Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Uitdagende/strakke (dames) kleding met string eronder

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Stringnijmegen



Geregistreerd op: 22 Feb 2020
Berichten: 37
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Di Apr 12, 2022 12:16 pm    Onderwerp: Uitdagende/strakke (dames) kleding met string eronder Reageren met citaat

Wie draagt er wel eens sportleggings of doorschijnende broeken/broekjes of broekjes met bil eronderuit ?
En ga je hiermee naar buiten ?
Ik zelf heb wat (dames) sportbroeken gekocht van Under Armour en Adidas.. hieronder zie je de string goed zitten en ook ga ik hiermee de deur uit. Ook hou ik ervan om een beetje uitdagend broekje aan te doen als het wat warmer is.. of bijvoorbeeld een witte waaronder je de string goed ziet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Di Apr 12, 2022 12:16 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
thivery



Geregistreerd op: 03 Apr 2008
Berichten: 261
Woonplaats: Kortrijk, belgie

BerichtGeplaatst: Di Apr 12, 2022 12:52 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb zelf onlangs een witte spannende korte broek gekocht van Rufskin. Geperforeerde stof waardoor strings of strak broekje eronder heel goed zichtbaar is.
Voor heel warme dagen heb ik nu ook dames 'shorties' in soort van kant of doorzichte stof - zo'n shorties die meestal gedragen worden boven de bikini op het strand. Zalig om aan te doen bij heel warm weer en zo eens naar de bakker te gaan Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Yahoo Messenger
Stringnijmegen



Geregistreerd op: 22 Feb 2020
Berichten: 37
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Di Apr 12, 2022 2:59 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja precies dat zijn fijne shortjes ja haha nou dat vind ik dus top en zou zo ook lekker eruit gaan, gaan tanken of naar de supermarkt haha heerlijk en ik wil ook echt is gaan zwemmen in string in een zwembad en dan hopen dat iemand stiekem tegen me billen aan tikt ofzo haha
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Edddnezzz



Geregistreerd op: 12 Feb 2021
Berichten: 53

BerichtGeplaatst: Di Apr 12, 2022 6:20 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

thivery schreef:
Ik heb zelf onlangs een witte spannende korte broek gekocht van Rufskin. Geperforeerde stof waardoor strings of strak broekje eronder heel goed zichtbaar is.
Voor heel warme dagen heb ik nu ook dames 'shorties' in soort van kant of doorzichte stof - zo'n shorties die meestal gedragen worden boven de bikini op het strand. Zalig om aan te doen bij heel warm weer en zo eens naar de bakker te gaan Wink


Heb je voorbeelden (links) van de shorties waar je het over hebt?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Edddnezzz



Geregistreerd op: 12 Feb 2021
Berichten: 53

BerichtGeplaatst: Di Apr 12, 2022 6:55 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

thivery schreef:
Ik heb zelf onlangs een witte spannende korte broek gekocht van Rufskin. Geperforeerde stof waardoor strings of strak broekje eronder heel goed zichtbaar is.
Voor heel warme dagen heb ik nu ook dames 'shorties' in soort van kant of doorzichte stof - zo'n shorties die meestal gedragen worden boven de bikini op het strand. Zalig om aan te doen bij heel warm weer en zo eens naar de bakker te gaan Wink


Heb je voorbeelden (links) van de shorties waar je het over hebt?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thong123



Geregistreerd op: 07 Jul 2016
Berichten: 264

BerichtGeplaatst: Di Apr 12, 2022 11:14 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb ook een paar witte en doorschijnende sportleggings. Daar loop ik wel regelmatig mee hard in het bos. Vind het wel leuk dat mensen m’n string zien en die is dan zeker niet te missen.
Voor de warmere dagen heb ik ook zo’n Nike Pro broekje die officieel voor dames is in wit. Schijnt behoorlijk door en is echt lekker kort.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.