Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
String
|
Geplaatst: Zo Mei 11, 2025 7:32 am Onderwerp: Van boxershort naar string |
|
|
Van boxershort naar string
Al een hele tijd lid van het forum en nu vond ik het leuk om mijn verhaal met jullie te delen en ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Ben opgegroeid in de tijd waarbij moeders een degelijke katoenen onderbroek voor je kocht met bijpassend hemd en voorzover ik het weet hadden ook alle kinderen dat op de basisschool.
Later op de middelbare school overgestapt op boxershorts omdat daar niemand meer zulk ondergoed droeg en ipv hemd gewoon een t shirt aan.
Opgegroeid en verder niet zoveel meer nagedacht over ondergoed wel altijd geïnteresseerd geweest in dames die een string droegen en vroeg mij dan ook wel eens af of dat nu echt comfortabel kon zijn zoiets duns tussen je billen.
Op latere leeftijd begonnen met sporten en hardlopen daar altijd geïrriteerd geweest dat als je veel zweet de boxershorts vocht opnemen als een spons en daardoor al snel in de weg zitten en niet meer comfortabel zitten.
Voor de grap eens gegoogled op mannenstring en er ging een wereld voor me open.Als ik het goed herinner had onze buurman in de jaren 90 ook strings en die hingen zomers dan aan de waslijn te drogen.Zijn dochter vond het wel cool omdat die allemaal felle kleuren hadden.
Zelf eerst eens een string van armani besteld met brede band en meer slip model aan de voorkant.
Normaal kwam ik s morgens altijd in boxershorts de keuken binnenlopen maar toen ik de string binnen had gekregen dit ook maar in string gedaan.
Alleen mijn vriendin vond dat erg raar en wist niet goed waar ze moest kijken.Maar aangezien ze zelf altijd zegt je moet dragen wat comfortabel zit er verder geen discussie meer over gehad en langzaam mijn string collectie verder uitgebreid.
Steeds vaker ben ik een string gaan dragen ook tijdens het rennen en het sporten waardoor ik geen last meer had van zwetende boxershorts.
Daarna zijn we verhuisd naar een huis met een tuin welke helemaal niet zichtbaar is van de openbare weg.
Aangezien mijn vriendin van zonnen houdt ben ik hier ook mee begonnen en heb toen ook maar kleinere strings gekocht zoals
Nu draag ik aleen nog maar string en moet zeggen dat het touwtje tussen je billen niet meer voelbaar is en ik me sexy en meer mannelijk voel in een string.
Hom plume
Manstore
Addicted
Olaf benz en ook zwemstrings
Daarmee lig ik nu heerlijk elke zomer in de tuin en nu genieten we samen in een string in de zon.
Af en toe noemt ze mijn string touwtjes of broekjes maar nu kan ze er ook van genieten en is ze helemaal gewend aangezien ik nu al 4 jaar alleen nog maar strings draag.
Ben benieuwd hoe het string dragen ooit voor jullie is begonnen en hoe jullie vrouw en daarop hebben gereageerd.
Dat het maar een mooie stringzomer mag worden.
Groeten String |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: Zo Mei 11, 2025 7:32 am Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
Boertje
|
Geplaatst: Wo Mei 14, 2025 4:24 am Onderwerp: |
|
|
Hey
Leuke vraag.
Ik was er al heel jong door gefascineerd, op mijn 11e heb ik mijn 1e string aangehad.
Samen met een vriend een soort van weddenschap allebei een string van onze zussen aangedaan.
Wat uiteraard naar meer smaakte daarna regelmatig in de nacht onder de boxer zodat niemand het per ongeluk kon zien.
Na een jaar bij de pabo de 1e strings besteld, zelf altijd op de hand gewassen.
Toen ik 16 was had ik een vriendin die ook strings droeg die zag het bij mij ook graag.
Een paar jaar later mijn huidige vrouw ontmoet toen ook meteen aangegeven dat ik het liefst strings draag, zij vond dat prima draagt ze zelf ook.
