|
VC-Vosselaar
Volleybalclub Vosselaar
|
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 13 Sep 2009 13:43:27
|
|
| Bericht |
|
|
Ik denk dat ik niet de enige ben die reikhalzend uitkijkt naar het volgende ware supportersclub feestje in de zwierige stijl van vorig seizoen.
Dus waar, wanneer, en vooral: hoeveel geld moet ik meenemen voor cocktails, sigaren, bradwursten of ander lekkers? _________________ Vindt de subtiele verandering in de titel van dit topic.
|
|
|
       |
| Auteur |
13 Sep 2009 13:43:27
|
|
|
|
  |
| Auteur |
piewie Vieze Oppersmurf

13 Sep 2009 15:53:43
|
|
| Bericht |
|
|
dat wordt overleggen met de voorzitter, maar momenteel is het blauwe t-shirt precies veilig opgeborgen want heb er maar enkele gespot gisteren... (ik weet het, ook ik ben schuldig)
Dus de opdracht is als volgt, hoe meer supporters, hoe meer kans op iets dat we zullen organiseren als het van mij afhangt _________________ BANZAI!!!
|
|
|
     |
| Auteur |
Ctpayc Potige Smurf
14 Sep 2009 14:22:43
|
|
| Bericht |
|
|
Misschien nog beter:
Organiseer iets en maak daarvoor voldoende reclame, dan zullen die supporters en supporterst-shirts vanzelf wel tevoorschijn komen
|
|
|
     |
| Auteur |
piewie Vieze Oppersmurf

14 Sep 2009 15:14:38
|
|
| Bericht |
|
|
dan zal ik ons creatief brein moeten aanspreken... _________________ BANZAI!!!
|
|
|
     |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 14 Sep 2009 18:33:54
|
|
| Bericht |
|
|
| Ctpayc schreef: | Misschien nog beter:
Organiseer iets en maak daarvoor voldoende reclame, dan zullen die supporters en supporterst-shirts vanzelf wel tevoorschijn komen  |
Creatief brein? Een avondje doorzakken in de cafetaria is normaal gezien ruimschoots voldoende om ideetjes te verzamelen
Maar als geld een probleem is, ik denk dat er voldoende mensen bereid zijn om weer supportersclub lidgeld te betalen  _________________ Vindt de subtiele verandering in de titel van dit topic.
|
|
|
       |
| Auteur |
piewie Vieze Oppersmurf

14 Sep 2009 18:48:36
|
|
| Bericht |
|
|
| Bas schreef: | | Ctpayc schreef: | Misschien nog beter:
Organiseer iets en maak daarvoor voldoende reclame, dan zullen die supporters en supporterst-shirts vanzelf wel tevoorschijn komen  |
Creatief brein? Een avondje doorzakken in de cafetaria is normaal gezien ruimschoots voldoende om ideetjes te verzamelen
Maar als geld een probleem is, ik denk dat er voldoende mensen bereid zijn om weer supportersclub lidgeld te betalen  |
ja ok er zijn er wsl wel die willen betalen, maar ik veronderstel dat niet iedereen hier happig op is, aangezien bij het vorige lidmaatschap een t-shirt inbegrepen zat... en wat met degene die niet willen bijbetalen? moeten we die hun t-shirt af gaan pakken ofzo... ik weet niet of dit wel de beste oplossing is.
Alternatieve voorstellen zijn natuurlijk steeds welkom! _________________ BANZAI!!!
|
|
|
     |
| Auteur |
Dendeze Dichtsmurf
 Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 154 Woonplaats: Beerse 14 Sep 2009 19:29:15
|
|
| Bericht |
|
|
geef een lidkaart met seizoen 2009-2010 op aan diegenen die hun lidmaatschap willen hernieuwen, die mensen krijgen dan op vertoon van die lidkaart extra voordelen...
ge kunt natuurlijk ook een feesje geven met het oog op een beetje winst, zodat ge het volgende feesje kunt organiseren, etc...
tzijn ook maar ideetjes he...  _________________ *Ik heb méér in mijn mars dan caramel alleen!*
|
|
|
     |
| Auteur |
piewie Vieze Oppersmurf

