Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Bart1983
|
Geplaatst: Zo Apr 20, 2025 11:22 pm Onderwerp: |
|
|
Wist niet dat het een 'ding was' zwemmen in een string.
Ik heb vaak jeuk door reactie van chloor en schurend textiel waardoor ik strings als iets praktische ben gaan zien.
Bij zwembad mede gedeeld dat ik daarom in string zwem, geen ruimte voor antwoord gelaten.
Nu 8 x gedaan en geen enkel punt, wel een paar leuke reacties gekregen verder niets.
Sportwaard zaltbommel.
Maar ik kom wel om te zwemmen en totaal niet voor iets anders. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: Zo Apr 20, 2025 11:22 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
Thonger
|
Geplaatst: Ma Apr 28, 2025 9:58 am Onderwerp: |
|
|
StringLover2 schreef: | Vanochtend weer banen gezwommen. Naast mijzelf in een fuchsia gekleurde OB string 2 andere mannen in string. Ik ben benieuwd of die ook van dit forum is. Het is positief dat steeds meer mannen over de drempel stappen, want een string is het meest comfortabele om te dragen als ondergoed en natuurlijk om te zwemmen. |
Twee?! Waar is dit dan? |
|
Terug naar boven |
|
 |
Martijn

Geregistreerd op: 17 Jan 2011 Berichten: 66 Woonplaats: regio Rotterdam
|
Geplaatst: Do Mei 01, 2025 1:38 am Onderwerp: |
|
|
Dinsdagavond gezwommen in Sonsbeeck in Breda, dat was handig te combineren vanwege de late openingstijden (tussen 21.30 en 22.30 nog banenzwemmen). Was niet druk maar desondanks wel 2 tienermeiden in een string en een andere vrouw met een badpak met een smalle achterkant. Niet echt een cheeky maar ook geen volledige bedekking aan de achterkant. Vond het een prima score op de 16-20 aanwezigen  |
|
Terug naar boven |
|
 |
DB
|
Geplaatst: Zo Mei 04, 2025 5:59 pm Onderwerp: |
|
|
Vandaag gaan zwemmen in een zwemslip in sportoase. Kwam er een vrouw met haar klein dochtertje binnen. De vrouw had een zwarte bikini string aan. Liep ze ineens langs de redders. Werd ze direct aangesproken door de redder. Daarna nog een paar keer. Uiteindelijk kwam,ze terug in een badpak. Het hangt echt af van de redders af. Want niemand stoord zich daaraan. Heb de indruk als ik hier de berichten lees. Dat ze in Nederland en Duitsland iets toleranter zijn op het dragen van strings tegenover in België. Op de stranden is dit toch ook,geen probleem. |
|
Terug naar boven |
|
 |
StringLover2
Geregistreerd op: 12 Nov 2023 Berichten: 119 Woonplaats: omgeving Utrecht
|
Geplaatst: Ma Mei 05, 2025 7:22 am Onderwerp: |
|
|
DB schreef: | De vrouw had een zwarte bikini string aan. Liep ze ineens langs de redders. Werd ze direct aangesproken door de redder. Daarna nog een paar keer. Uiteindelijk kwam,ze terug in een badpak. |
Trieste reactie van de redders _________________ No day without a string |
|
Terug naar boven |
|
 |
Martijn

