Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
stringerisin
|
Geplaatst: Do Okt 05, 2023 8:03 pm Onderwerp: Fysiotherapie |
|
|
Vandaag naar de fysio geweest. Had zoals gewoonlijk een string onder mijn trainingsbroek aan. Ben al regelmatig bij de fysio geweest maar heb nog nooit mijn broek uit hoeven te doen.
Kom er regelmatig voor mijn rug. Nou vroeg ze dus wel om mijn broek uit te doen. Ik zeg ik heb wel een string aan hoor. Ze zeg dat komt goed uit want ik moet bij je billen zijn!
En ze zegt ook nog je bent echt niet de enige hoor. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Do Okt 05, 2023 8:03 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
tieuke1974
|
Geplaatst: Vr Okt 06, 2023 11:59 am Onderwerp: Re: Fysiotherapie |
|
|
stringerisin schreef: | Vandaag naar de fysio geweest. Had zoals gewoonlijk een string onder mijn trainingsbroek aan. Ben al regelmatig bij de fysio geweest maar heb nog nooit mijn broek uit hoeven te doen.
Kom er regelmatig voor mijn rug. Nou vroeg ze dus wel om mijn broek uit te doen. Ik zeg ik heb wel een string aan hoor. Ze zeg dat komt goed uit want ik moet bij je billen zijn!
Dat is wel waar, ik heb er ook nog nooit een slechte ervaring of afwijzing mee gehad bij de kiné, fysio, .... |
|
Terug naar boven |
|
|
stringerisin
|
Geplaatst: Vr Okt 06, 2023 3:53 pm Onderwerp: |
|
|
Ik zou ook niet weten hoe de behandeling was verlopen als ik een strakke boxershort aan had gehad.
Lijkt mij een hele oncomfortabele behandeling want dan hadden ze die toch helemaal in me naad moeten trekken of helemaal naar beneden moeten doen maar dat lijkt mij ook niet echt handig. |
|
Terug naar boven |
|
|
actionthong
|
Geplaatst: Vr Okt 13, 2023 2:49 pm Onderwerp: Re: Fysiotherapie |
|
|
stringerisin schreef: | Vandaag naar de fysio geweest. Had zoals gewoonlijk een string onder mijn trainingsbroek aan. Ben al regelmatig bij de fysio geweest maar heb nog nooit mijn broek uit hoeven te doen.
Een leuke ervaring en geruststellende constatering "je bent echt niet de enige". Tevens een uitnodiging en motivatie voor ons allen om er altijd voor te zorgen dat we in string onder handen genomen worden Bij welke massage of behandeling dan ook _________________ Het gaat jullie goed!
Groet,
Actionthong |
|
Terug naar boven |
|
|
|