| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 19 Mei 2008 22:09:52
|
|
| Bericht |
|
|
Kritisch? Ben ik dan kritisch geweest?
Hoogstens vriendelijk met een gezond vleugje sarcasme
Ik ga trouwens nooit een leuk debat uit de weg ^^ Vooral met mijn aartsvijanden, DE OUDERS VAN HET VLAAMSCHE BELOFTENTEAM.
Om een of andere reden konden zij er ni me lachen da ik me hun spruiten lachte.  _________________ Vindt de subtiele verandering in de titel van dit topic.
|
|
|
       |
| Auteur |
19 Mei 2008 22:09:52
|
|
|
|
  |
| Auteur |
Dendeze Dichtsmurf
 Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 154 Woonplaats: Beerse 30 Mei 2008 17:10:40
|
|
| Bericht |
|
|
ik weet niet of sommige mensen hier het nieuws NIET volgen, maar er zal volgend jaar niet tegen Ivan Contreiras gevolleybald worden (behalve natuurlijk als we Europees gaan mss ).
Ivan Contreiras, Ogur?ak Frantisek, Nico Freriks ?n Ben Hardy verlaten Roeselare.
Komen Roeselare versterken: spelverdeler Guilherme Brito Santos en Radovic Dragan.
Voor Maaseik zijn Alec Holubec en Ugo Blairon weg, en komt Andr? Lopes. _________________ *Ik heb méér in mijn mars dan caramel alleen!*
|
|
|
     |
| Auteur |
Bas Azra?l

Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 438 Woonplaats: Turnhout 30 Mei 2008 18:53:22
|
|
| Bericht |
|
|
Ja, nu hebben ze in Roesselare een iets mindere ploeg, ma mss komt Hoho nog, en als Depestele zijn contract van twee jaar afloopt in Belgorod zal dieje ook wel maken da em terug is. (Belgorod is naart schijnt ni de meest aangename plek om te vertoeven) _________________ Vindt de subtiele verandering in de titel van dit topic.
|
|
|
       |
| Auteur |
Dendeze Dichtsmurf
 Geregistreerd op: 03 Apr 2008 Berichten: 154 Woonplaats: Beerse 30 Mei 2008 19:39:53
|
|
| Bericht |
|
|
ik denk ni da Depestele naar Roeselare terugkomt, ik denk dat dieje wel goe beseft dat hij int buitenland v??l meer geld kan pakken als in Belgi?
ik denk dat hij eerder terug naar Griekenland gaat... _________________ *Ik heb méér in mijn mars dan caramel alleen!*
|
|
|
     |