Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
beachstring
|
Geplaatst: Zo Feb 23, 2025 9:09 am Onderwerp: Schoonmaak |
|
|
Het voorjaar komt er aan. Moeten we niet eens een grote schoonmaak houden op dit forum? Er zijn heel veel oude berichten waar links of foto's in zitten, maar die links doen het niet meer en de foto's zijn verdwenen. Leest iemand die oude berichten nog wel?
Ook zijn veel deelnemers al heel lang niet meer actief. Ik bedoel daarmee dat ze niet meer zijn ingelogd. Als je alleen leest en nooit eens iets schrijft, dan vind ik dat wel jammer, maar dat is je eigen keuze. De stille forumleden mogen wat mij betreft blijven.
Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. _________________ Als bloot niet kan draag ik een string |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: Zo Feb 23, 2025 9:09 am Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
StringLover2
Geregistreerd op: 12 Nov 2023 Berichten: 92 Woonplaats: omgeving Utrecht
|
Geplaatst: Zo Feb 23, 2025 9:41 am Onderwerp: |
|
|
Wat is het doel van het opschonen. Opschonen kan betrekking hebben op 2 zaken: 1) leden van het forum die niet meer inloggen 2) het opschonen van de inhoud.
De eerste relatief eenvoudig op te lossen, maar de tweede is complexer. Het is namelijk aan de eigenaar van het bericht om deze te verwijderen en of een link up to date te houden. Daarnaast zou een hoop oude bijdragen die voor nieuwe string dragers interessant zou kunnen zijn niet meer beschikbaar zijn.
Wie zou het opschonen moeten uitvoeren? Ik kan me voorstellen dat de administrator van dit forum andere prioriteiten heeft. _________________ No day without a string |
|
Terug naar boven |
|
 |
actionthong

|
Geplaatst: Zo Feb 23, 2025 10:51 am Onderwerp: |
|
|
Ik snap jullie beiden. Maakt mij ook verder weinig uit. Ik ben zelf ook debet aan oude links die in mijn berichten niet meer werken. Soms haal ik foto’s weg of plaats ik ze later weer terug. Ik ben blij dat dat dan nog kan. _________________ Altijd in voor een PB!
Groet,
Actionthong |
|
Terug naar boven |
|
 |
bert

|
Geplaatst: Zo Feb 23, 2025 9:23 pm Onderwerp: |
|
|
Gezien de geringe inkomsten vanuit het forum en de weinige bijdragtes van de leden, heb ik weinig zin om hier nog meer tijd en energie in te steken, als beheerder en eigenaar van dit verlieslatende forum. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Boertje
|
Geplaatst: Ma Feb 24, 2025 5:24 am Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen
Ik ben nog niet lang let heb wel onlangs ook al die oude berichten gelezen. Vond het ook leuk om te lezen. Is er een limiet aan het aantal leden?
Als dat niet zo is hoeven ze toch ook niet percee verwijderd te worden? |
|
Terug naar boven |
|
 |
beachstring
|
Geplaatst: Ma Feb 24, 2025 5:54 pm Onderwerp: |
|
|
Doel
-----
Er hoeft naar mijn mening niet altijd een doel te zijn en natuurlijk is het niet nodig om op te ruimen, maar soms kan dat toch wel prettig zijn.
Oude berichten lezen
------------------------
Ik neem mij wel eens voor om wat oude berichten te lezen, maar kom daar dan meestal weer snel van terug als ik zie dat de informatie totaal verouderd is, links niet werken en foto's weg zijn. Ik begrijp dat nieuwkomers die oude berichten toch wel leuk vinden, prima.
Wie gaat dit doen
--------------------
Opschonen hoeft natuurlijk niet in 1 keer te gebeuren. En ook niet persé door de beheerder.
Wat mij betreft laten we het dan zo, was maar een idee.  _________________ Als bloot niet kan draag ik een string |
|
Terug naar boven |
|
 |
willem H
Geregistreerd op: 28 Mrt 2015 Berichten: 1005 Woonplaats: Costa de Luz
|
Geplaatst: Do Feb 27, 2025 10:03 pm Onderwerp: |
|
|
van mij mogen de oude berichten blijven staan hoor.
Ja, je mist de plaatjes, maar er is ook veel geschreven, dan kunnen de nieuwelingen lezen hoe het vroeger was. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|