| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
String-1978

|
Geplaatst: Do Aug 13, 2026 11:25 pm Onderwerp: String lange wandelingen |
|
|
| Binnenkort wil ik een aantal weken gaan wandelen. Nu draag ik altijd strings, maar welke strings adviseren jullie voor deze activiteit? Het moet zweet dus goed kunnen afvoeren en niet gaan schuren. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: Do Aug 13, 2026 11:25 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
actionthong

|
Geplaatst: Vr Aug 14, 2026 10:03 am Onderwerp: |
|
|
Ik denk dat een geschikte string, ook als je geen grote afstanden aflegt nooit mag schuren. Afhankelijk van wat je eroverheen draagt zal het gebied meer of minder zweten. Dus gewoon je meest comfortabele strings dragen en daarover iets luchtigs wat voldoende ventileert zou ik zeggen. _________________ Altijd in voor een PB! No strings attached
Groet,
Actionthong |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Microglove
|
Geplaatst: Vr Aug 14, 2026 10:45 am Onderwerp: |
|
|
Ik heb meerdere keren de Nijmeegse vierdaagse gelopen en droeg ook daarbij altijd strings. Mijn voorkeur ging daarbij uit aan lichte strings van een microfiber. Denk aan HOM Plume of Manstore tower strings. Zelf ben ik een fan van de strings van KVRT STVFF. In dit kader zijn de "KVRT Thong" zeer geschikt, ook de "MACRO Thong". Die eerste draag ik ook veel voor alledag. Zeker niet goedkoop, maar erg fijne stoffen, mooi afgewerkt, fijne pasvorm, en Europees. _________________ Strings zijn een cadeau voor de dierbaarste delen. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|