Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Stringa
|
Geplaatst: Ma Mrt 21, 2022 2:23 am Onderwerp: |
|
|
scubaraven schreef: | Vandaag weer een massage gehad.
Was net uitgekleed.
En stond net even een slokje water te drinken.
Toen kwam de maaseuse binnen.
"Wat een mooie string"
Dankje wel
Andere maaseuse werdt door haar ook nog even geroepen om even naar mijn in string te komen kijken. Die vond het ook erg mooi.
Ze zei toen "je had de vorige keer toch een zwarte string aan".
Vertelde toen dat ik een hoop strings had en dat ik de volgende keer weer een ander leuk kleurtje aan doe.
Massage was super zoals altijd
Snel weer eens ernaar toe |
Is het daar ook met happy ending? |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Ma Mrt 21, 2022 2:23 am Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
actionthong
|
Geplaatst: Ma Mrt 21, 2022 3:20 pm Onderwerp: |
|
|
Sikko schreef: | Blijkbaar zijn ze meer gewend aan strings bij mannen en is het vrij gewoon voor ze. Een mooie string zullen ze dan waarderen.
Dit betekent gelijk ook dat we ons niet in moeten houden op andere plekken in het openbaar een string te dragen. |
Eens! Zorgt in ieder geval voor spannende momenten en leuke verhalen. _________________ Het gaat jullie goed!
Groet,
Actionthong |
|
Terug naar boven |
|
|
James
|
Geplaatst: Za Jul 08, 2023 8:32 pm Onderwerp: |
|
|
Zou ook eens willen met een string naar de massage gaan maar durf niet echt. Zijn er tips? |
|
Terug naar boven |
|
|
Thong123
|
Geplaatst: Zo Jul 09, 2023 1:18 am Onderwerp: |
|
|
James schreef: | Zou ook eens willen met een string naar de massage gaan maar durf niet echt. Zijn er tips? |
De enige tip is gewoon doen. Ik heb al heel vaak een massage gehad in string. Vorige week nog, toen kreeg ik zelfs een compliment voor m’n mooie string van de masseuse |
|
Terug naar boven |
|
|
Reinier
|
Geplaatst: Zo Jul 09, 2023 11:32 am Onderwerp: |
|
|
James schreef: | Zou ook eens willen met een string naar de massage gaan maar durf niet echt. Zijn er tips? |
Ja gewoon een string aan doen. Ik heb het ook gedaan. De masseuse zij dat het mooi staat en makkelijk met masseren. De billen masseerde ze ook mee. |
|
Terug naar boven |
|
|
scubaraven
Geregistreerd op: 11 Sep 2006 Berichten: 408 Woonplaats: Regio 's-Hertogenbosch
|
|
Terug naar boven |
|
|
DavidosF
|
Geplaatst: Wo Jul 26, 2023 8:24 am Onderwerp: |
|
|
Ik ga altijd gewoon naar Massage in string en de masseuse vindt dat juist prettig, want dan kunnen ze daar mooi bij met masseren. Doorgaans net tegen de billen aan. Komt mooi uit! |
|
Terug naar boven |
|
|
Martin14
|
Geplaatst: Za Feb 03, 2024 4:29 pm Onderwerp: |
|
|
Ben nu twee keer naar de Thai massage geweest en mijn string aangehouden. Beide keren complimenten gekregen. Richting het einde van de massage werd wel vriendelijk verzocht mijn string uit te doen |
|
Terug naar boven |
|
|
actionthong
|
Geplaatst: Za Feb 03, 2024 5:31 pm Onderwerp: |
|
|
Mooie belevenis. Ik begrijp van vrienden van mij die vaker gaan dat een naakte massage zeldzaam is. De eerste keer die ik ben ondergaan in Boedapest werd mij vriendelijk verzocht compleet te strippen. Was verder een heerlijke ervaring. Kijk ook uit naar het volgende vrienden weekend. _________________ Het gaat jullie goed!
Groet,
Actionthong
Laatst aangepast door actionthong op Vr Mei 10, 2024 9:43 am; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Martin14
|
Geplaatst: Do Mei 09, 2024 11:03 pm Onderwerp: |
|
|
Afgelopen week weer geweest naar een andere Thaise salon. Billen werden goed meegenomen in de massage. Op een gegeven moment vroeg ze om hem uit te doen ivm de olie. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stringnijmegen
|
Geplaatst: Di Jun 04, 2024 5:22 pm Onderwerp: |
|
|
Ben onlangs naar een mannelijke masseur geweest, gewoon in string. Ik merkte dat de masseur dit nogal opwindend vond en hij vroeg al snel of die ook uit mocht ivm olie.. ik heb hem aan gelaten en gezegd dat de olie mij niet uit maakte.. daarna deed hij extra veel olie over me billen en in m’n bilnaad.. na een paar minuten deed hij hem zelf gewoon uit haha |
|
Terug naar boven |
|
|
String-1978
|
Geplaatst: Wo Sep 04, 2024 9:41 am Onderwerp: |
|
|
Gisteren ook een heerlijke massage gehad van een vrouw uit Bali. Kleine string aan van Joe Snyder en mijn billen werden ook goed meegenomen. Werd niks over gezegd, alsof elke man er zo bij ligt. Dat voelde erg goed. |
|
Terug naar boven |
|
|
|