Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Waarom draag jij een string?
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Firetoice



Geregistreerd op: 11 Sep 2006
Berichten: 272

BerichtGeplaatst: Zo Sep 18, 2022 8:41 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Draag ze omdat ik ze gewoon lekkerder vind zitten dan een boxer of short.
Vind het stukken comfortabeler tijdens het sporten, verder staat het ook veel mooier en is het sexyer dan een boxer en mijn vrouw is er gek op Very Happy
Is niet zo dat ik door het dragen van strings nu echt een geil gevoel krijg, denk dat ik ze daar te lang voor draag en ze meer als een praktische en mooi stuk kleding zie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Zo Sep 18, 2022 8:41 am    Onderwerp:

Terug naar boven
Elroy2021
Gast





BerichtGeplaatst: Zo Sep 18, 2022 8:48 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Firetoice schreef:
Draag ze omdat ik ze gewoon lekkerder vind zitten dan een boxer of short.
Vind het stukken comfortabeler tijdens het sporten, verder staat het ook veel mooier en is het sexyer dan een boxer en mijn vrouw is er gek op Very Happy
Is niet zo dat ik door het dragen van strings nu echt een geil gevoel krijg, denk dat ik ze daar te lang voor draag en ze meer als een praktische en mooi stuk kleding zie.

Ik vind het persoonlijk ook beter dan een boxer zitten.
Ook met sporten zit het beter.
Ik krijg er wel een geil gevoel bij.
Ik vind het bij mannen er geil uitzien.
Jou staat het zeer mooi. Je hebt er ook de perfecte kont voor.
Terug naar boven
navythong



Geregistreerd op: 25 Feb 2019
Berichten: 281
Woonplaats: Zeeland

BerichtGeplaatst: Zo Sep 18, 2022 3:21 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik draag alleen strings tijdens zwemmen en zonnen, niet als ondergoed.
Zit vele malen beter dan die shorts die 99% van de mannen op het strand dragen. Met een string lekker kleine tan-lines ipv halve witte benen als een wielrenner. En na het zwemmen niet zo'n grote lap stof die lang nodig heeft om op te drogen. Een string is zo droog.
En verder draagt het gewoon lekker en ziet er sexy uit (vind ik tenminste).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mr.Walz



Geregistreerd op: 21 Jul 2021
Berichten: 25

BerichtGeplaatst: Vr Sep 22, 2023 10:26 pm    Onderwerp: Koeler tijdens inspanning Reageren met citaat

Nou inderdaad, op vakantie behoorlijk gebruind en kijk nu iedere dag naar een ‘witte short’ als ik me voor het douchen in de spiegel bekijk. Toch maar eens mezelf overtuigen om in een string op het strand te gaan liggen.

Ik speel in een bandje waarmee ik afgelopen weekend mocht optreden. Omdat het op het podium nogal warm kan worden en een boxer mij veel te warm wordt draag ik tegenwoordig een string. Heerlijk luchtig.
Na afloop kwam een vrouw met me praten die wellicht geïnteresseerd kon zijn want ze bleef wel heel lang hangen.
Later moest ik wel denken aan hoe ze misschien had gereageerd als ik met haar mee was gegaan en van het een het ander zou komen. Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
String B



Geregistreerd op: 29 Dec 2022
Berichten: 18
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Za Okt 21, 2023 12:06 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Zoals in een nieuwere thread benoemd werd: volgens mij is het een fetish. Als ondergoed ben ik er ooit mee begonnen omdat ik het spannend en opwindend vond. Nu is het meer om het comfort en uit gewoonte. De spanning zoek ik nu meer door me in het openbaar in een string te vertonen. Daarbij schuw ik ook de badpakken en kanten lingerie die boven mijn broek uit komt niet. Op de een of andere manier vind ik de subtiele shock value leuk. Wellicht dat het een vorm van voyeurisme te noemen is. Twisted Evil
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Yer



Geregistreerd op: 14 Feb 2024
Berichten: 5

BerichtGeplaatst: Wo Feb 14, 2024 10:47 am    Onderwerp: Re: Waarom draag jij een string? Reageren met citaat

Elroy2021 schreef:
Goedendag.
Waarom draag jij een string?
Ik draag een string omdat het comfortabel zit.
En ik voel me er sexy en geil in, loop er ook te koop mee.


