| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 1 Okt 2008 20:42:12
|
|
| Bericht |
|
|
Het thema van de eerste supportersclubavond georganiseerd voor, tijdens en na de eerste thuisligawedstrijd van Heren 1 tegen Noliko Maaseik was de het glorieuze baken van uberkapitalisme en slechte smaak, Amerika!
Hoe beviel deze avond? Was er te weinig Budweiser om u uw dorst te lessen als ne ware redneck? Had ge meer verwacht? Minder? Geef de supportersclub uw mening zodat ze nog een graver feest kunnen geven bij de volgende thuismatch  _________________ Vindt de subtiele verandering in de titel van dit topic.
|
|
|
       |
| Auteur |
1 Okt 2008 20:42:12
|
|
|
|
  |
| Auteur |
Egni Smurffatje
11 Okt 2008 14:39:36
|
|
| Bericht |
|
|
Mss is ne vrouwen avond van maken met echte lekkere vrouwendrankjes en hapjes !!!!
Moet wel toegeven: de supportersclub is echt wel goed bezig
|
|
|
     |
| Auteur |
jefen Oppersmurf

11 Okt 2008 17:02:45
|
|
| Bericht |
|
|
Kzal de hapjes in tupperware-potjes doen.
Volgende thuismatch: Cubaanse avond met cocktails!
Als dat niet vrouwvriendelijk is...
|
|
|
     |
| Auteur |
Egni Smurffatje
11 Okt 2008 18:06:54
|
|
| Bericht |
|
|
tuperware of upperdare ?
Hint Hint.
|
|
|
     |
| Auteur |
Michelle__x Lolsmurf
 Geregistreerd op: 28 Okt 2008 Berichten: 44 Woonplaats: Vosselaar 28 Okt 2008 14:48:40
|
|
| Bericht |
|
|
Ik moest van Yve Gofflo ( antwerpen )
zeggen dat em op de thuismatch in vosselaar
een mini- club 54 wil! Omdat hij een thema avond
'antwaaaarspen avend ! ' wou ....
en dan had em belooft zijn eigen costuum te ontwerpen
en lekker marginaal uit de hoek te komen
Dus ff een ideetje.. haha :d  _________________ Wat zijn 10 gabbers in een boot?
Een speedboot
|
|
|
       |
| Auteur |
jefen Oppersmurf

28 Okt 2008 16:08:08
|
|
| Bericht |
|
|
|
Bij deze doop ik de avond wanneer Antwerpen komt om in de "Ik haat Yves Gofflo"-avond. Te verkrijgen: rotte tomaten en paardenurine
|
|
|
     |
| Auteur |
Michelle__x Lolsmurf
 Geregistreerd op: 28 Okt 2008 Berichten: 44 Woonplaats: Vosselaar 28 Okt 2008 16:14:50
|
|
| Bericht |
|
|
| J?fen schreef: | | Bij deze doop ik de avond wanneer Antwerpen komt om in de "Ik haat Yves Gofflo"-avond. Te verkrijgen: rotte tomaten en paardenurine |
oeilaoeila..
een haatrelatie? :d
daar wist ik niets van ..
dan zal ik mijn ideetje maar intrekken
x _________________ Wat zijn 10 gabbers in een boot?
Een speedboot
|
|
|
       |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 28 Okt 2008 16:50:17
|
|
| Bericht |
|
|
| Michelle__x schreef: | | J?fen schreef: | | Bij deze doop ik de avond wanneer Antwerpen komt om in de "Ik haat Yves Gofflo"-avond. Te verkrijgen: rotte tomaten en paardenurine |
oeilaoeila..
een haatrelatie? :d
daar wist ik niets van ..
dan zal ik mijn ideetje maar intrekken
x |
Vooral ni doen, ik zal de Van Drom en de Verschueren ook wijsmaken da er iets dergelijks te doen is.
Geweldige grap als die mannen daar allemaal als marginalen verkleed staan tussen een zee van meewarrig lachende blauwe T-shirts ^^
|
|
|
       |
| Auteur |
gunzer Dichtsmurf
28 Okt 2008 17:40:33
|
|
| Bericht |
|
|
Laat ze maar gewoon in hun truitje van a'pen komen, das al marginaal genoeg! _________________ Heren 2 is alive, Kastel is dead!
|
|
|
      |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 29 Okt 2008 15:35:02
|
|
| Bericht |
|
|
| gunzer schreef: | | Laat ze maar gewoon in hun truitje van a'pen komen, das al marginaal genoeg! |
Touch? ^^
|
|
|
       |