|
Geplaatst: Do Mei 22, 2025 1:18 am Onderwerp: |
|
|
Vanochtend weer in Schiedam gezwommen en afgelopen zondag in Rozenburg. In Rozenburg zowaar een meisje van begin 20 in een stringbadpak (vergelijkbaar met de badpakken van vrouwen waterpoloteams). Ik heb haar vaker daar gezien maar dit badpak is blijkbaar nieuw. In Rozenburg is de gemiddelde leeftijd wat hoger maar zelfs na 2 jaar is daar nu de eerste string behalve die van mij gespot  |
|
Terug naar boven |
|
 |
stringerisin
|
Geplaatst: Do Mei 22, 2025 10:00 am Onderwerp: |
|
|
Dinsdag weer in string gezwommen in Steenbergen.
Deze keer in een best wel opvallende string wit met allerlei cartoon figuurtjes erop.
Waren niet veel mensen en allemaal bekenden die mij al tig keer in string hebben gezien.
Waren 2 badjuffrouw en 1 daarvan was een jonge dame die ik nog niet eerder had gezien.
Ik ging ff het bad uit om wat water uit mijn drinkfles te drinken en ze keek en zegt tegen die andere badjuffrouw iets over mijn string tenminste dat kon ik eruit opmaken.
Ben daarna naar het bubbelbad gegaan en dacht misschien komen ze er nu wat over zeggen want het leek wel of ze er een soort discussie over hadden.
Maar er kwam niemand.
Toen de tijd voorbij was eruit gegaan en liep langs het hokje waar ze altijd zitten.
En dan groet ik altijd vriendelijk gedag en dat deed ik nu weer en ze zeiden allebei heel vriendelijk gedag terug dus had me weer voor niks vanalles in me hoofd gehaald. |
|
Terug naar boven |
|
 |
DB
|
Geplaatst: Do Mei 22, 2025 7:30 pm Onderwerp: |
|
|
Gaan zwemmen in mijn gele Jack Adams zwembroek. Is een model tussen string en Cheeky zwembroek. Nog een meisje tegen gekomen die ik af en toe zie. Er even mee gepraat en dan samen nog in de sauna gezeten. Men billen waren wel duidelijk zichtbaar. |
|
Terug naar boven |
|
 |
DB
|
Geplaatst: Vr Mei 23, 2025 8:48 pm Onderwerp: |
|
|
Topavond gehad bij sportoase. Eerst een vrouw in een redelijke kleine bikini string. Was wel snel weg. Had eerst een zwemslip aan van rufskin. Daarna gelijk mijn rode zwemstring van teamm8 aangetrokken. Kwamen er ineens twee meisjes in een zwarte bikini string baantjes zwemmen. Even mee banen gezwommen en dan in de sauna. Daarna nog afgespoeld onder de douche nog een klein praatje gemaakt. Hopelijk kom ik ze volgende week vrijdag weer tegen. Verder nog 2 Cheeky bikini’s gezien. |
|
Terug naar boven |
|
 |
DB
|
Geplaatst: Di Mei 27, 2025 7:25 pm Onderwerp: |
|
|
Vandaag gewoon gaan zwemmen in een zwemslip. Kwamen er 2 meiden het zwembad binnen waarvan 1 in string. Gelijk aangesproken door de redder. Met een handdoek mocht ze nog rondlopen. Tot ze die nieuwe redder tegenkwam. Moesten ze alletwee een zwemboxer kopen dat normaal voor mannen is. Het hangt echt af van redder tot redder af in sportoase. Hoe hard ze het reglement toepassen. Ze mogen het toch eens stilaan aanpassen gezien de veranderingen van de badmode de laatste jaren. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Martijn

|
Geplaatst: Do Mei 29, 2025 8:43 pm Onderwerp: |
|
|
Dinsdag weer in Rozenburg gezwommen en vandaag naar het Groenhovenbad in Gouda geweest. Rozenburg en Schiedam waren vandaag dicht maar het zwembad in Gouda niet. Aangezien ik daar al een handjevol keren geweest ben is dat eigenlijk optie C geworden, al zou er wat dichterbij misschien ook wel wat te vinden zijn. Maargoed, Gouda dus. Op een dag als vandaag kan het dan ofwel druk zijn omdat iedereen vrij is, of juist rustig omdat iedereen iets anders doet dan naar het zwembad gaan. Het bleek het laatste te zijn, perfect om lekker door te zwemmen. Desondanks 2 cheeky bikini's waarvan er 1 alleen bij het verlaten van het bad als cheeky werd gedragen maar tijdens het zwemmen als string, een soort bikinihotpants die maar tot halverwege de billen kwam en een volwaardig stringbadpak. (Uiteraard) alleen vrouwen die dat droegen, behalve ikzelf dan.
Na het zwemmen nog een praatje aangeknoopt met een vrouw van begin 30 die ook net klaar was. Na 5 minuten het bad samen uitgegaan dus dan sta je vol in de kijker (al had ze een uur met een zwembril in dezelfde baan gezwommen dus dat zal geen verrassing geweest zijn). Onderweg naar de douches: "jij bent hier wel eens vaker geweest toch? Toen dacht ik nog, kleurrijke zwembroek maar dat is je huid" "nee zoveel zwembroek is er niet"
Uiteindelijk nog 10 minuten samen gedoucht en gaan omkleden. Was gezellig  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Edddnezzz
|
Geplaatst: Di Jun 03, 2025 6:42 am Onderwerp: |
|
|
Hebben we niet al een andere thread over dit onderwerp onder “zwemmen en zonnen in je string”? |
|
Terug naar boven |
|
 |
|