![]() |
Kletsforum Lekker kunnen kletsen met vriendinnen
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Conny48

Geregistreerd op: 28 Jan 2023 Berichten: 2350
|
Geplaatst: 4 Jun 2026 15:48:38 Onderwerp: |
|
|
Goedemiddag,
Heb weer een buisje bloed afgestaan,deze
prikster was een beetje onzeker,ze prikte eerst links
maar dat lukte niet en toen rechts,de prikster bij het Rode
Kruis deed het juist links,vreemd hoor.
Morgen de uitslag.
Mijn buik was vanmorgen al weer van slag.
Misschien iets gegeten wat niet goed bekwam..
Ik heb maar 2 pilletjes genomen,ook omdat ik weg moest.
Moet ook heel veel plassen,grrr.
Straks de weekmeuk weer halen.
Morgenochtend met Print mee naar de bloedprik.
Thijli,nastaar,wordt dat weggelaserd?
Ja,die druppels werken lang door,je hebt dan
heel grote pupillen!
Jammer dat er zoveel zaken achteruit gaan
als je ouder wordt..maar bijna niemand ontkomt
eraan..ik hoop wel dat mijn ogen goed blijven.
Ja,er gebeurt hiet niet veel,altijd heel rustig en dan
kan een week wel eens te vol zijn.
Meisjes,een mooie avond!
 _________________ Nemen vult de hand,geven vult het hart. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 4 Jun 2026 15:48:38 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
marlie49

Geregistreerd op: 28 Jan 2023 Berichten: 1110
|
Geplaatst: 4 Jun 2026 19:22:36 Onderwerp: |
|
|
Goede avond samen,
Thijli je hebt dus nastaar en in augustus wordt dat verholpen.
Hopelijk gaat dat dan hee goed verlopen, want je ogen zijn
wel kostbaar. Kreeg je zoveel druppels?
Gelukkig dat je weer normaal kunt kijken, die druppels
kunnen lang nawerken.
Conny wat vreemd dat de een rechts prikte en de
ander juist links.
Je buik van slag, dat is de laatste tijd vaker hè?
Als je weg moet is veel moeten plassen wel lastig.
Maar nu de weekmeuk weer binnen, ik gelukkig ook.
Vanmiddag met een vriendin weer over de 9000 stappen
gedaan, het ging als vanzelf.
Ik pas weer op Jantje de poes van een andere vriendin.
Die zit met haar vriend in Zuid Spanje lekker vakantie
te vieren. We hebben contact via de app.
Tot volgende week dan komen ze dinsdags weer naar
huis, het was maar een weekje.
Fijne avond voor jullie |
|
| Terug naar boven |
|
 |
thijli

Geregistreerd op: 30 Jul 2023 Berichten: 936
|
Geplaatst: 5 Jun 2026 08:52:46 Onderwerp: |
|
|
goedemorgen.
Marlie jij bent maar actief bezig hoor en weer voor de poes van vriendin
zorgen,ze zijn blij met je.
Conny vervelend dat het prikken niet goed ging,is dit nog voor je kalium
gehalte? veel plassen is erg vervelend,dit kan ook door de suiker komen.
inderdaad wordt de nastaar weg gelaserd.als ik zo om mij heen hoor
stelt het niet veel voor.maar ik zie niet gauw tegen iets op maar wel wat
mijn ogen aangaat!
hier iedere keer stevige buien.
toedeloe _________________ iedere dag een lach |
|
| Terug naar boven |
|
 |
marlie49

Geregistreerd op: 28 Jan 2023 Berichten: 1110
|
Geplaatst: 5 Jun 2026 09:46:44 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen samen,
Thijli kan me voorstellen dat je ertegen op ziet omdat het je ogen betreft, maar hopelijk valt het reuze mee.
Op de kat passen doe ik al jaren, vind het leuk en de poes ook
Ze zijn twee jaar op rij naar Amerika geweest, toen paste ik bijna drie weken op Jantje de kat. Hij kent me goed.
Eergisteren kwam ik er weer voor het eerst, en zijn baasjes hadden de deur naar de keuken open gelaten,
daar lagen zakjes nat voer, die lagen opengescheurd op de grond.
Blijkbaar had hij het zich goed laten smaken.
Helaas gisteren merkte ik dat hij zich niet zo lekker voelde en at bijna niks.
Hopelijk is dat vandaag weer over.
Hier ook veel regen, vooral gisteren.
Conny groetjes hè?
Fijne dag voor jullie |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Conny48

