VC-Vosselaar
Volleybalclub Vosselaar

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

VC-Vosselaar ForumindexHeren 1Topsport Precura Antwerpen - Heren 1
Het is nu 13 Jun 2026 15:47:52

Reageren Vorige onderwerp Volgende onderwerp
Auteur
jefen
Oppersmurf
Oppersmurf

4 Nov 2008 17:30:17
Bericht
Reageren met citaat
Hoi Bas, van welk topic was die post van triestige plant eerst? Want ik snap er nie zoveel van eigenlijk. Sixpack, campina Confused . Soms denk ik dat mensen nog maar een match of 2 gezien hebben en dan ff denken dat ze heel de situatie begrepen hebben. Ik heb bij mijn weten al heel wat overtuiging in de ploeg gezien dit jaar - niet alleen in de eerste set trouwens - en vind het maar begrijpelijk dat er al wat is afgegeven op de scheidsrechters aangezien zij ons al meerdere malen zwaar benadeeld hebben. Och ja, ik ken zo'n mannen, alst niet goed gaat zijn zij de eerste om de ploeg af te breken maar als er gewonnen wordt, zullen dezelfde mensen als eerste mee aan het feest gaan. You make me sick Mr. Green

Auteur

4 Nov 2008 17:30:17
Bericht

Auteur
Bas
Azra?l
Azra?l

4 Nov 2008 18:28:50
Bericht
Reageren met citaat
J?fen schreef:
Hoi Bas, van welk topic was die post van triestige plant eerst? Want ik snap er nie zoveel van eigenlijk. Sixpack, campina Confused . Soms denk ik dat mensen nog maar een match of 2 gezien hebben en dan ff denken dat ze heel de situatie begrepen hebben. Ik heb bij mijn weten al heel wat overtuiging in de ploeg gezien dit jaar - niet alleen in de eerste set trouwens - en vind het maar begrijpelijk dat er al wat is afgegeven op de scheidsrechters aangezien zij ons al meerdere malen zwaar benadeeld hebben. Och ja, ik ken zo'n mannen, alst niet goed gaat zijn zij de eerste om de ploeg af te breken maar als er gewonnen wordt, zullen dezelfde mensen als eerste mee aan het feest gaan. You make me sick Mr. Green

Uit het topic over de MVA200, de nieuwe bal. Ik snapte het daar eigenlijk ook ni, maar het tweede stuk leek me hier logischer ^^
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van Bas

Auteur
triestige plant
Smurffatje

5 Nov 2008 10:52:57
Bericht
Reageren met citaat
even duidelijkheid scheppen voor de jefen vooral en u basje:

in de rubriek MVA200 is dat filmpje van die bal op de 4 z'n b.kk.s.
http://www.ehow.com/how_17290_give-six-pack.html
Wel dat noemen ze in de verenigde staten een sixpack, google maar eens een keer, sixpack volleybal, en dan vindt ge zo'n hele reeks filmpkes waarop iemand goed geraakt wordt .
http://www.youtube.com/watch?v=W9_lTC0p93I
En bij ons in belgie denk ik dat algemeen gekend is sixpack bier of cola (verpakking van zes blikjes). En ik weet niet of de jefen de tijd van het campinabier in Dessel heeft meegemaakt (brouwerij stond op de markt in Dessel, dat is nog eens cultuur, is op 't eind overgenomen door alken-maes). van daar.
Voor de Wannes volgende training:
http://www.onzin.com/video/sixpack_bier_wegtanken.html

En Jefen, ik heb vosselaar al meer dan twee keer zien spelen, en ik moet zeggen ze bekoren mij in de twee richtingen: ze kunnen goed zijn cfr waremme, maar ze kunnen er ook iets van bakken. In eerste nationale was dat geen probleem als ze eens iets aanbakten, maar Vosselaar in de liga heeft al zelf gezegd dat elke fout cash betaald wordt (en das cut volgens onzen iwan)

En nu niet meer zagen maar pi(u)nten 'halen'!
Profiel bekijkenStuur privéberichtZoek naar alle berichten van triestige plant

