Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Stringa
|
Geplaatst: Ma Feb 12, 2024 9:29 am Onderwerp: |
|
|
Mustang schreef: | Mijn schoonmoeder heeft me ooit is betrapt dat ik in een string stond maar heeft er nooit iets over gezegd. Nu waren we vorige week vliegtickets aan het boeken naar het appartement in Spanje wat ze daar heeft. En ik zeg tegen mijn vriendin die naar de keuken liep, dan ga ik morgen in de stad even een nieuwe zwembroek kopen waarop mijn schoonmoeder zegt of een mooie string.ik schrok hiervan dat zag ze en lachte en toen kwam mijn vriendin gelukkig weer binnen. Maar nu is het zo dat ik 2 dagen eerder ga met mijn schoonmoeder gezien de werkzaamheden die moeten gebeuren daar. En nu lijkt het mij spannend als ze mij daar in een string ziet. Nu zit ik te fantaseren hoe ik dat ga doen, in de badkamer of op het strand, wil geen seks met haar hebben of iets proberen hoor. maar ben ook bang voor de reactie van mijn vriendin |
Ik zou gewoon doen zoals je normaal ook doet. Dat lijkt mij ook het minst raar ten opzichte van je vriendin. Lig je normaal in een string op het strand dan kan dat nu ook. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Ma Feb 12, 2024 9:29 am Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
ikkes
|
Geplaatst: Wo Feb 28, 2024 10:20 pm Onderwerp: |
|
|
Mustang schreef: | Mijn schoonmoeder heeft me ooit is betrapt dat ik in een string stond maar heeft er nooit iets over gezegd. Nu waren we vorige week vliegtickets aan het boeken naar het appartement in Spanje wat ze daar heeft. En ik zeg tegen mijn vriendin die naar de keuken liep, dan ga ik morgen in de stad even een nieuwe zwembroek kopen waarop mijn schoonmoeder zegt of een mooie string.ik schrok hiervan dat zag ze en lachte en toen kwam mijn vriendin gelukkig weer binnen. Maar nu is het zo dat ik 2 dagen eerder ga met mijn schoonmoeder gezien de werkzaamheden die moeten gebeuren daar. En nu lijkt het mij spannend als ze mij daar in een string ziet. Nu zit ik te fantaseren hoe ik dat ga doen, in de badkamer of op het strand, wil geen seks met haar hebben of iets proberen hoor. maar ben ook bang voor de reactie van mijn vriendin |
Dan zou ik juist die string kopen. Al is het maar voor de grap en zeggen ja jij rade het aan. En als je hem dan toch al aan hebt blijf je er natuurlijk ook gewoon in lopen/liggen. |
|
Terug naar boven |
|
|
actionthong
|
Geplaatst: Vr Mrt 01, 2024 2:01 pm Onderwerp: |
|
|
Zeker doen! Spannend hoe schoonmoeder en vervolgens je vriendin reageert _________________ Het gaat jullie goed!
Groet,
Actionthong |
|
Terug naar boven |
|
|
Stringa
|
Geplaatst: Ma Mei 06, 2024 1:58 pm Onderwerp: |
|
|
Ben wel benieuwd hoe dit is afgelopen |
|
Terug naar boven |
|
|
ericvds
|
Geplaatst: Vr Mei 24, 2024 10:39 pm Onderwerp: |
|
|
Zo juist 172 km gereden van niederheim thermen tot tuis voor de deur enkel in string met een hemdje , zelfs voor de deur in bebouwde kom uitgestapt en binnen gewandeld ( was wel niemand op straat hoor) Leuke ervaring , lol |
|
Terug naar boven |
|
|
willem
|
Geplaatst: Do Nov 21, 2024 10:50 am Onderwerp: |
|
|
In de nazomer ben ik een paar dagen naar Zee gegaan. Op het strand was het vrij rustig. Enkele wandelaars en een stukje verderop lagen twee dames. Ik merkte dat ik toch wel de aandacht kreeg in mijn string, wat ze precies dachten, blijft gissen.
Terug aangekomen op de camping bleken deze twee vrouwen mijn ‘buren’ te zijn. Uiteindelijk nog een leuk contact mee gehad.. |
|
Terug naar boven |
|
|
willem H
Geregistreerd op: 28 Mrt 2015 Berichten: 969 Woonplaats: Costa de Luz
|
Geplaatst: Do Nov 21, 2024 12:16 pm Onderwerp: |
|
|
En op de camping liep je ook in string ?? |
|
Terug naar boven |
|
|
willem
|
Geplaatst: Do Nov 21, 2024 1:52 pm Onderwerp: |
|
|
Dit jaar niet. Ik had op mijn eigen plek redelijk veel privacy, dus hier wel in een string verbleven. Dat was al spannend genoeg.
In het verleden heb ik weleens een ‘wandeling’ gemaakt over een camping. Die camping leende zich daar beter voor… ik wil ook niet onnodig provocerend overkomen. |
|
Terug naar boven |
|
|
String devil
|
Geplaatst: Do Nov 21, 2024 2:11 pm Onderwerp: |
|
|
willem H schreef: | En op de camping liep je ook in string ?? |
Afgelopen zomer in string en supboard over de camping gelopen om aan het meer te suppen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Sikko
|
Geplaatst: Vr Nov 22, 2024 5:27 pm Onderwerp: |
|
|
Vorig jaar in september 15 minuten in string over straat door Playa del Ingles gelopen. De 1e minuut was ik nog wat gespannen, maar na de eerste gepasseerde cafeetjes en restaurantjes, tegemoetkomende mensen en langzaam passerende bussen met mensen had ik de smaak te pakken.
Volgende keer zou ik zo een hele lange wandeling door de stad durven maken in string. Als het mag wat houdt je dan tegen? |
|
Terug naar boven |
|
|
|