14 Sep 2009 21:05:51
|
|
| Bericht |
|
|
| Dendeze schreef: | | geef een lidkaart met seizoen 2009-2010 op aan diegenen die hun lidmaatschap willen hernieuwen, die mensen krijgen dan op vertoon van die lidkaart extra voordelen... |
aan welke voordelen had u gedacht, en het maken van lidkaarten is vorig jaar wel wat tijd ingekropen en velen hebben deze laat tot niet gekregen, dus misschien niet de beste optie  _________________ BANZAI!!!
|
|
|
     |
| Auteur |
Dries Potige Smurf
14 Sep 2009 21:09:45
|
|
| Bericht |
|
|
|
Ja als ge aan zoiets begint moet het natuurlijk wel perfect voorbereid en in orde zijn. Goed over nadenken en uitvoeren zodat er achteraf niemand kan klagen en/of zeveren.
|
|
|
     |
| Auteur |
piewie Vieze Oppersmurf

14 Sep 2009 21:12:17
|
|
| Bericht |
|
|
| Dries schreef: | | Ja als ge aan zoiets begint moet het natuurlijk wel perfect voorbereid en in orde zijn. Goed over nadenken en uitvoeren zodat er achteraf niemand kan klagen en/of zeveren. |
nee dees kan ni, neenee serieus, dees kan nei ni... _________________ BANZAI!!!
|
|
|
     |
| Auteur |
Dendeze Dichtsmurf
 Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 154 Woonplaats: Beerse 15 Sep 2009 11:15:39
|
|
| Bericht |
|
|
| piewie schreef: | | Dries schreef: | | Ja als ge aan zoiets begint moet het natuurlijk wel perfect voorbereid en in orde zijn. Goed over nadenken en uitvoeren zodat er achteraf niemand kan klagen en/of zeveren. |
nee dees kan ni, neenee serieus, dees kan nei ni... |
het is inderdaad zeer moeilijk te geloven... _________________ *Ik heb méér in mijn mars dan caramel alleen!*
|
|
|
     |
| Auteur |
Ctpayc Potige Smurf
15 Sep 2009 13:16:01
|
|
| Bericht |
|
|
Geld is helemaal geen issue, er is nog geld met hopen
En nieuw lidgeld betalen is al helemaal uit den boze, want anders eis ik eerst nog een grootse barbeque voor het afsluiten van het oude lidmaatschap.
Die bbq (of iets dergelijks) was namelijk een duidelijke belofte, maar omdat ze anders geen geld meer zouden hebben om opnieuw op te starten dit jaar ging dat niet door.
Conclusie: Geld genoeg, geen nieuw lidmaatschap, gewoon een nieuw feestje geven. Tijd genoeg tot de volgende thuismatch en er is al minstens één idee waar ik van weet (en dat toch al paar weken goedgekeurd is door het bestuur van de supportersclub dacht ik )
|
|
|
     |
| Auteur |
piewie Vieze Oppersmurf

15 Sep 2009 14:34:17
|
|
| Bericht |
|
|
bedoelt u soms karaoke?  _________________ BANZAI!!!
|
|
|
     |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 16 Sep 2009 14:00:04
|
|
| Bericht |
|
|
| piewie schreef: | bedoelt u soms karaoke?  |
Dat klinkt nog gevaarlijker dan rode pepers eten  _________________ Vindt de subtiele verandering in de titel van dit topic.
|
|
|
       |
| Auteur |
@dot.com Wilde Smurf
17 Sep 2009 18:53:20
|
|
| Bericht |
|
|
| piewie schreef: | dat wordt overleggen met de voorzitter, maar momenteel is het blauwe t-shirt precies veilig opgeborgen want heb er maar enkele gespot gisteren... (ik weet het, ook ik ben schuldig)
Dus de opdracht is als volgt, hoe meer supporters, hoe meer kans op iets dat we zullen organiseren als het van mij afhangt |
Blauwe t-shirts??? We zouden er beter oranje van maken
|
|
|
     |
| Auteur |
17 Sep 2009 18:53:20
|
|
|
|
  |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 18 Sep 2009 15:17:33
|
|
| Bericht |
|
|
| @dot.com schreef: | Blauwe t-shirts??? We zouden er beter oranje van maken  |
Nog ook onze Oranje Duivels die trent volgen ^^ _________________ Vindt de subtiele verandering in de titel van dit topic.
|
|
|
       |
| Auteur |
jefen Oppersmurf