Auteur
Geert T
Babysmurf

5 Nov 2008 11:12:53
Bericht
Voorzitter.... Wat een frustratie Reageren met citaat
J?fen schreef:
Eerst wil ik toch zeggen dat iedereen recht heeft op zijn mening, ook al klinkt die niet voor iedereen als muziek in de oren. Zolang ge een beetje deftig kunt argumenteren, mag een streepje kritiek geen probleem zijn, vind ik. Een forum heeft anders ook weinig zin, als iedereen het met elkaar eens zou zijn. Ik ben het voor alle duidelijkheid niet eens met NC, zijn nogal van weinig volleybalkennis getuigende argumentatie werd hierboven al duidelijk weerlegd.

Wat ik hier wel is wil aankaarten, is het gegeven "Topvolley Precura Antwerpen". Deze club kreeg na zijn verdiende promotie vorig jaar de kans van de stad Antwerpen om een volleybalproject om u tegen te zeggen op poten te zetten, dankzij een forse financi?le injectie van 120.000 ? per jaar (juist?). Zaterdag kon ik zien dat zij hiermee een heel sterke ploeg bij elkaar gekocht hebben. Maar dit is dan bij mijn weten ook het enige dat hieruit is voortgevloeid.

Om te beginnen is de Sportschuur in Hoboken werkelijk Liga-ONwaardig. Het gebouw staat op instorten en de belachelijk kleine parkeergelegenheid veroorzaakt al een half uur voor de wedstrijd begint een enorme chaos. Sfeer van de thuissupporters was er niet of nauwelijks te bespeuren zaterdag. Een opperzielige stadionomroeper die wat kreetjes door een piepende micro reutelde en een hofnar in het rose die nochtans zo hard zijn best probeerde te doen, konden hier niets aan verhelpen. Ik concludeer dat Antwerpen weinig mensen heeft kunnen warm maken met zijn "topvolley"-project. De cafetaria kan evenmin nog maar een honderdtal mensen aan. Of we de glazen zelf naar de toog wilden terugbrengen doorheen een jungle van armen en benen werd ons gevraagd, want men moest nu al uit plastic bekertjes tappen. En zijn de spelers en trainersstaf nu werkelijk zo duur of hebben jullie je broek gescheurd aan die kleuterdisco-installatie?

Antwerpen, ik zeg u, komt dat eens zien bij ons in Vosselaar. We hebben misschien niet zo'n vedettenploeg en gaan ons niet zo vlot handhaven als jullie, maar de volleybal leeft hier tenminste.

ARM Antwerpen!

Vooreerst proficiat met wat jullie daar opgebouwd hebben. En dat jullie het gaan moeilijk hebben om jullie te handhaven, is ook geen schande. Maar nu het wat moeilijker gaat, hoef je als voorzitter je frustratie niet te botvieren op andere clubs. Antwerp heeft waarschijnlijk meer middelen (u zou toch ook geen geld weigeren uit welk fonds dan ook). Antwerp heeft er voor gekozen om op korte termijn te investeren in spelers en pas op langere termijn in de accomodatie. Op zich de juiste volgorde lijkt mij? En inderdaad, in de kempen is het makkelijker parkeren dan in Antwerpen. U geeft aan dat het publiek niet "warm" loopt voor het volleybal. Misschien had dit vorige zaterdag eerder te maken met de affiche. Vosselaar, laatste plaats, nul punten... Ik was daar als neutrale toeschouwer (allez, kwam eigenlijk voor Iwan, was vorig jaar zijn trainer) en zag een Antwerp dat niet echt wou (was ook niet nodig) en een Vosselaar dat niet echt kon. Normaal dus dat er weinig sfeer en beleving was. Verder hoop ik, samen met jullie, dat jullie er in blijven. Maar probeer als voorzitter vooral op een waardige manier dit jaar door te komen, want buiten Vosselaar leest men ook dit forum. Succes nog.
Profiel bekijkenStuur privéberichtZoek naar alle berichten van Geert T

Auteur
piewie
Vieze Oppersmurf
Vieze Oppersmurf

5 Nov 2008 13:43:30
Bericht
Reageren met citaat
toch even ter verduidelijking: voorzitter van de supportersclub weliswaar! Razz

Auteur
gunzer
Dichtsmurf

5 Nov 2008 14:45:08
Bericht
Reageren met citaat
HET FORUM LEEFT! Moest er een klassement bestaan voor beste supporters, dan zouden we toch wel op de eerste plaats staan met het maximum van de punten denk ik!

