|
KranK "everything about bikin' and gnarliness" |
| Auteur |
Bericht |
nielske
volleerde rider
|
Geplaatst:
18 Aug 2008 12:27:51 |
  |
Op 21-09-'08 organiseerd www.stbp.be i.s.m www.shockx.be de " One Minute Downhill Race" op de Filthy Trails.
De bedoeling van de race is h??l simpel ........! 3 trails zo snel mogelijk proberen te finishen! De race is niet alleen voor rijders met een DH fiets!!!
De tijden worden vastgelegd door een tijdsrecorder van TAG HEUER.
Er zijn twee leeftijdscatagorie?n
"Junior"klasse 10 t/m 15 jr
"Senior" klasse 16 t/m 80 jr
Men kan dikke prijzen winnen van merken als o.a: 661-FOX-OAKLEY-MAXXIS-GO FAST gesponsord door
www.stbp.be en www.shockx.be
Verder zullen alle ingredi?nten voor een leuk event aanwezig zijn.Ben je nieuwsgierig naar het hele gebeuren dan kun je jezelf het beste gewoon inschrijven voor het event!!!! Toeschouwers zijn natuurlijk ook welkom.(geen inschrijving nodig)
Voor alle deelnemende rijders ligt in ieder geval een leuke verrassing te wachten
Programma 21-09-'08
9U30 tot 10u30 bevestigen inschrijvingen.
Briefing
11U: 1ste run, Northshore Flow
13U: 2de run, Filthy Flight Trail
15U: 3de run, The SingleTrack
17U30: Prijsuitrijking
"Kosten inschrijving: 10?
BESCHERMING IS VERPLICHT!!!!
Heb je interesse om deel te nemen aan het event, stuur dan een mail naar: styles@filthytrails.be met al je gegevens (naam,adres,leeftijd,bike) |
_________________ custom ns bitch !!!!!!!!!!!!!!! c me wath you care  |
|
    |
 |
|
Geplaatst:
18 Aug 2008 12:27:51 |
 |
|
|
 |
Brakflipper
Site Admin
|
Geplaatst:
20 Aug 2008 11:07:56 |
  |
veel afdalen zal het wel ni zijn, goe trappen zekerst ma k kom wel mee
oeij, kom net tot de constatatie dat men frame een bout mist das er gewoon uit getrild in oostenrijk dus me een los achterframe ga ik hem even niet gebruiken.
eerst boutje bestellen.....
Kan lang duren  |
_________________ errors have been made, others will be blamed |
|
  |
 |
|
|
|
Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
| |