Begonnen vanuit interesse (hoe string zou zitten?) en daarna blijven dragen
vanwege het comfort en dat alles op zijn plaats wordt gehouden/blijft zitten.
(Hou het verder wel prive/voor mijzelf, denk vanwege meningen van anderen)

Vriendelijke groet, Yer


Laatst aangepast door Yer op Do Feb 15, 2024 7:04 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stephan72



Geregistreerd op: 11 Feb 2024
Berichten: 14
Woonplaats: Friesland

BerichtGeplaatst: Wo Feb 14, 2024 2:53 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik draag strings omdat ze het hoogste draag comfort hebben van al het underwear wat er is. Ik draag ze al heel lang maar weet ook wel hoe een strakke boxer zit, de pijpjes rollen op en zo.... niet lekker. Vroeger ook wel tanga slips gedragen maar die gingen ook wel een beetje in je bilnaad zitten. Voor mij is de string echt perfect, zit heerlijk, staat super mooi en is sexy. Ik loop er misschien niet mee te koop maar draag zo overal en altijd en een ander mag dat zien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bjorn-2



Geregistreerd op: 22 Apr 2007
Berichten: 92
Woonplaats: Brabant - 1975

BerichtGeplaatst: Do Feb 15, 2024 9:07 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Stephan, Ik ben het helemaal met je eens. Voor mij ook alleen strings. Iedereen moet zelf weten wat hij draagt en comfortabel vindt. Alleen denk ik dat veel mannen die geen strings hebben gedragen op voorhand een negatief beeld van een string hebben. Men vindt het misschien te vrouwelijk en het zit irritant in de bilnaad. Misschien in het begin even wennen tussen de bilnaad, maar zoals jullie allemaal weten voel je dat vrij snel niet meer zit een string juist heel vrij en voel je er weinig van. Ook je blote billen in een spijkerbroek vind ik gewoon lekkerder zitten.

Maar het feit dat niet iedereen strings draagt maakt string dragen ook iets spannender, sexyer en leuker Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Wimstring



Geregistreerd op: 26 Jan 2023
Berichten: 51

BerichtGeplaatst: Do Feb 15, 2024 10:48 am    Onderwerp: fijn Reageren met citaat

Naast prettig, fijn en sexy, vind ik het heel fijn dat strings lekker strak zitten aan de voorkant. Zo zit het zaakje lekker ingepakt en op zijn plek. 's nachts ook erg fijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stephan72



Geregistreerd op: 11 Feb 2024
Berichten: 14
Woonplaats: Friesland

BerichtGeplaatst: Do Feb 15, 2024 5:24 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Helemaal mee eens hoor, Bjorn-2. Mannen oordelen al zonder dat ze überhaupt eens een string hebben geprobeerd. Wanneer iedereen in zijn opvoeding eens strings zou uit proberen dan weet ik zeker dat er heel veel meer mannen strings zouden dragen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
easymick



Geregistreerd op: 27 Jan 2012
Berichten: 138
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Do Feb 15, 2024 11:42 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Was al van jongsaf (ca 12 jaar) gek van kleine zwembroeken met behoorlijk blote billen en was dus meteen helemaal weg van strings: sexy, comfortabel. Heb ze veel als ondergoed gedragen maar steeds meer ook als zwemkleding. Eerst best eng later min of meer vanzelfsprekend. Zou niet willen dat ze doodnormaal worden. Vind het nog steeds fijn dat ze dat niet zijn. Best een beetje opwindend.
De maatvoering is in de loop der jaren wat ontwikkeld: kleiner en kleiner. Nu alleen nog maar g-strings die echt alleen maar de genitaliën bedekken. Ook gedragen als er klusmannen bij ons thuis kwamen. Wel rare blikken maar geen enkel commentaar. Waarschijnlijk zijn ze van alles gewend.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
M&R



Geregistreerd op: 21 Dec 2019
Berichten: 6
Woonplaats: Venlo

BerichtGeplaatst: Vr Feb 16, 2024 11:34 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Strings zitten fijn, voel me er goed en sexy in, mijn partner vind het ook sexy staan. Loop er niet mee te koop.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
String-1978



Geregistreerd op: 01 Mei 2024
Berichten: 12
Woonplaats: Helmond

BerichtGeplaatst: Vr Mei 03, 2024 11:16 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind een string heerlijk zitten, voel me zekerder (ook al kan niemand het zien) en voel me er sexy in.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.