigd. Katoenen slips. Aan de voorkant zie je niet dat het een string is. Aan de achterkant zijn ze wel gewoon mooi klein, maar niet te.
Intimissimmi zijn inderdaad ook goed. Die hebben een wat bredere band en piepen dus ook niet zo snel boven je broek uit. Voor Diesel geldt hetzelfde, al vindt mijn vrouw die door het grote logo niet zo mooi, en juist weer opvallend stringachtig.
Ik merkte dat mijn vrouw er makkelijker aan wende toen ik met katoenen strings in 'degelijke' kleuren begon. Vandaar langzaam naar spandex en felle kleuren
Succes en houd ons op de hoogte! |
|
Terug naar boven |
|
|
Microglove
|
Geplaatst: Vr Mei 19, 2023 7:28 am Onderwerp: |
|
|
Hoi,
Je kan ook eens bij JOR kijken. https://www.jorwear.com.. JOR behoort tot mijn favoriete merken.
Let wel op. Het is een Colombiaans merk en zoals bij meerdere Zuid- Amerikaanse merken (zoals ook bij Joe Snyder) is de maatvoering aan de krappe kant dus besteld eerder een maatje groter dan je gewend bent
[/url] _________________ Strings zijn een cadeau voor de dierbaarste delen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kristiaan
|
Geplaatst: Vr Mei 19, 2023 7:36 am Onderwerp: |
|
|
Hey,
Bij CLever zijn er ook enkele leuke modellen.
Dit waren mijn eerste en dragen zeer goed. |
|
Terug naar boven |
|
|
HOM-fan
|
|
Terug naar boven |
|
|
|