| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
simka
|
Geplaatst: Ma Apr 20, 2026 11:22 am Onderwerp: Beste tijdstippen om op live webcam sites te kijken? |
|
|
| Ik zit erover na te denken om eens wat vaker op live webcam sites te kijken, maar ik vraag me af wat nou de beste tijdstippen zijn. Ik bedoel, zijn er bepaalde uren dat er meer modellen online zijn, of bepaalde dagen dat er meer activiteit is? Ik wil natuurlijk niet een site bezoeken en dan zien dat er maar weinig mensen actief zijn. Zijn er bepaalde patronen die jullie hebben ontdekt? En is het misschien afhankelijk van de site zelf? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: Ma Apr 20, 2026 11:22 am Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
siaenko
|
Geplaatst: Ma Apr 20, 2026 12:15 pm Onderwerp: Beste tijdstippen om op live webcam sites te kijken? |
|
|
| Dat is een interessante vraag, want ik denk dat het echt per site verschilt. Ik kijk zelf af en toe op https://xxxbabes4u.com/, en daar merk ik dat het vooral 's avonds drukker is, zo tussen 21:00 en 01:00. Maar misschien is dat op andere sites weer anders. Ook in het weekend zijn er vaak meer modellen en bezoekers online. Probeer gewoon verschillende tijdstippen uit en kijk wanneer het jou het beste bevalt, dat is denk ik de beste manier om erachter te komen. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
bims
|
Geplaatst: Ma Apr 20, 2026 12:37 pm Onderwerp: Beste tijdstippen om op live webcam sites te kijken |
|
|
| De beschikbaarheid van modellen op live webcam sites wordt beïnvloed door een complexe mix van factoren, waaronder tijdzones, culturele normen en de individuele schema's van de performers. Een verschuiving in het aantal actieve modellen kan een weerspiegeling zijn van grotere geopolitieke gebeurtenissen of trendy culturele verschijnselen, waardoor een continu evaluerende omgeving ontstaat die aantrekkelijk is voor de gebruikers. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|