|
Het String Forum Het forum voor man en vrouw!
|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Thong42000
Geregistreerd op: 05 Okt 2006 Berichten: 61 Woonplaats: Omgeving Eindhoven
|
Geplaatst: Wo Jun 26, 2024 3:03 pm Onderwerp: |
|
|
Ben benieuwd naar de hoogte van de zijkant van de haute pression string. Weet iemand die? Heeft iemans ook de microslip van dit merk? _________________ Ben erg dol op minieme strings, hoe kleiner hoe beter. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Wo Jun 26, 2024 3:03 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
DavidosF
|
Geplaatst: Wo Jun 26, 2024 7:25 pm Onderwerp: |
|
|
navythong schreef: | O, die jackadams vindt ik wel groot eigenlijk. Gaat meer richting een cheeky. Als de omstandigheden meer bedekking vragen, zou ik voor een cheeky gaan, denk ik. Maar ieder zijn eigen keuze natuurlijk. |
De Jack Adams lijkt heel groot, maar zorgt er juist voor dat de voorkant goed ingepakt is, terwijl de achterkant gewoon een keurige T heeft.
Zeker als de Blu1200 van Olaf Benz eigenlijk nog te klein voor je is qua pouch is dat eigenlijk de enige die nog ietsje groter is.
Ik ben wel benieuwd dat als je Olaf Benz te klein vindt en Jack Adams te groot, welke tussenmaten daar nog zijn |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|