Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Horloge voor wie in Borat-string naar braderie trekt

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> String in de Media
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Bart



Geregistreerd op: 29 Okt 2006
Berichten: 33

BerichtGeplaatst: Zo Jun 26, 2011 2:20 pm    Onderwerp: Horloge voor wie in Borat-string naar braderie trekt Reageren met citaat

http://www.vandaag.be/bizar/71465_horloge-voor-wie-in-boratstring-naar-braderie-trekt.html

25 juni, 10:20

De Truiense juwelier Willems geeft maandag gratis horloges weg tijdens de jaarlijkse braderie. "Voorwaarde is wel dat klanten in fluogroene 'Borat-Mankini' naar ons standje trekken", zegt Cedric Pollenus, het creatieve brein achter de actie.

Voor wie het in Keulen hoort donderen: de Mankini werd in 2006 razend populair toen acteur Sacha Baron Cohen ermee opdraafde in de film 'Borat'.

"Ideaal voor een marketingstunt", besloot Cedric Pollenus (25) van de Truiense juwelenzaak Willems. "Wie maandagavond rond 19 uur in Borat-string aan ons standje op de Truiense braderie opdaagt, krijgt een gratis Ice Watch-horloge ter waarde van maximum 75 euro."

Een kleine zoektocht op het internet leert ons dat de felgroene string voor zo'n tien euro van de hand gaat. Wie bereid is om zich historisch belachelijk te maken, kan maandagavond dus poepsimpel bijna zeventig euro winst maken.

"Voorwaarde is wel dat de klanten enkel de groene string dragen", benadrukt Cedric. "Dus geen extra onderbroek of beha."

De actie geldt zolang de voorraad strekt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Zo Jun 26, 2011 2:20 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
DarkThong



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 312

BerichtGeplaatst: Zo Jun 26, 2011 2:27 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Wel een stunt.... Aardige prijs ook een horloge van 75 euro...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thong66



Geregistreerd op: 25 Mrt 2010
Berichten: 271

BerichtGeplaatst: Wo Jun 29, 2011 8:48 pm    Onderwerp: Vervallen! Reageren met citaat

Vervallen!

Laatst aangepast door Thong66 op Di Dec 13, 2011 6:46 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bart



Geregistreerd op: 29 Okt 2006
Berichten: 33

BerichtGeplaatst: Wo Jun 29, 2011 11:35 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Tuurlijk:

Citaat:
SINT-TRUIDEN - Juwelier Erwin Willems bedacht een unieke actie om extra klanten te lokken. Speciaal voor de jaarlijkse braderie liet hij de bezoekers opdraven in een weinig verhullende outfit om zo mee te dingen naar een gratis horloge.


Juwelier Erwin Willems (43) uit Sint-Truiden gaf gisteren een paar gratis polshorloges weg aan klanten die kwamen opdraven in een fluogroen pakje (mankini). Het idee komt uit de film Borat van 2006 over de avonturen van journalist Borat Sagdiyev. De handelaar besloot een oproep te plaatsen op diverse sociale media als marketingstunt.

Erwin Willems: ‘Ik had nooit gedacht dat de oproep via facebook en onze website zoveel reacties ging teweeg brengen. Wat als grap begon, werd al snel opgepikt in enkele kranten. Mensen belden massaal om te weten waar je de opzichtige outfit kan kopen. Gezien de korte tijdspanne is het natuurlijk niet makkelijk om een Boratpakje te bemachtigen. Dat maakt het opzet net zo leuk. Een ice-watch is hip en trendy. De publiciteit voor de zaak is aardig meegenomen. Een moderne manier van zakendoen heeft me altijd aangesproken. Zo verbouwden we in 2010 nog de zaak om elke klant persoonlijk te ontvangen en verdubbelden we de winkeloppervlakte.'

Uiteindelijk daagden zes Borats op aan de stand voor de juwelierswinkel. Ze kregen elk een polshorloge. Door de volksmassa lopen durfden de kandidaat-winnaars niet. Ze kleedden zich netjes om in de zaak, om dan voor de talrijk opgekomen pers te poseren. De ontvangst had wat weg van een rockgroep die even de fans kwam begroeten.

Vrienden

Jeroen Breugelmans (16), Dennis Dekker (16), Laurenz Micoli (15) en Arne Custers (16) waren het eerst op post. De vier vrienden waren samen naar Hasselt getrokken om elk een outfit van 10 euro aan te schaffen. Later komen er nog twee durvers bij. ‘Ik heb toch 69 euro winst gemaakt. De winkelwaarde van het polshorloge is 79 euro en we houden er ook nog wat leuke herinneringen en foto's aan over. Alleen zou ik het niet gedurfd hebben, maar met het gezelschap van mijn vrienden is het vooral grappig', lacht Jeroen.

Ilois Poleunis (62) uit Sint-Truiden is de oudste deelnemer. ‘Het is vooral voor de grap dat ik mee doe. Ik ken de eigenaars van de zaak goed en wou ze natuurlijk steunen met dit leuk initiatief. Ik had wel niet zoveel toeschouwers en pers verwacht'.

‘Wist je dat in zo'n outfit rondlopen wettelijk niet mag? Als je op een gesloten evenement rond loopt mag dat wel natuurlijk, maar op de openbare weg is dat verboden. Erg zedelijk zijn die pakjes niet. Ik vind natuurlijk wel dat het vandaag moet kunnen', weet toeschouwer Rik Flemings (59) uit Sint-Truiden ons nog te vertellen.



https://www.facebook.com/pages/Juwelier-Willems/138274679538335?closeTheater=1















Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dickdekok



Geregistreerd op: 29 Jun 2007
Berichten: 262

BerichtGeplaatst: Do Jun 30, 2011 10:45 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou dat is wat je noemt nog eens een geslaagde actie!

Leuk ook, dat er zo'n clubje jonge vrienden aan meedeed.

dik
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> String in de Media Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.