Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Stephan72
|
Geplaatst: Di Jul 01, 2025 1:28 am Onderwerp: Kaapverdië |
|
|
Hallo, volgende week gaan wij voor 11 dagen naar Kaapverdië. Wie is daar al eens geweest en hoe is de string cultuur daar op het strand en aan het zwembad, iemand al ervaring mee? _________________ Een pb is altijd leuk en welkom |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: Di Jul 01, 2025 1:28 am Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
ron321

|
Geplaatst: Di Jul 01, 2025 4:20 am Onderwerp: |
|
|
Ik ben in het verleden op Sal geweest.
Daar in string bij het zwembad van het hotel en op het strand zonder problemen. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Firetoice

|
Geplaatst: Wo Jul 02, 2025 8:30 am Onderwerp: |
|
|
Ik ben er een aantal keer geweest op verschillende eilanden. Heb er in Sting strandwandeling gemaakt en gekitesurft in string. Heb alleen niet bij het hotel / appartement in string gelegen maar dit is meer omdat ik een strand mens ben. Maar is totaal geen probleem om in string rond te lopen.
Werd daar bij de laatste vakantie kite men genoemd en geen String men. Aantal keer gehad dat mensen aan het tafeltje bij ons kwamen informeren over kitesurfen. Het maakt mensen dus weinig uit wat je draagt of aan hebt daar.
Dus lekker je strings meenemen, aantrekken en genieten. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Stephan72
|
Geplaatst: Do Jul 03, 2025 1:15 pm Onderwerp: |
|
|
Ik was ook niet van plan om niet in string te gaan hoor maar was wel ff benieuwd naar de ervaringen van een ander. Ik heb er ook geen probleem mee mij te laten zien in string en was ook zeker van plan om op het strand maar ook aan en in het zwembad gewoon in string te zijn. Mijn ervaring is dat wanneer je er zelf heel normaal mee om gaat een ander dat vaak ook doet. Wel goed om te horen dat jullie goede ervaringen hebben daar. _________________ Een pb is altijd leuk en welkom |
|
Terug naar boven |
|
 |
willem H
Geregistreerd op: 28 Mrt 2015 Berichten: 1025 Woonplaats: Costa de Luz
|
Geplaatst: Wo Jul 09, 2025 7:50 pm Onderwerp: |
|
|
ruim 10 jaar geleden naar Boa Vista, in een joe snyder JS3 struing, een gele. Alleen daar kon je net mee het water in, want dan werd hij doorschijnend |
|
Terug naar boven |
|
 |
Stephan72
|
Geplaatst: Ma Jul 21, 2025 3:38 pm Onderwerp: |
|
|
Weer terug van 10 dagen Kaapverdië, heerlijke vakantie gehad. Het was een genot voor het oog. Ik heb nog nooit zoveel meiden en vrouwen in string bikini gezien. Van toch wel jong tot ouder, echt veel in string. De enige teleurstelling is dan toch wel weer dat ik de enige man was in string, zo jammer maar kan ook zeker van vrouwen in string genieten. _________________ Een pb is altijd leuk en welkom |
|
Terug naar boven |
|
 |
beachstring
|
Geplaatst: Ma Jul 21, 2025 4:29 pm Onderwerp: |
|
|
Stephan72 schreef: | Weer terug van 10 dagen Kaapverdië, heerlijke vakantie gehad. Het was een genot voor het oog. Ik heb nog nooit zoveel meiden en vrouwen in string bikini gezien. Van toch wel jong tot ouder, echt veel in string. De enige teleurstelling is dan toch wel weer dat ik de enige man was in string, zo jammer maar kan ook zeker van vrouwen in string genieten. |
En al die gestringde vrouwen hadden nu ook eens een keer een man waar ze naar konden kijken.  _________________ Als bloot niet kan draag ik een string |
|
Terug naar boven |
|
 |
Stephan72
|
Geplaatst: Wo Jul 23, 2025 3:11 pm Onderwerp: |
|
|
Absoluut en ik heb niet gemerkt dat ze dat niet leuk vonden. Van een paar zelfs een compliment gekregen in de vorm van een duimpje of in woord. Meiden en vrouwen zijn echt wel om inmiddels wat strings betreft nu de mannen nog zo ver krijgen. _________________ Een pb is altijd leuk en welkom |
|
Terug naar boven |
|
 |
|