Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
willem H
Geregistreerd op: 28 Mrt 2015 Berichten: 981 Woonplaats: Costa de Luz
|
Geplaatst: Wo Jan 01, 2025 11:07 am Onderwerp: strings op TV |
|
|
Gisteravond een onvergetelijke oudejaars avond gevierd.
We wonen in Spanje en waren bij de overburen (Spanjaarden) uitgenodigd.
Daar zit de hele familie aan tafel dat helemaal vol staat met allerlei lekkere dingen en eten. Rond 23uur ging de TV aan met allerlei dans shows.
Meestal Flamengo, maar rond 23.45 ook andere dansen. Daar was een koppel van 10 a 15 vrouwen en 10 man die muziek maakten en dansden.
Die hadden een soort stringbody aan. Open aan de achterkant waardoor je alleen de string (Thongmodel) zag.
min of meer dit model:
https://www.glamuse.com/eu/en/aubade-sculpt-by-aubade-lace-open-back-thong-bodysuit-p-544640.html?color=544640
Even later kwamen de heren het toneel op, en die dansten mee in een thong (string)
Dat was een mooie avond. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Wo Jan 01, 2025 11:07 am Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Svenski1
|
Geplaatst: Wo Jan 01, 2025 12:32 pm Onderwerp: |
|
|
In Spanje is dat al jaren. Niemand die er één ding van maakt.
Heerlijk… |
|
Terug naar boven |
|
|
actionthong
|
Geplaatst: Wo Jan 01, 2025 1:09 pm Onderwerp: |
|
|
Heel bijzonder voor zo een katholiek en “behoudend” volk. Maar ook mijn ervaring dat ze open en tolerant zijn als het gaat om bloot op media en het strand. Niet vreemd dat ze strings accepteren. Zie de inzending Spanje voor het songfestival 2024 op YouTube
In het verleden zag je nog wel eens de Victoria Secrets modeshow op tv. Mis ik al enkele (?) jaren. Natuurlijk zonde dat zij geen mannen lijn hebben. _________________ Mooie string wensen voor 2025
Groet,
Actionthong |
|
Terug naar boven |
|
|
willem H
Geregistreerd op: 28 Mrt 2015 Berichten: 981 Woonplaats: Costa de Luz
|
Geplaatst: Wo Jan 01, 2025 5:17 pm Onderwerp: |
|
|
Inderdaad, misschien vreemd voor een Katholiek land, maar ze zijn niet Rooms katholiek. Volgens mij hangen ze niet aan Rome maar aan Santiago de Compostella vast.
Maar van mij mag het hoor. |
|
Terug naar boven |
|
|
actionthong
|
Geplaatst: Wo Jan 01, 2025 6:19 pm Onderwerp: |
|
|
willem H schreef: | Inderdaad, misschien vreemd voor een Katholiek land, maar ze zijn niet Rooms katholiek. Volgens mij hangen ze niet aan Rome maar aan Santiago de Compostella vast.
Maar van mij mag het hoor. |
Op weg daar naar toe, aan de noord Spaanse kust een aantal jaren geleden op het mooiste naaktstrand ooit geweest. Alles door elkaar textiel en bloot, jong en oud. Een string keek dus niemand van op. _________________ Mooie string wensen voor 2025
Groet,
Actionthong |
|
Terug naar boven |
|
|
|