|
VC-Vosselaar
Volleybalclub Vosselaar
|
| Auteur |
carpe noctem Smurffatje
 Geregistreerd op: 06 Apr 2008 Berichten: 53 Woonplaats: Vosselaar 11 Dec 2008 20:42:03
|
|
| Bericht |
|
|
Bwa zo dik is da nu ook weer nie gezeverd ?, promotie is binnen handbereik voor heren 2. Zeker als ze deze zaterdag de topper tegen Kasterlee winnen. Daarom stel ik voor dat iedereen om 19 uur zaterdag komt supporteren!! _________________ Rise and rise, until lambs become lions!
|
|
|
        |
| Auteur |
11 Dec 2008 20:42:03
|
|
|
|
  |
| Auteur |
archi@work Moppersmurf
13 Dec 2008 09:24:40
|
|
| Bericht |
|
|
|
?n terug naar het onderwerp van dit topic..... HEREN 3
|
|
|
     |
| Auteur |
archi@work Moppersmurf
13 Dec 2008 09:29:27
|
|
| Bericht |
|
|
Goede morgen beste ploegmaatjes.
Iedereen goed in vorm om de draad van de overwinning terug op te pikken
Heeft er iemand den Dries uit de spiegeltent meegenomen, want als je geconfronteerd wordt met 100 dezelfde Driesjes, kan dat wel eens voor een hersendood zorgen. 'k hoop dat onze superlibero hier vandaag geen letsels aan overgehouden heeft.
En dan ook een klein verzoek aan Dames 3 : Willen jullie aub een beetje doorspelen. Het zou fijn zijn als den arbitter om 16.20u kan affluiten. Kwestie van een degelijke muzikale opwarming te kunnen genieten.
BANZAI
|
|
|
     |
| Auteur |
persattach? Potige Smurf
13 Dec 2008 11:39:46
|
|
| Bericht |
|
|
|
heet en gereed , kapitein !
|
|
|
     |
| Auteur |
piewie Vieze Oppersmurf

13 Dec 2008 12:15:09
|
|
| Bericht |
|
|
weer in topvorm, ik hoop weer op een applausvervanging! _________________ BANZAI!!!
|
|
|
     |
| Auteur |
Dendeze Dichtsmurf
 Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 154 Woonplaats: Beerse 13 Dec 2008 14:48:31
|
|
| Bericht |
|
|
in topvorm, zoals altijd... *kuch*  _________________ *Ik heb méér in mijn mars dan caramel alleen!*
|
|
|
     |
| Auteur |
@dot.com Wilde Smurf
13 Dec 2008 15:10:13
|
|
| Bericht |
|
|
| archi@work schreef: | Goede morgen beste ploegmaatjes.
Heeft er iemand den Dries uit de spiegeltent meegenomen, want als je geconfronteerd wordt met 100 dezelfde Driesjes, kan dat wel eens voor een hersendood zorgen. 'k hoop dat onze superlibero hier vandaag geen letsels aan overgehouden heeft.
En dan ook een klein verzoek aan Dames 3 : Willen jullie aub een beetje doorspelen. Het zou fijn zijn als den arbitter om 16.20u kan affluiten. Kwestie van een degelijke muzikale opwarming te kunnen genieten.
BANZAI |
Bij de spaanse wonderdokter geweest deze ochtend voor een portie cera...
|
|
|
     |
| Auteur |
vinkxw Dichtsmurf
 Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 149 Woonplaats: Vosselaar 13 Dec 2008 15:19:58
|
|
| Bericht |
|
|
| archi@work schreef: |
BANZAI |
Een groot verzoek aan Heren 3: willen jullie aub ook eens een beetje doorspelen. Wij kunnen immers nooit opwarmen met muziek. _________________ Let the beast go!!!!
|
|
|
     |
| Auteur |
piewie Vieze Oppersmurf