Auteur
Bas
Azra?l
Azra?l

5 Nov 2008 15:27:13
Bericht
Reageren met citaat
piewie schreef:
toch even ter verduidelijking: voorzitter van de supportersclub weliswaar! Razz

Mss moet ik da toch maar veranderen naar Oppersmurf en Vieze Smurf Razz
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN MessengerZoek naar alle berichten van Bas

Auteur
jefen
Oppersmurf
Oppersmurf

5 Nov 2008 18:00:06
Bericht
Reageren met citaat
Misschien inderdaad geen slecht idee vooraleer onze voorzitter in een slecht daglicht komt te staan dankzij mij Smile . Ik ben dus voor alle duidelijkheid een gewone supporter van Heren1. Dan denk ik dat ik vrijuit mijn mening kan verkondigen over dingen die mij niet aanstaan. En een forum dient (voor mensen zoals u en ik die met momenten niks beters te doen hebben) nu eenmaal in de eerste plaats om te zeveren, te lachen, te ventileren, te vragen, te weten te komen, ... noem maar op. En het forum van VC Vosselaar is dan nog in eerste instantie bedoeld voor de sympathisanten hiervan eh. Ik ben bij deze zelfs zeer content dat ik weer nieuwe volleybaltermen geleerd heb dankzij triestige plant Very Happy . Dat andere mensen graag een streepje meelezen is de bedoeling van het internet uiteraard. Maar dit zijn geen offici?le persmededelingen die als clubstandpunten ook maar de minste betekenis hebben. Ik hoop dat dat duidelijk is.

@ Geert T: De fondsen zijn Antwerpen van harte gegund (geld voor het volleybal kan ik alleen maar toejuichen), mijn vraag ging meer over wat hiermee gedaan wordt. Wat de logische volgorde om succes te boeken is (ploeg of randfactoren) bepaalt iedere club voor zichzelf natuurlijk. De twee zouden toch samen mogen groeien vind ik (ik=Jan Met De Pet). En toegegeven: thuis bijna winnen van Roeselare of Vosselaar met droge cijfers naar huis sturen: ik kan mij voorstellen dat het een verschil in beleving is.

Laatst aangepast door jefen op 5 Nov 2008 19:16:35; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privéberichtZoek naar alle berichten van jefen

Auteur
HeavyHitter
Lolsmurf

5 Nov 2008 18:16:33
Bericht
Reageren met citaat
Vanwaar komt Iwan en wie is die trainer?

Auteur
Bas
Azra?l
Azra?l

5 Nov 2008 18:19:04
Bericht
Reageren met citaat
HeavyHitter schreef:

Volley Lint en geen idee Razz

Auteur
gunzer
Dichtsmurf

5 Nov 2008 19:56:17
Bericht
Reageren met citaat
HeavyHitter schreef:

Dit jaar : Emile Speltincx denk ik.

Als dat inderdaad zo is meerdere info als iemand zich geroepen voelt om hem te stalken dmv verschillende media, bij mij te verkrijgen!