Tegenwoordig draag ik ze eigelijk altijd behalve op t werk.
Ik zit vooral tussen de stratenmakers en soms op de bouw en heb niet zo’n zin om daar commentaar op te krijgen.
Het klinkt misschien raar maar voor mij was het vroeger een soort uitlaatklep, op school werd ik heel erg gepest en mishandeld en thuis ook door mijn zus aan de lopende band getreiterd.
Als ik een string droeg voelde ik me heel fijn ook met die spanning erbij of iemand het zou zien.
Tegenwoordig draag ik meestal Calvin Klein, Olaf benz en doreanse |
|
Terug naar boven |
|
 |
StringLover2
Geregistreerd op: 12 Nov 2023 Berichten: 119 Woonplaats: omgeving Utrecht
|
Geplaatst: Wo Mei 14, 2025 7:43 pm Onderwerp: |
|
|
Ik denk dat ik in 2008 dat ik mijn eerste string kocht. Dat was in een winkel in Venlo, bodysox. Daar hadden ze een best groot assortiment, met name BodyArt.
Daarvoor droeg ik wisselend boxer shorts en tangaslips van BonGiorno. Ik heb op een dag tegen mijn vrouw gezegd dat ik een string ging kopen omdat ik dat wilde proberen. Ze zei dat moet je doen. Binnen 2 jaar ben ik volledig naar strings overgegaan. Sinds 5 jaar draag ik ook zwemstrings. Mijn kinderen, nu volwassen, en vrouw weten eigenlijk niet meer anders dan dat ik strings draag. _________________ No day without a string |
|
Terug naar boven |
|
 |
Martijn

Geregistreerd op: 17 Jan 2011 Berichten: 66 Woonplaats: regio Rotterdam
|
Geplaatst: Vr Mei 16, 2025 8:26 pm Onderwerp: |
|
|
Dan heb je het getroffen met je vriendin, samen zonnen! Mijn vrouw begon weer te mopperen dat mijn tanline weer zichtbaar wordt. Ze draagt zelf wel strings maar daar houdt het verder wel mee op. Ze kent me al 15 jaar niet anders maar toch blijft ze het maar vreemd vinden. Als het aan haar lag zou ik weer boxershorts dragen, maar lang leve een eigen wil  |
|
Terug naar boven |
|
 |
beachstring
|
Geplaatst: Za Mei 17, 2025 6:05 am Onderwerp: |
|
|
Martijn schreef: | Als het aan haar lag zou ik weer boxershorts dragen, maar lang leve een eigen wil  |
Met zo'n tatoeage ben je naar mijn mening verplicht om een string te dragen.  _________________ Als bloot niet kan draag ik een string |
|
Terug naar boven |
|
 |
stringerisin
|
Geplaatst: Za Mei 17, 2025 9:13 am Onderwerp: |
|
|
beachstring schreef: | Martijn schreef: | Als het aan haar lag zou ik weer boxershorts dragen, maar lang leve een eigen wil  |
Met zo'n tatoeage ben je naar mijn mening verplicht om een string te dragen.  |
Geweldig die tatoeage!
Zou ik ook wel willen zoiets! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Martijn

Geregistreerd op: 17 Jan 2011 Berichten: 66 Woonplaats: regio Rotterdam
|
Geplaatst: Za Mei 17, 2025 8:17 pm Onderwerp: |
|
|
Haha, thanks!
Het heeft me toen de tatoeage er net zat zelfs aan het twijfelen gebracht of die combinatie dan niet teveel als show-off wordt gezien (in het zwembad in een string), maar om die reden dan niet in een string te gaan vond ik ook zonde. En uiteindelijk is het ook maar een tattoo dus heb het voor mezelf ook niet groter gemaakt dan nodig. Na +- 115 zwembadbezoeken en welgeteld 1 persoon die eens vroeg of ik juist daarom een string droeg denk ik dat het wel meevalt  |
|
Terug naar boven |
|
 |
|