| Auteur |
Bericht |
Sonicracerwim
Site Admin
|
Geplaatst:
26 Okt 2008 20:39:48 |
  |
Joe manne 't is de moment om het terrein te bewerken, we hebben snel een goede drainage nodig (die bijna af is) en we zijn bezig aan de middellijn. Dus geen excuses (ook ni van Mathias) om mee te helpen. Nu is het herfstvakantie dus meesten hebben tijd zat of kunnen wel ergens een paar dagen inplannen al was het maar elke dag een paar uurtjes. Al een dikke proficiat aan Anton, Pieter, gertjan en rob voor al wat al verwezenlijkt is maar hoe zit het met Louis, mathias, Mick, Chadi, Stijn, Christophe, Tom en iedereen wie ik vergeten ben komaan actie
ps: Samenwerken aan het terrein zorgt voor een goede groepssfeer en wees geen pispaal help mee om een bangelijk fietsparadijs te realiseren + hou het forum wat in't oog deze vakantie en laat je mening tellen maar daarvoor moet je natuurlijk wel aanwezig zijn. (de slechtste dag van de week gaan we naar St-Niklaas dus als je wil meerijden en wilt weten wanneer je waar moet zijn moet je maar aanwezig zijn :p) |
_________________ ... with an obsessive nature and deep fascination for extreme bikeriding ... |
|
   |
 |
|
Geplaatst:
26 Okt 2008 20:39:48 |
 |
|
|
 |
mathias
PRO rider
|
Geplaatst:
29 Okt 2008 19:09:49 |
  |
jo manne ik zal proberemorge te kome ma ik kan nix belove.... ze zitte opt werk me volk te kort en kmoet gaan werke. normaal maar tot halfeen ma ast werk ni gedaan geraakt zalk langer moete blijve en ask pech is da tot 3of4uur. ma ik zal goe doorfakke morge dat werk hopelijk wa optijd gedaan is en dan komk nog af.
ciaokes |
|
|
  |
 |
Sonicracerwim
Site Admin
|
Geplaatst:
30 Okt 2008 09:58:19 |
  |
Bonne chance want we gaan alle Brabantse trekpaarden nodig hebben! |
_________________ ... with an obsessive nature and deep fascination for extreme bikeriding ... |
|
   |
 |
jonas
PRO rider
|
Geplaatst:
30 Okt 2008 14:04:31 |
  |
kzou egt graag kome maar jammer genoeg zit mijn pols nog in de gips en ja die is er pas maandag af dus das egt kak miss de woensdag na de vakantie als er dan nog gaan want dan is men gips eraf en ga ik mij is goe afreagere |
_________________ don't fail,don't fall...... that's all |
|
    |
 |
Sonicracerwim
Site Admin
|
Geplaatst:
1 Nov 2008 14:09:01 |
  |
Morgen laatste dag van de vakantie nog een extra inspanning, gisteren te koud vandaag te regenachtig hopelijk morgen wa meer chance. Laat ons zeggen vanaf 13u aan de Krankyard, gelieve ook te komen moest het slecht weer zijn dan kunnen we in de boomhut nog wa bespreken voor het verdere verloop van de zaken. Be there Be square!!
ps: neem pen, papier en slechte schoenen mee  |
|
   |
 |
bmx breuker
PRO rider
|
Geplaatst:
1 Nov 2008 21:44:24 |
  |
joa sorry mnne bn ng mr juist trg vn kroatie mrge gnk na vriende ma de woensdag bnnk er wl zkr n vst
ps: kheb ook al wa holpe he dude  |
_________________ no gain without pain!!! |
|
   |
 |
Sonicracerwim
Site Admin
|
Geplaatst:
2 Nov 2008 11:22:55 |
  |
Laten we dan maar hopen dat't woensdag mooi weer wordt he
tot dan he!! |
|
   |
 |
Sonicracerwim
Site Admin
|
Geplaatst:
2 Nov 2008 21:23:53 |
  |
| bmx breuker schreef: |
joa sorry mnne bn ng mr juist trg vn kroatie mrge gnk na vriende ma de woensdag bnnk er wl zkr n vst
ps: kheb ook al wa holpe he dude  |
hoezo ge hebt ook wa geholpen?? hebt ge reclame gemaakt voor onze dirts in Kroati? mss? ;P |
|
   |
 |
Sonicracerwim
Site Admin
|
Geplaatst:
10 Nov 2008 21:52:09 |
  |
Morgen is het feestdag en woensdagnamiddag is volop werken geblazen indien het geen overdreven rotweer is wordt iedereen verwacht Pieter, Gertjan en ik zullen er vanaf 14u zijn dus trek je niet al te beste schoenen aan en vergeet je goesting (om te schuppen natuurlijk) niet. De dag erna idem  |
|
   |
 |
jonas
PRO rider
|
Geplaatst:
11 Nov 2008 20:52:28 |
  |
manne de 24ste (november offcourse) ist zover dan mag ik trg zwaar werk doen me men pols en dan ga ik er ook invliege (alst nog nodig is) |
_________________ don't fail,don't fall...... that's all |
|
    |
 |
jerreVW
semi prof. rider
|
Geplaatst:
14 Nov 2008 21:01:57 |
  |
is er morgen iemand dak daar weer ni vo niks sta ??? |
|
|
   |
 |
Sonicracerwim
Site Admin
|
Geplaatst:
15 Nov 2008 12:18:37 |
  |
Yes Jerre morgennamiddag wordt er ook gewerkt |
|
   |
 |
|
|