Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
willem
|
Geplaatst: Zo Dec 01, 2024 1:45 pm Onderwerp: |
|
|
Ik zie niet in waarom men zich zou moeten verdedigen, tenzij men zich aangevallen voelt.
Ik zou mij eerder afvragen waarom voel jij je aangevallen? Misschien een onzekerheid die je probeert te verbergen?
Op het gebied van communicatie vind ik een tegenaanval niet wenselijk. Daardoor worden beide partijen niet gehoord en zal er ook geen begrip ontstaan. Juist het tegenovergestelde van wat men wil bereiken zal men bewerkstelligen. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Zo Dec 01, 2024 1:45 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
stringerisin
|
Geplaatst: Zo Dec 01, 2024 3:35 pm Onderwerp: |
|
|
willem schreef: | Ik zie niet in waarom men zich zou moeten verdedigen, tenzij men zich aangevallen voelt.
Ik zou mij eerder afvragen waarom voel jij je aangevallen? Misschien een onzekerheid die je probeert te verbergen?
Op het gebied van communicatie vind ik een tegenaanval niet wenselijk. Daardoor worden beide partijen niet gehoord en zal er ook geen begrip ontstaan. Juist het tegenovergestelde van wat men wil bereiken zal men bewerkstelligen. |
Als je op mij doelt.
Ik laat mij door niemand uitmaken voor homo of wat dan ook.
Ik heb er niks tegen maar ben het niet en wil ook zo niet uitgescholden worden.
Ja dan krijg je een reactie terug.
En het gaf me een goed gevoel. |
|
Terug naar boven |
|
|
willem
|
Geplaatst: Ma Dec 02, 2024 12:42 pm Onderwerp: |
|
|
Daar doelde ik niet op.
Ik lees hier heel vaak dat mannen het jammer vinden dat het niet ‘geaccepteerd ‘ wordt wanneer ze een string dragen. Sommige schelden terug of maken anderen belachelijk. Pot verwijt de ketel en doet je zaak geen goed.
Sowieso laat jij je dan enorm kennen en als jij je beledigd voelt, zegt dat meer iets over jezelf..
Ik geloof dat het beter is hier boven te staan, eventueel het gesprek aan te gaan zodat er meer begrip kan ontstaan . |
|
Terug naar boven |
|
|
willem
|
Geplaatst: Ma Dec 02, 2024 12:44 pm Onderwerp: |
|
|
String-1978 schreef: | Eens Willem. Volgens mij is hier het motto leven en laten leven. Leuk als anderen ook strings dragen, maar respecteer ieder wat hij/zij fijn vindt.
Als anderen jou uitschelden, zorg dan dat je daarboven staat en voel je niet persoonlijk aangevallen. Niet iedereen heeft dat motto en dat kunnen we ook niet verwachten. |
Precies dit! |
|
Terug naar boven |
|
|
|