13 Dec 2008 15:44:50
|
|
| Bericht |
|
|
| vinkxw schreef: | | archi@work schreef: |
BANZAI |
Een groot verzoek aan Heren 3: willen jullie aub ook eens een beetje doorspelen. Wij kunnen immers nooit opwarmen met muziek. |
kunnen wij toch niets aan doen dat jullie niet weten hoe de muziekinstallatie werkt...  _________________ BANZAI!!!
|
|
|
     |
| Auteur |
Dries Potige Smurf
13 Dec 2008 15:53:48
|
|
| Bericht |
|
|
| archi@work schreef: | Goede morgen beste ploegmaatjes.
BANZAI |
Alles is goed verlopen archi, niet panikeren .
Ik ben klaar om onze draad van de overwinning weer op te pakken.
|
|
|
     |
| Auteur |
carpe noctem Smurffatje
 Geregistreerd op: 06 Apr 2008 Berichten: 53 Woonplaats: Vosselaar 16 Dec 2008 01:38:39
|
|
| Bericht |
|
|
Heren 3 bedankt voor eht supporteren zaterdag.
Op het forum van kasterlee wordt over jullie gesproken!
Hier quoteer ik koen van kasterlee:
Ik vond het wel leuk zo een orkestje naast het veld.
Die mannen hebben dat al meer gedaan denk ik.
Ze mogen in ieder geval de verplaatsing naar Kastel zeker mee maken _________________ Rise and rise, until lambs become lions!
|
|
|
        |
| Auteur |
gunzer Dichtsmurf
16 Dec 2008 20:21:46
|
|
| Bericht |
|
|
Zeker doen dus! Een topper op verplaatsing is altijd lastig zonder publiek! _________________ Heren 2 is alive, Kastel is dead!
|
|
|
      |
| Auteur |
persattach? Potige Smurf
23 Dec 2008 14:59:30
|
|
| Bericht |
|
|
Als persattach? deel ik mede dat heren 3 de Kerstperiode met veel vertrouwen ingaan. De heenronde afsluiten als nieuwkomer in 2de provinciale in de top 3 is meer dan verhoopt( zelfs in de moeilijkere B-reeks !). Tweede Kerstdag volgt er nog een gezellig samenzijn om ons daarna weer met enthousiasme op de voorbereiding van de kwartfinale beker van Turnhout te storten.
Veel succes aan al de andere ploegen,
uw persattach?
|
|
|
     |
| Auteur |
archi@work Moppersmurf
25 Dec 2008 12:01:36
|
|
| Bericht |
|
|
Aan alle vedetten :
a harry christmuts and a flappy new ear !
Gl?hwein op 't kersttornooi tvv H3 !
|
|
|
     |
| Auteur |
triestige plant Smurffatje
31 Dec 2008 19:56:42
|
|
| Bericht |
|
|
wanneer wordt het gevecht der titanen gevoerd, H3 tegen H2?
volgens mij een volle zaal verzekerd!
beste wensen!
|
|
|
     |
| Auteur |
31 Dec 2008 19:56:42
|
|
|
|
  |
| Auteur |
triestige plant Smurffatje
9 Jan 2009 19:27:26
|
|
| Bericht |
|
|
|
oefent eerst nog maar eens tegen jong edegem
|
|
|
     |
| Auteur |
jefen Oppersmurf

10 Jan 2009 13:11:27
|
|
| Bericht |
|
|
Man ik wou da uw internet kapot was _________________ Een huppeltje is niet hetzelfde als een sprongopslag
|
|
|
     |
| Auteur |
gunzer Dichtsmurf
10 Jan 2009 18:29:36
|
|
| Bericht |
|
|
Ik wou dat ze triestige plant eens buiten hadden gezet, dan vriest em kapot met dit weer... _________________ Heren 2 is alive, Kastel is dead!
|
|
|
      |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 10 Jan 2009 23:38:36
|
|
| Bericht |
|
|
De j?fen overleeft het alleszins dankzij zijn alcoholpromille ^^ _________________ Vindt de subtiele verandering in de titel van dit topic.
|
|
|
       |
| Auteur |
persattach? Potige Smurf
19 Jan 2009 13:23:49
|
|
| Bericht |
|
|
De uitschuiver van den beker ben ik vergeten (meer weekeindes vrijaf !), we staan nu op een leuke derde plaats in de zware reeks van tweede provinciale B.
Ons vermoeden was juist : als om de beurt nu iedereen zijn bakske meebrengt dan zal de ploeg vanzelf beginnen draaien als een geoliede machine !
|
|
|
     |
| Auteur |
HeavyHitter Lolsmurf
Geregistreerd op: 01 Mei 2008 Berichten: 43 Woonplaats: Vosselaar 19 Jan 2009 16:05:55
|
|
| Bericht |
|
|
Heel goed bezig mannen, volgens mij zit er een tweede plaats in. Het is vooral zo knap omdat jullie in die beresterke reeks staan, dat hebben we zaterdag wel gezien. _________________ smash, don't crash!!!BOOOOONZAI!!!!!
|
|
|
     |
| Auteur |
piewie Vieze Oppersmurf

19 Jan 2009 16:29:38
|
|
| Bericht |
|
|
inderdaad, alle geluk waren we in topvorm om mol (een niet te onderschatten tegenstander) met 4-0 te verslaan! _________________ BANZAI!!!
|
|
|
     |
| Auteur |
gunzer Dichtsmurf
19 Jan 2009 20:47:37
|
|
| Bericht |
|
|
| persattach? schreef: | De uitschuiver van den beker ben ik vergeten (meer weekeindes vrijaf !), we staan nu op een leuke derde plaats in de zware reeks van tweede provinciale B.
Ons vermoeden was juist : als om de beurt nu iedereen zijn bakske meebrengt dan zal de ploeg vanzelf beginnen draaien als een geoliede machine ! |
Ik denk niet dat jullie absoluut in de zwaarste reeks staan hoor, ik heb al vaak matchen tegen zwakke ploegen bij jullie gezien hoor... _________________ Heren 2 is alive, Kastel is dead!
|
|
|
      |
| Auteur |
persattach? Potige Smurf
20 Jan 2009 13:27:38
|
|
| Bericht |
|
|
|
Inderdaad, als we dan eens tegen een topper moeten en supporters kunnen gebruiken dan zien we u niet.
|
|
|
     |
| Auteur |
gunzer Dichtsmurf
20 Jan 2009 19:14:39
|
|
| Bericht |
|
|
Mendo, wezo, Hemix... Ik was er nochtans ze.. _________________ Heren 2 is alive, Kastel is dead!
|
|
|
      |
Tijden zijn in GMT + 2 uur
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|