Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


....

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Elroy2021
Gast





BerichtGeplaatst: Zo Okt 10, 2021 1:34 pm    Onderwerp: .... Reageren met citaat

..

Laatst aangepast door Elroy2021 op Do Okt 14, 2021 3:05 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven







Geplaatst: Zo Okt 10, 2021 1:34 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
Thong123



Geregistreerd op: 07 Jul 2016
Berichten: 264

BerichtGeplaatst: Zo Okt 10, 2021 9:37 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Sluit me helemaal bij je aan hoor!
Als ik hardloop in de buurt dan kies ik meestal voor een wat bescheidener tight, omdat ik ook vaak wel bekenden tegenkom. Maar vaak zie je wel de randjes van m'n string.
Ik ga ook vaak net even paar minuten rijden vanaf huis lopen en dan heb ik vaak een doorschijnend broekje aan. Ik heb ze in wit, oranje en ook zwarte die behoorlijk doorschijnen. Mensen mogen best wel zien dat ik een string draag, dus daar loop ik dan lekker mee.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
thomas87



Geregistreerd op: 04 Okt 2009
Berichten: 120

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 11:15 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Same here! In de zomer draag ik geregeld een witte (lange) broek die ook best wel doorschijnt. Ik vind het dan ook leuk en spannend om daaronder een felgekleurde string te dragen zodat het extra opvalt!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Elroy2021
Gast





BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 4:09 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Thong123 schreef:
Sluit me helemaal bij je aan hoor!
Als ik hardloop in de buurt dan kies ik meestal voor een wat bescheidener tight, omdat ik ook vaak wel bekenden tegenkom. Maar vaak zie je wel de randjes van m'n string.
Ik ga ook vaak net even paar minuten rijden vanaf huis lopen en dan heb ik vaak een doorschijnend broekje aan. Ik heb ze in wit, oranje en ook zwarte die behoorlijk doorschijnen. Mensen mogen best wel zien dat ik een string draag, dus daar loop ik dan lekker mee.


Goedemiddag.
Dan ben ik gelukkig niet de enigste.
Je hebt gelijk ook dat je wat verder rijdt om met een mooie doorschijnende hardloopbroek te lopen.
Ik loop er tijdens het fietsen wel te koop mee, het windt me toch wel behoorlijk op.
Ik hoop dat ik er een keer commentaar op krijg, wel positieve natuurlijk.
Fijne dag verder.
Terug naar boven
Elroy2021
Gast





BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 4:11 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

thomas87 schreef:
Same here! In de zomer draag ik geregeld een witte (lange) broek die ook best wel doorschijnt. Ik vind het dan ook leuk en spannend om daaronder een felgekleurde string te dragen zodat het extra opvalt!

Goedemiddag.
Dat is fijn om te lezen.
Mooi dat je er ook leuk vindt om te doen.
Het is gewoon fijn om te dragen.
Terug naar boven
Happyman



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 338
Woonplaats: Rijswijk

BerichtGeplaatst: Di Okt 12, 2021 8:22 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Thong123 schreef:
Sluit me helemaal bij je aan hoor!
Als ik hardloop in de buurt dan kies ik meestal voor een wat bescheidener tight, omdat ik ook vaak wel bekenden tegenkom. Maar vaak zie je wel de randjes van m'n string.
Ik ga ook vaak net even paar minuten rijden vanaf huis lopen en dan heb ik vaak een doorschijnend broekje aan. Ik heb ze in wit, oranje en ook zwarte die behoorlijk doorschijnen. Mensen mogen best wel zien dat ik een string draag, dus daar loop ik dan lekker mee.


Benieuwd welke broekjes je dan draagt, zoek nog een leuke voor het hardlopen Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Thong123



Geregistreerd op: 07 Jul 2016
Berichten: 264

BerichtGeplaatst: Di Okt 12, 2021 11:29 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb verschillende, zowel mannen als vrouwen modellen. Ik heb in de zomer veel gelopen in deze: https://m.aboutyou.nl/p/nike/sportbroek-pro-365-7187097
Die is lekker kort en schijnt echt wel door.
Heb ook een wit modelletje van Puma voor mannen. Is iets langer en schijnt ook door.
Ik heb ook een korte legging voor mannen van Craft in het oranje. Met deze juiste kleur string die je ook alles.

Zoiets als dit heb ik in 3 kwart en schijnt ook behoorlijk door [url] https://www.zalando.nl/nike-performance-legging-blackwhite-n1242e1u4-q11.html[/url]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
flc



Geregistreerd op: 30 Mei 2011
Berichten: 26

BerichtGeplaatst: Wo Okt 13, 2021 12:28 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Hou er wel rekening mee dat dit een echokamer is over alles wat herenstring is. Ik zou het zelf niet doen, gewoon voor een beetje fatsoen. Niet iedereen hoeft te zien wat voor ondergoed ik draag en ik gok dat een meerderheid van de maatschappij het nogal ordinair vindt om een doorschijnende broek te draag, juist zodat je je ondergoed kan zien.

