Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Waarom draag jij een string?
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Bart

BerichtGeplaatst: Vr Jul 18, 2025 7:16 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn kennismaking met strings was enerzijds door het ongewone (de blote billen) wat initieƫl toch wel wat spannend was, maar anderzijds ook doordat je het smalle front wat je bij sommige strings hebt. Daardoor wordt alles goed op z'n plaats gehouden (zelf tijdens een erectie) zodat het niet allemaal z'n eigen leven gaat leiden zoals in een losse boxer. Met verloop van tijd ben ik ook bij tangas beland die net hetzelfde voordeel hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: Vr Jul 18, 2025 7:16 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
willem H

BerichtGeplaatst: Za Jul 19, 2025 9:13 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Leuk, in Spanje heet een string dus een Tanga. (dus ook een smalle achterkant)
Terug naar boven
Evoluzione

BerichtGeplaatst: Zo Jul 20, 2025 9:08 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Hier begonnen met het dragen van strings vanwege het comfort dat ze geven. Ze houden alles goed op zijn plek, en op warme dagen zorgt het er ook nog voor, dat het minder gaat plakken.

Ik ben zelf begonnen met strakke slips, echter vond ik de randen van de slip soms irritant zitten. Mijn vriendin kwam toen met het idee om eens een string te proberen. Zo gezegd, zo gedaan. In het begin wel een apart gevoel om niks om de billen te hebben, en het touwtje moest even wennen. Maar eenmaal gewend wil ik niet anders meer.
Terug naar boven
StringLover2

BerichtGeplaatst: Zo Jul 20, 2025 9:19 am    Onderwerp: Reageren met citaat

15 jaar geleden mijn eerste string gekocht toen ik begin 40 jaar was. Ik heb spijt dat ik dat nooit eerder had gedaan. Binnen twee jaar heb ik slips en boxershorts vervangen voor alleen maar strings. Het draagcomfort is superieur. Sinds 4 jaar zwem ik ook in een string. Het is het meest comfortabel kledingstuk. Jammer dat er zoveel mensen met vooroordelen rond lopen als ze iets horen of zien dat niet binnen hun eigen norm valt.
stringerisin

BerichtGeplaatst: Di Jul 22, 2025 10:32 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Een keer met me toenmalige vriendin naar een eroticabeurs gegaan.
En zei had wat strings gekocht en thuis aangekomen was er 1 bij die eigenlijk te groot was.
Zat erg veel stof aan de voorkant ook ze zegt dit lijkt wel een string voor mannen!
Dus ik zeg zal ik hem eens aantrekken dan?
Zo gezegd zo gedaan lachen natuurlijk maar ik zeg zit eigenlijk wel heel comfortabel ik zou ook weleens een echte mannen string willen.
Toen had ze een week later 1 gekocht voor mij en ik was gelijk verkocht.
Toen kwamen er steeds meer en op een gegeven moment alleen nog maar strings als ondergoed.
Heb nog wel wat boxershorts voor bepaalde omstandigheden maar wat zit dat beroerd zeg als je alleen nog maar strings draagt.
Terug naar boven
martijnsimon

BerichtGeplaatst: Vr Aug 08, 2025 1:07 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

vind een string gewoon geil, en het zit ook geil.
natuurlijk ook wel comfort maar een slip vind ik ook comfortable.
ben ook gek op stringbody's en draag het liefst een zwemstring op strand of zwembad maar dat laatste is nog een drempel.

vind het leuk om een tann line te hebben van een string, als we dan naar de sauna gaan in de koudere maanden dan kan iedereen zien dat je een string draagt met zonnen. ik hoop daardoor meer mannen voor een string gaan kiezen.
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

Ga naar: