Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Paco99
|
Geplaatst: Vr Nov 22, 2024 5:15 pm Onderwerp: Fiji |
|
|
Wie is wel eens op Fiji geweest op 3 1/2 uur vliegen van Sidney. Ik ga volgend jaar vanaf eind februari naar Thailand, Australië en Fiji eilanden. Kun je op de Fiji eilanden ook in string op het strand, snorkelen enz.? |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: Vr Nov 22, 2024 5:15 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
willem H
Geregistreerd op: 28 Mrt 2015 Berichten: 1013 Woonplaats: Costa de Luz
|
Geplaatst: Vr Nov 22, 2024 8:47 pm Onderwerp: |
|
|
Nog nooit geweest, gewoon proberen en ons op de hoogte houden.
 |
|
Terug naar boven |
|
 |
Paco99
|
Geplaatst: Vr Mei 02, 2025 3:40 am Onderwerp: Op Fiji reis |
|
|
Ik ben dik twee weken op Fiji geweest en dan met name op de Yasawa eilanden. Daar ga je met een ferry heen in 3 tot 5 uur varen. Op de 2 verschillende resorts heb ik altijd een string gedragen tijdens snorkelen en rond kanoën. Alleen op het resort een mini zwembroekje. Je ziet hier bij vrouwen veel strings en bij mannen hoofdzakelijk grote en langere surfshorts. Gasten komen uit Australië, Duitsland, USA en soms een Nederlander.
Het dragen van strings door Fiji inwoners zie je niet. Dus ik was de enige man in string. Er zijn prachtig snorkel en duik plekken. De hele dag in minimaal 30 graden en string lopen was heerlijk.
Daarna nog naar Australië. In Sydney Bondi beach en Manly beach een aantal dagen heerlijk in string aan het strand gelegen. Ook hier alleen strings bij vrouwen, een paar sunga's en strakke zwemboxers bij mannen en veel surfshorts bij jongeren. Ook natuurlijk voor het geweldige surfen hier als bescherming van het bovenbeen, denk ik.
In Sydney gewoon in stringetje naar het strand. Niemand die er van opkijkt. In een woord heerlijk land. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|