Auteur
gunzer
Dichtsmurf

5 Nov 2008 20:14:08
Bericht
Reageren met citaat
Howla, blijkbaar is da de nieuwe trainer van dit jaar en is onze oude trainer getransfereerd naar Jongens B in Lint.. Geert Tielemans luidt de naam, hij traint die ploeg, zijn zoon Hans neemt het coachen voor zijn rekening. Heb meteen ook zijn Gsmnr en emailadres gevonden.. Smile
En na nog verder speurwerk ben ik ook te weten gekomen dat Emile Speltincx de vader is van ene Yann en ene Jens, onze goede vrienden van Volmar en Zoersel! In Lint weten ze duidelijk van geen aanpakken! Very Happy

Auteur
Geert T
Babysmurf

6 Nov 2008 11:11:03
Bericht
Reageren met citaat
gunzer schreef:
Howla, blijkbaar is da de nieuwe trainer van dit jaar en is onze oude trainer getransfereerd naar Jongens B in Lint.. Geert Tielemans luidt de naam, hij traint die ploeg, zijn zoon Hans neemt het coachen voor zijn rekening. Heb meteen ook zijn Gsmnr en emailadres gevonden.. Smile
En na nog verder speurwerk ben ik ook te weten gekomen dat Emile Speltincx de vader is van ene Yann en ene Jens, onze goede vrienden van Volmar en Zoersel! In Lint weten ze duidelijk van geen aanpakken! Very Happy

Inderdaad, heb zeker geen moeite gedaan om anoniem op dit forum te komen, maar was mijn naam van belang? Heb, denk ik, toch geen negatieve, spottende of kwetsende opmerkingen gemaakt. Aan die speurneus Wink die vond ze in Lint duidelijk niet van aanpakken weten: vis ook eens uit waar jullie kamioenenploeg van vorig jaar was op 25 oktober 2007 Question Allez, ga me verder niet meer moeien op jullie forum. Succes nog met jullie sympathieke club. Geert Tielemans.
Profiel bekijkenStuur privéberichtZoek naar alle berichten van Geert T

Auteur
Bas
Azra?l
Azra?l

6 Nov 2008 11:13:44
Bericht
Reageren met citaat
Geert T schreef:
gunzer schreef:

Inderdaad, heb zeker geen moeite gedaan om anoniem op dit forum te komen, maar was mijn naam van belang? Heb, denk ik, toch geen negatieve, spottende of kwetsende opmerkingen gemaakt. Aan die speurneus Wink die vond ze in Lint duidelijk niet van aanpakken weten: vis ook eens uit waar jullie kamioenenploeg van vorig jaar was op 25 oktober 2007 Question Allez, ga me verder niet meer moeien op jullie forum. Succes nog met jullie sympathieke club. Geert Tielemans.

Ik ben nochtans pro mensen die zich komen moeien op ons forum, leidt tot geanimeerde discussies Smile

Auteur
double u
Lolsmurf

6 Nov 2008 12:27:42
Bericht
Reageren met citaat
Als de sigaren gerold worden, zal de selder in bloei staan...

Auteur

6 Nov 2008 12:27:42
Bericht

Auteur
jefen
Oppersmurf
Oppersmurf

6 Nov 2008 13:11:59
Bericht
Reageren met citaat
Inderdaad, maar speurneus gunzer heeft em weggejaagd...

Auteur
gunzer
Dichtsmurf

6 Nov 2008 19:59:44
Bericht
Reageren met citaat
Geert T schreef:
gunzer schreef:

Dames 2, Heren 3 of Heren 1?

Auteur
carpe noctem
Smurffatje

7 Nov 2008 00:58:32
Bericht
Reageren met citaat
gunzer schreef:
Dames 2, Heren 3 of Heren 1?

Als echte speurneus zou jij dat toch moeten vinden gunzer. Anders moet je volledig zijn en wie weet haal je dan je tweede 10/10 van de week binnen. Wink

Auteur
gunzer
Dichtsmurf

7 Nov 2008 14:28:22
Bericht
Reageren met citaat
Persies of ik weet dat niet (mits enkele geheugenopfrissing van mijn rechterhand), staan in men geheugen gegrift voor altijd! Het verlies van heren 1 in Lint! Jammer maar helaas.. We spelen toch maar in de liga! Smile

Reageren Pagina 2 van 2
Ga naar pagina Vorige  1, 2

VC-Vosselaar ForumindexHeren 1Topsport Precura Antwerpen - Heren 1
Het is nu 13 Jun 2026 15:47:52
Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar: