Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
xxStringdingxx
|
Geplaatst: Wo Jun 26, 2019 4:24 pm Onderwerp: Strings dragen in een toekomstig gezin. |
|
|
Hallo, ben 28 en al meer als 10 jaar draag ik strings, de laatste jaren bijna elke dag en altijd om in te slapen.
Nu vind mijn vriendin het geen probleem dat ik deze draag maar we willen aan kinderen beginnen. Nu is de vraag om ik gewoon on strings kan blijven lopen of is het geen goed idee? |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Wo Jun 26, 2019 4:24 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
beachlion
Geregistreerd op: 10 Sep 2006 Berichten: 596 Woonplaats: Allentown, PA, USA
|
Geplaatst: Wo Jun 26, 2019 5:05 pm Onderwerp: |
|
|
Waarom niet? Het is ondergoed en hetzelfde model bestaat er ook voor het zwemmen. Als kinderen opgroeien met jou in strings vinden ze dat gewoon. Ze weten niet beter. Alleen zul je ze op een gegeven moment moeten vertellen dat er anderen zijn die strings op z'n minst vreemd vinden. Wapen ze tegen dergelijke commentaren. Misschien komt het ooit eens uit de taboe-sfeer. _________________ Hit the beach in a string or less |
|
Terug naar boven |
|
|
Dikdekok2
|
Geplaatst: Do Jun 27, 2019 7:35 am Onderwerp: |
|
|
Helemaal met Beachlion eens. Waarom die krampachtigheid? gewoon blijven dragen en zeker niet verbergen of er anderszins een punt van maken.
Een Deense oud collega van mij had wee meiden van een jaar of 8. Ging hdt gezi op backpack vakantie. Alle vier droegen strings, want ook dat scheelde grammen en ruimte. Geen enkel proleem.
Dik |
|
Terug naar boven |
|
|
Kevinnec20
|
Geplaatst: Do Jun 27, 2019 9:55 pm Onderwerp: |
|
|
Die kinderen vn 8 al in string dat is jong
Zijn er ook string voor jonge kinderen? |
|
Terug naar boven |
|
|
Jasper
|
Geplaatst: Za Jun 29, 2019 5:28 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb al 10 jaar kinderen. Deze weten niet anders dat ik een string draag. Ze zien het thuis op vakantie en zelfs op het strand. Dus ik zou gewoon zeggen doen _________________ Draag elke dag een string |
|
Terug naar boven |
|
|
scubaraven
Geregistreerd op: 11 Sep 2006 Berichten: 407 Woonplaats: Regio 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Za Jun 29, 2019 5:31 pm Onderwerp: |
|
|
Helemaal mee eens.!! |
|
Terug naar boven |
|
|
xxStringdingxx
|
Geplaatst: Do Jul 04, 2019 2:03 pm Onderwerp: |
|
|
Okay dankje, dan hou ik het bij strings dragen! |
|
Terug naar boven |
|
|
John Gast
|
Geplaatst: Zo Jul 07, 2019 8:05 pm Onderwerp: |
|
|
Gewoon doen, mijn puberdochters weten niet anders. |
|
Terug naar boven |
|
|
mister_string
|
Geplaatst: Wo Jul 10, 2019 1:25 pm Onderwerp: |
|
|
Ik droeg ook al string ondergoed voordat er kinderen waren.
Ik draag het nog steeds, de kinderen beginnen het nu vreemd te vinden. Ze zijn 10 en 9 jaar oud.
Alleen op het strand draag ik nu geen strings meer.
Misschien dat dit ook te maken heeft met het feit dat het nu veel eenvoudiger is om een foto te maken en deze via Social media kan delen. En ik ben natuurlijk geen jonge god meer. _________________ Een dag niet gestringd is een dag niet geleefd. |
|
Terug naar boven |
|
|
Boertje
|
Geplaatst: Vr Okt 18, 2024 6:22 am Onderwerp: |
|
|
Ik ben ze ook gewoon blijven dragen ze weten niet beter nooit niks over gehoord |
|
Terug naar boven |
|
|
Svenski1
|
Geplaatst: Vr Okt 18, 2024 4:21 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb een dochter van 16 en een zoon van 14.
Ik draag dagelijks of een string of een jockstrap. Ze zijn nooit anders gewoon geweest. Dus geen probleem hierover. Mijn dochter draagt ze ook.
Zelf draag ik ze al vanaf ik 16 ben dus mijn vrouw is ook niet anders gewoon. |
|
Terug naar boven |
|
|
Spider_S
Geregistreerd op: 10 Sep 2006 Berichten: 330 Woonplaats: Oost-Vlaanderen, 37 jaar
|
Geplaatst: Vr Okt 18, 2024 7:18 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb ondertussen een zoon van 5 en een dochter van 2.
Mn vrouw zei in den beginne: als de kinderen groter worden, dan gaan de strings weg...
Ondertussen heeft ze 'groter' nog niet echt gedefinieerd
Beide kinderen zien me in strings en zwemstrings. |
|
Terug naar boven |
|
|
UnknownArtist
|
Geplaatst: Za Okt 19, 2024 12:32 am Onderwerp: |
|
|
Ik heb zelf ook 2 kids, 8 en 5. Geen enkel probleem, ze zien mij ook altijd in string met zonnen en zwemmen en hun moeder ook dus zie het probleem niet. |
|
Terug naar boven |
|
|
easymick
|
Geplaatst: Za Okt 19, 2024 9:53 pm Onderwerp: |
|
|
Dat is maar goed ook want eigenlijk is er geen probleem. Ik heb zelden meegemaakt dat er afkeurend op mijn strings werd gereageerd. Het is dat wij als stringdragers het idee hebben dat de "maatscappij" ons maar raar vindt, maar de meeste mensen zal het worst zijn wat we dragen. Sterker, ik heb het idee dat er mensen, vooral vrouwen, zijn die het wel mooi vinden en juist dichtbij komen zitten op het strand. |
|
Terug naar boven |
|
|
StringLover2
Geregistreerd op: 12 Nov 2023 Berichten: 43 Woonplaats: omgeving Utrecht
|
Geplaatst: Zo Okt 20, 2024 6:06 am Onderwerp: |
|
|
Ik ben strings gaan dragen toen mijn kinderen ongeveer 6 jaar waren. Dat is nu meer dan 15 jaar geleden. Sinds 4 a 5 jaar draag ik ook zwemstrings. Dit doe ik ook in het bijzijn van mijn vrouw en kinderen. Dus ik zou zeggen, gewoon doen en blijven doen waar je je goed bij voelt. Zoals Easymick zegt "het zal mensen worst zijn" daar kan ik me wel in vinden. _________________ No day without a string |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Zo Okt 20, 2024 6:06 am Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|