Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Frits700
|
Geplaatst: Zo Sep 08, 2024 3:37 pm Onderwerp: |
|
|
Firetoice schreef: | Frits700 schreef: | Overdag op werk draag ik boxers. In mijn vrijetijd en dus ook snachts draag ik strings. Mijn vriendin vind het erg sexy staan en kopen ook regelmatig samen strings. |
Beetje nieuwsgierig maar waarom draag op je werk ook geen string. |
Zit in de aanleg en onderhoud van tuinen. Vind het niet heel gepast wanneer deze boven mijn broek uit zou komen bij klanten. Vandaar mijn keuze. Anders had ik zeker ook overdag wel strings gedragen want draag ze graag. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: Zo Sep 08, 2024 3:37 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
Sjefke.nl
|
Geplaatst: Do Okt 10, 2024 7:48 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb geprobeerd te slapen in een string maar vind het niet fijn daarom zomer en winter naakt. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Josefai
|
Geplaatst: Do Sep 11, 2025 10:07 am Onderwerp: |
|
|
Ja, ik draag soms ook een string als ik slaap! Wat ik nog leuker vind: je kunt tegenwoordig je eigen string ontwerpen met foto's of tekst. Zelf heb ik laatst een gepersonaliseerde string besteld bij MyDesignList en de kwaliteit was echt top. Het designproces op de website was heel makkelijk en je hebt superveel keuzes. Ik vond het een grappig en origineel cadeau voor mezelf (en ook voor mijn partner trouwens). |
|
Terug naar boven |
|
 |
Boertje
|
Geplaatst: Do Sep 11, 2025 10:57 am Onderwerp: |
|
|
Voor mij hetzelfde als voor Frits ik zit in een sector waar dat niet geaccepteerd word en dan ben je zo het pispaaltje van de firma.
In de winter heb ik een overal aan dan wel 24/7 strings |
|
Terug naar boven |
|
 |
|