28 Sep 2009 18:45:52
|
|
| Bericht |
|
|
De jefen is eindelijk terug se, nu zelfs zonder é!
Bij deze breng ik ook de heuglijke mededeling met de datum én thema van het volgende supportersfeestje!
Hoe kan het ook anders: HOLLANDSE AVOND op 17 oktober!!!
Het is niet de bedoeling om het lidgeld te vernieuwen (1ste nationale is een goedkopere reeks dan de liga ) maar in vergelijking met vorig seizoen zou wat extra hulp tijdens evenementjes altijd welkom zijn! Dus bij deze reeds de oproep voor enkele chinese of andere vrijwilligers die een klein handje willen toesteken de 17e?
Alvast tot dan! _________________ Een huppeltje is niet hetzelfde als een sprongopslag
|
|
|
     |
| Auteur |
Dries Potige Smurf
28 Sep 2009 19:40:04
|
|
| Bericht |
|
|
|
Goei initiatief man!
|
|
|
     |
| Auteur |
piewie Vieze Oppersmurf

28 Sep 2009 20:06:49
|
|
| Bericht |
|
|
| Dries schreef: | | Goei initiatief man! | bij deze is dat genoteerd dat u wilt helpen dries!  _________________ BANZAI!!!
|
|
|
     |
| Auteur |
vinkxw Dichtsmurf
 Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 149 Woonplaats: Vosselaar 28 Sep 2009 22:07:50
|
|
| Bericht |
|
|
| jefen schreef: | Dus bij deze reeds de oproep voor enkele chinese of andere vrijwilligers die een klein handje willen toesteken de 17e?
|
Ne chinees? Dan kunt ge mss dieje lijnrechter van vorig jaar vragen, dieje toen een heel match naar de klote had geholpen  _________________ Let the beast go!!!!
|
|
|
     |
| Auteur |
Ikke Dichtsmurf
29 Sep 2009 12:24:28
|
|
| Bericht |
|
|
| Citaat: | | Hoe kan het ook anders: HOLLANDSE AVOND op 17 oktober!!! |
Broodje kroket of kaas of bitterballen ???
Of Poffertjes?!!
Of bier in een colaglas? Heineke? _________________ colasmurf loves smurfvolley
|
|
|
     |
| Auteur |
Dries Potige Smurf
29 Sep 2009 19:06:42
|
|
| Bericht |
|
|
| piewie schreef: | | Dries schreef: | | Goei initiatief man! | bij deze is dat genoteerd dat u wilt helpen dries!  |
Ziet u dat in mijn zin staan? Ge bent nie voor niks ne piewie he
|
|
|
     |
| Auteur |
jefen Oppersmurf

2 Okt 2009 12:44:31
|
|
| Bericht |
|
|
Neje, dees kan echt nie _________________ Een huppeltje is niet hetzelfde als een sprongopslag
|
|
|
     |
| Auteur |
Van Duin Luilaksmurf
3 Okt 2009 08:00:05
|
|
| Bericht |
|
|
| jefen schreef: | De jefen is eindelijk terug se, nu zelfs zonder é!
Bij deze breng ik ook de heuglijke mededeling met de datum én thema van het volgende supportersfeestje!
Het is niet de bedoeling om het lidgeld te vernieuwen (1ste nationale is een goedkopere reeks dan de liga ) maar in vergelijking met vorig seizoen zou wat extra hulp tijdens evenementjes altijd welkom zijn! Dus bij deze reeds de oproep voor enkele chinese of andere vrijwilligers die een klein handje willen toesteken de 17e?
Alvast tot dan! | HALLO BELGIEUUUUU
HOPHOPHOPVOSSELTJEAANDETOPCHEENCHESEURORANJEISDEKLEUR
Nou, ik hou van chroatis, of toch choetkowp, wat een cheluk dat julli in 1 belchie stoan! foor mai een browtje crocet.
Vosseltje die heeft de bal!
Van palm wortik niet kalm! _________________ HALLO BELGIE
|
|
|
     |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 3 Okt 2009 18:16:03
|
|
| Bericht |
|
|
| Van Duin schreef: | | jefen schreef: | De jefen is eindelijk terug se, nu zelfs zonder é!
Alvast tot dan! | HALLO BELGIEUUUUU
HOPHOPHOPVOSSELTJEAANDETOPCHEENCHESEURORANJEISDEKLEUR
Nou, ik hou van chroatis, of toch choetkowp, wat een cheluk dat julli in 1 belchie stoan! foor mai een browtje crocet.
Vosseltje die heeft de bal!
Van palm wortik niet kalm! |
Ik heb een stil vermoeden wie dit is ^^ _________________ Vindt de subtiele verandering in de titel van dit topic.
|
|
|
       |
Tijden zijn in GMT + 2 uur
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|