Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Hoe open ben je over het dragen van strings? Reacties erop?

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Martijn

BerichtGeplaatst: Di Nov 05, 2024 4:49 pm    Onderwerp: Hoe open ben je over het dragen van strings? Reacties erop? Reageren met citaat

Ik ben benieuwd hoe makkelijk jullie met anderen delen dat je strings draagt? Ik ben zelf een redelijk gesloten boek dus ook als er een gesprek over ondergoed gaande zou zijn, weet ik niet of ik doodleuk op tafel zou gooien dat ik strings draag (en nota bene ook naar het zwembad en een tanline heb Very Happy) Niet dat ik me ervoor schaam, maar ik denk dat mijn voelsprieten voor de mening van anderen te lang zijn om dit soort dingen te delen zonder daar over na te denken. Ik zit niet te wachten op de mening van anderen, al mis je op die manier ook eventuele positieve opmerkingen. Ik merk wel dat ik sinds vorig jaar (na al 14 jaar niks anders gedragen te hebben) pas op het punt ben dat ik het ook niet meer probeer te verbergen. Wie het ziet, ziet het.

In mijn geval weten alleen mijn directe familie en een medewerker het (omdat ik nog wel eens van werkkleding naar normale kleding wissel en ik ook weer niet zo preuts ben dat ik dan ergens achter ga staan of hem wegstuur). In die omgeving geen reacties behalve dat mijn vrouw liever ander ondergoed zou zien. Het zwembad is een bubbel op zich, daar weet men niet beter. Maar reacties van vreemden vind ik weer anders dan van vrienden/familie.

Hoe gaan jullie ermee om en hoe is er vanuit je omgeving op gereageerd?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: Di Nov 05, 2024 4:49 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
M&R

BerichtGeplaatst: Wo Nov 06, 2024 11:49 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ten eerst, heb mijn eerste string van mijn vrouw gekregen vindt dit beter staan als een boxer. Mijn gezin, mijn schoonmoeder en haar vriend (hij draagt ook strings). Mijn schoonbroers en schoonzuster. Een aantal kennissen. En sinds kort mijn buurman, hij zag mijn string net boven mijn broek uitkomen toen ik bukte. Van hun geen vervelende opmerkingen gehad. In de kleedkamer van de sauna hebben vaak onbekende mannen en vrouwen mij in een string gezien nog steeds geen vervelende opmerkingen over gehad. Mij maakt het ook niets uit wat ander denken of zeggen. Ik voel me goed happy en sexy in een string.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Boertje

BerichtGeplaatst: Do Nov 07, 2024 4:51 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Bij mij bijna niemand buiten m’n gezin.
Overdag draag ik boxers ik zit tussen de stratenmakers op t werk als machinist, wat over het algemeen wat dat betreft niet zo’n ruimdenkend volk is.
Ook vanwege mijn postuur blijft m’n shirt beter in een boxer zitten.
Soms zie je stevige mensen komt de buik onder t shirt uit dat wil ik niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht AIM-naam
StringLover2

BerichtGeplaatst: Za Nov 09, 2024 10:11 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Door de jaren heen ben ik me steeds minder gaan interesseren wat andere vinden wat ik draag. Wie weten het dat ik strings draag? Mijn vrouw, kinderen een aanhang (dat komt omdat ik in de tuin in string lig te zonnen). De mensen die me zien in het zwembad of op het strand. De grootste verandering in mijn gedrag is 4 a 5 jaar geleden gekomen toen ik ben gaan zwemmen in string. Inderdaad wie het ziet, ziet het.
willem H

BerichtGeplaatst: Za Nov 09, 2024 7:11 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Door de jaren heen ben ik me steeds minder gaan interesseren wat andere vinden wat ik draag. Wie weten het dat ik strings draag? Mijn vrouw, kinderen een aanhang (dat komt omdat ik in de tuin in string lig te zonnen). De mensen die me zien in het zwembad of op het strand. De grootste verandering in mijn gedrag is 4 a 5 jaar geleden gekomen toen ik ben gaan zwemmen in string. Inderdaad wie het ziet, ziet het.

Hier net zo, alleen kan je hier 9 a 10 maanden per jaar in string lopen.
Terug naar boven
naturistischestringer

BerichtGeplaatst: Zo Nov 10, 2024 11:58 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik maak er absoluut geen geheim van. This is my live.
Terug naar boven
Svenski1

BerichtGeplaatst: Di Nov 12, 2024 7:30 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik maak er ook geen geheim van.
Je wordt er ook relaxter in naarmate je ouder wordt heb ik het gevoel.
Het is ook maar ook hoe je erop reageert…
Ik stel de vraag altijd terug met veel ongeloof. Hoe jij draagt geen strings? Nog nooit gedaan?
Werkt altijd Smile
Terug naar boven
Martijn

BerichtGeplaatst: Di Nov 12, 2024 11:16 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat relaxter worden naarmate je ouder wordt herken ik ook wel. Daarom heb ik ook echt respect voor jongere mensen die tijdens hun middelbare schooltijd of begin 20 daar zo open over durven zijn.

Die tegenvraag is er een om te onthouden Laughing
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: