Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Thongalp
|
Geplaatst: Do Jul 06, 2023 11:35 am Onderwerp: Niet kunnen openen ontvangen berichten |
|
|
Hoi, hebben meer mensen er last van dat zij ontvangen berichten niet kunnen openen? Ik zie ook geen melding bovenin dat ik een nieuwe bericht heb ontvangen… _________________ Flickr: https://www.flickr.com/photos/ehoeho |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Do Jul 06, 2023 11:35 am Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
bert
|
Geplaatst: Do Jul 06, 2023 1:19 pm Onderwerp: |
|
|
Stuur me eens een PB om te testen aub. |
|
Terug naar boven |
|
|
HippieThong
Geregistreerd op: 18 Sep 2015 Berichten: 286 Woonplaats: Haarlemmermeer
|
|
Terug naar boven |
|
|
bert
|
Geplaatst: Vr Jul 07, 2023 2:08 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb het probleem opgelost gekregen voor nieuwe berichten. Echter, oude hangende berichten krijg ik voorlopig nog niet goed. |
|
Terug naar boven |
|
|
Thong lover
|
Geplaatst: Di Jul 11, 2023 11:38 am Onderwerp: |
|
|
Bij mij blijven er ook regelmatig berichten hangen in postvak uit, hebben anderen dit ook? |
|
Terug naar boven |
|
|
navythong
|
Geplaatst: Zo Sep 03, 2023 4:42 pm Onderwerp: |
|
|
Ja, bij mij blijven ook alle uitgaande berichten hangen in postvak uit. Best irritant. Als iemand een oplossing weet, zou fijn zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
LOTS
|
Geplaatst: Zo Sep 03, 2023 8:37 pm Onderwerp: |
|
|
Volgens mij blijven berichten in het "Postvak uit" staan tot de ontvanger het bericht geopend heeft.
ik heb er ook een paar in "Postvak uit" staan... maar heel veel andere berichten staan in Verzonden _________________ Greetz,
Lord Of The Strings |
|
Terug naar boven |
|
|
navythong
|
Geplaatst: Zo Sep 03, 2023 9:17 pm Onderwerp: |
|
|
Oh, das nieuw voor mij. Ik stuur je zo even en test PB. Testen we het even. |
|
Terug naar boven |
|
|
bert
|
Geplaatst: Zo Sep 03, 2023 11:30 pm Onderwerp: |
|
|
Klopt inderdaad. Pas als de ontvanger gelezen heeft, verdwijnt het bericht uit je postvak uit |
|
Terug naar boven |
|
|
actionthong
|
Geplaatst: Vr Jan 12, 2024 1:35 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb het gevoel dat berichten niet te openen en te verwijderen zijn, als de opsteller van het bericht gebruik maakt van telefoon smiley’s. Als ik de emoticons van het forum gebruik speelt dit niet. Dan kan ik ontvangen en verzonden berichten gewoon openen en verwijderen en krijg ik geen bug melding. _________________ Het gaat jullie goed!
Groet,
Actionthong |
|
Terug naar boven |
|
|
HippieThong
Geregistreerd op: 18 Sep 2015 Berichten: 286 Woonplaats: Haarlemmermeer
|
Geplaatst: Vr Jan 12, 2024 4:04 pm Onderwerp: |
|
|
actionthong schreef: | Ik heb het gevoel dat berichten niet te openen en te verwijderen zijn, als de opsteller van het bericht gebruik maakt van telefoon smiley’s. Als ik de emoticons van het forum gebruik speelt dit niet. Dan kan ik ontvangen en verzonden berichten gewoon openen en verwijderen en krijg ik geen bug melding. |
Vreemd/gelukkig genoeg, heb ik het met beide:
Dan zie ik een melding/kleurtje dat ik een prive bericht heb, maar het valt wel aan te klikken (zowel op pc als op mobiel) maar "laad" hij me door naar de inbox opnieuw, en het berichtje blijft zoals eerder genoemd: ongelezen/onbeopend. _________________ Mijn Flickr-account:
https://flickr.com/photos/198361269@N03/ |
|
Terug naar boven |
|
|
bert
|
Geplaatst: Vr Jan 12, 2024 6:18 pm Onderwerp: |
|
|
Er zijn inderdaad wat problemen met de berichten. Mijn excuses daarvoor. Ik ben nog aan het uitzoeken waar het nu precies misgaat. Echter, voor zover ik het nu snap zijn alle berichten wel leesbaar. Verwijderde berichten blijven qua onderwerp soms wel staan in de inbox, maar zijn qua inhoud effectief verdwenen van de server. Ik begrijp nog niet volledig wat er gaande is, maar ben er mee bezig. |
|
Terug naar boven |
|
|
|