Er is onlangs een vraag geweest over exhibitionisme. Dit komt er in de buurt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Elroy2021
Gast





BerichtGeplaatst: Wo Okt 13, 2021 2:18 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Happyman schreef:
Thong123 schreef:
Sluit me helemaal bij je aan hoor!
Als ik hardloop in de buurt dan kies ik meestal voor een wat bescheidener tight, omdat ik ook vaak wel bekenden tegenkom. Maar vaak zie je wel de randjes van m'n string.
Ik ga ook vaak net even paar minuten rijden vanaf huis lopen en dan heb ik vaak een doorschijnend broekje aan. Ik heb ze in wit, oranje en ook zwarte die behoorlijk doorschijnen. Mensen mogen best wel zien dat ik een string draag, dus daar loop ik dan lekker mee.


Benieuwd welke broekjes je dan draagt, zoek nog een leuke voor het hardlopen Smile

Dat mag je weten, zijn helaas uitverkocht: https://www.amazon.nl/gp/product/B07SG8QNJP/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o06_s00?ie=UTF8&psc=1
Terug naar boven
Elroy2021
Gast





BerichtGeplaatst: Wo Okt 13, 2021 2:20 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Thong123 schreef:
Ik heb verschillende, zowel mannen als vrouwen modellen. Ik heb in de zomer veel gelopen in deze: https://m.aboutyou.nl/p/nike/sportbroek-pro-365-7187097
Die is lekker kort en schijnt echt wel door.
Heb ook een wit modelletje van Puma voor mannen. Is iets langer en schijnt ook door.
Ik heb ook een korte legging voor mannen van Craft in het oranje. Met deze juiste kleur string die je ook alles.

Zoiets als dit heb ik in 3 kwart en schijnt ook behoorlijk door [url] https://www.zalando.nl/nike-performance-legging-blackwhite-n1242e1u4-q11.html[/url]

Dat ziet er allemaal mooi uit.
En bedankt voor de links.
Fijne dag verder.
Terug naar boven
Elroy2021
Gast





BerichtGeplaatst: Wo Okt 13, 2021 2:22 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

flc schreef:
Hou er wel rekening mee dat dit een echokamer is over alles wat herenstring is. Ik zou het zelf niet doen, gewoon voor een beetje fatsoen. Niet iedereen hoeft te zien wat voor ondergoed ik draag en ik gok dat een meerderheid van de maatschappij het nogal ordinair vindt om een doorschijnende broek te draag, juist zodat je je ondergoed kan zien.

Er is onlangs een vraag geweest over exhibitionisme. Dit komt er in de buurt.

Ik snap je mening, maar ik bepaal zelf wat ik draag.
Dat jij het niet doet, vind ik prima.
Als mensen er last van hebben, kijken ze maar de andere kant op.
Fijne dag verder.
Terug naar boven
willem H



Geregistreerd op: 28 Mrt 2015
Berichten: 943
Woonplaats: Costa de Luz

BerichtGeplaatst: Wo Okt 13, 2021 7:11 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

en daarbij heb je veel jongeren die hun spijkerbroek bijna op hun knieen hebben hangen, met daarbovenuit zo'n vieze stinkende Bjorn Borg onderbroek.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sikko



Geregistreerd op: 03 Mrt 2008
Berichten: 610

BerichtGeplaatst: Do Okt 14, 2021 7:51 am    Onderwerp: Reageren met citaat

willem H schreef:
en daarbij heb je veel jongeren die hun spijkerbroek bijna op hun knieen hebben hangen, met daarbovenuit zo'n vieze stinkende Bjorn Borg onderbroek.


Dat vind ik altijd zo ranzig. Helemaal als ze die onderbroek daarna in een zwembad onder en bovenuit een zwemshort dragen. Het idee alleen al. 1 keer een ooginfectie opgelopen na een zwembadbezoek en de veroorzaker was vast geen stringdrager!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Elroy2021
Gast





BerichtGeplaatst: Vr Okt 15, 2021 6:37 am    Onderwerp: Account verwijderen. Reageren met citaat

[quote="Sikko"][quote="willem H"]en daarbij heb je veel jongeren die hun spijkerbroek bijna op hun knieen hebben hangen, met daarbovenuit zo'n vieze stinkende Bjorn Borg onderbroek.[/quote]

Dat vind ik altijd zo ranzig. Helemaal als ze die onderbroek daarna in een zwembad onder en bovenuit een zwemshort dragen. Het idee alleen al. 1 keer een ooginfectie opgelopen na een zwembadbezoek en de veroorzaker was vast geen stringdrager![/quote]
Geachte moderator.
Wilt u mijn account verwijderen?
Ik maak er geen gebruik meer van.
Dank u wel.
Met vriendelijke groet Elroy.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.