Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
StringLover2
Geregistreerd op: 12 Nov 2023 Berichten: 47 Woonplaats: omgeving Utrecht
|
Geplaatst: Za Okt 05, 2024 9:41 am Onderwerp: Australië |
|
|
Afgelopen maand ben ik door Australië gereisd, het land van WickedWeasel. Zeker 30 - 40% van de vrouwen draagt daar een string bikini (Helaas geen WickedWeasels gezien, maar het was daar ook nog geen zomer). Ik heb mijn zwemstring gedragen op de boot toen we gingen duiken en in de zwembaden van de hotels waar we hebben gezeten. Ik was de enige man die een string droeg. Australië is een relaxed land. Ik heb geen opmerkingen gekregen of gehoord. _________________ No day without a string |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Za Okt 05, 2024 9:41 am Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
stringerisin
|
Geplaatst: Zo Okt 06, 2024 9:27 am Onderwerp: |
|
|
Australië is erg laid back en dus een perfect land om string te dragen zeker op de stranden.
Voor mij is het al wat jaartjes geleden dat ik er geweest ben (2002)
Maar heb daar veel string gedragen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stephan72
|
Geplaatst: Di Okt 08, 2024 8:14 am Onderwerp: |
|
|
Ik ben in het voorjaar 5 weken in Australië geweest en vervolgens nog een kleine week op de Maladiven. In Australië op elk strand en ook op de stranden bij de camping (we hebben oa in een camper rond getrokken) in string geweest en geen enkel probleem. Ook een keer bij het zwembad op een camping in string gelegen en ook geen opmerkingen gehad. Australië is idd zeer relaxt en easy going. Op de Maladiven ook gewoon in string geweest op ons terras maar ook op het strand, ook daar geen probleem. Helaas geen andere mannen in string gezien maar wel vrouwen in string. |
|
Terug naar boven |
|
|
|