Geregistreerd op: 28 Jan 2023 Berichten: 2350
|
Geplaatst: 5 Jun 2026 16:22:09 Onderwerp: |
|
|
Goedemiddag,
Eerst vanmorgen met Print voor zijn APK,was snel
klaar moest wel bijtijds uit bed.
Het is hier droog en zonnig,dus ik ben lopend naar de
dokter gegaan,ik was aan de vroege kant,dus ik heb nog even
over een brugrailing gehangen en genoten van de eendjes en
de mooie natuur.
De kalium is weer op peil,nu volgende week nog een keer
prikken en dan kan ik van die nieuwe pil af..
Ik ga wel weer naar het Rode Kruis,hoef daar ook
geen afspraak te maken.
Dindag naar de praktijkondersteunster voor de rest van de uitslagen.
Thijli,ergens snap ik dat wel,dat je er tegenop ziet.
Maar het gaat vast goed komen hoor.
Ik plas niet elke dag veel,vooral met regen,dan zit er veel
vocht in de lucht,maar als ik diarree heb doet mijn blaas
ook mee,dan moet ik ook vaak plassen,heel vreemd.
Marlie,weer flink gewandeld,knap hoor.
Zo blijf je lekker soepel in de gewrichten.
Leuk dat je weer op Jantje gaat passen,jullie hebben
een goede klik samen,in het begin was hij een beetje schichtig toch?
Ik mis een kat wel,maar we hebben nu vogels binnen en
ook in de tuin best veel,een kat wil altijd jagen en dan zat
ik vaak in de stress...
Meisjes,een mooie avond!
 _________________ Nemen vult de hand,geven vult het hart. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
thijli

Geregistreerd op: 30 Jul 2023 Berichten: 936
|
Geplaatst: 6 Jun 2026 10:11:46 Onderwerp: |
|
|
goedemorgen
even tussen het bakken door
Conny wat fijn dat het weer op peil is en dat je die pil weer kan laten
staan,nu maar hopen dat de andere uitslagen ook goed zijn.
Zijn je darmen al weer op orde?
Marlie ja sommige katten weten precies hoe ze alles los moeten krijgen,
hopelijk voelt hij zich nu weer wat beter,hij zal wel goed misselijk zijn
geweest van het teveel eten
ik ben zelf nu al voor de derde dag niet naar de wc geweest dus vanmiddag maar wat innemen.
fijne dag _________________ iedere dag een lach |
|
| Terug naar boven |
|
 |
marlie49

Geregistreerd op: 28 Jan 2023 Berichten: 1110
|
Geplaatst: 6 Jun 2026 10:30:47 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen allebei,
Conny fijn dat Print weer zijn APK heeft gehad.
En wat fijn dat het kaliumgehalte bij jou alweer op peil is. Fijn als er weer een pil minder hoeft.
En ja ik merk dat het wandelen me wel goed doet, hopelijk blijf ik zo idd wat soepel.
Ik herinner me inderdaad dat jullie verschillende poezen gehad hebben, je kunt ze niet uitleggen
dat ze niet achter de vogels aan mogen gaan, maar voor de muisjes was
het wel een oplossing.
Dat herinner je je goed, heel in het begin vluchtte Jantje naar boven, was geen vreemden gewend. Nu herkent hij me direct.
Thijli Jan was gisteren alweer helemaal de oude. Gelukkig maar dat het alleen van het eten was.
Groot gelijk dat je iets inneemt voor de constipatie, want dat voelt niet fijn.
Welk middel neem jij ervoor? Ik heb nu Dulcolax.
Vandaag rustig aan, ook weer heerlijk.
Als ik Jantje ga verzorgen loop ik een straatje om voor de beweging.
Een hele fijne dag allebei.
Laatst aangepast door marlie49 op 6 Jun 2026 16:10:31; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Conny48

Geregistreerd op: 28 Jan 2023 Berichten: 2350
|
Geplaatst: 6 Jun 2026 15:51:17 Onderwerp: |
|
|
Goedemiddag,
Een lekker relaxt dagje,een kleine was gedraaid,ik had
maandag nog gewassen,dus het was in 1 draai te doen.
Het is raar weer,ik was even in de tuin en vond het een
beetje klammig.
Ik spaar al vanaf mijn 16de geboortekaartjes en
later ook verlovings en trouwkaarten..die wil ik gaan opruimen.
Ik heb gevraagd aan vriendinnen of zij ze terug willen.
Eentje zei gooi maar weg en de ander wil ze wel terug,de rest
heb ik op gratis gezet,alleen de trouwkaarten doe ik bij het
oud papier.
Thijli,dat is vervelend dat je verstopt bent..
Ik ga altijd elke dag,soms 2 keer.
Weet niet wat verstopping is.
Sterkte ermee,heb je al wel geprobeerd
op je nuchtere maag een glas lauw water?
Marlie,dus jij hebt er ook wel eens last van.
Terwijl je zoveel loopt,dat schijnt goed te zijn voor
de stoelgang.
Die Jantje,veel te veel gegeten,ach wat zal
hij misselijk zijn geweest...
Meisjes,een mooie avond!
 _________________ Nemen vult de hand,geven vult het hart. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
thijli

Geregistreerd op: 30 Jul 2023 Berichten: 936
|
Geplaatst: 7 Jun 2026 09:06:46 Onderwerp: |
|
|
goedemorgen,
Conny ik heb pds dus gaat bij mij heel afwisselend.
Gisteravond eindelijk weer geweest.
Marlie ik heb zakjes van de specialist mee gekregen omdat ik ook niet mag
persen.
Gistermiddag ging ik met 3 bakken macaroni naar de vriezer in de schuur,
toen ik het halletje uitstapte stond ik niet goed,dus gevolg dat mijn
enkel dubbel klapte!Gelukkig staat de tuinset tegenover de deur dus viel
ik daar tegenaan,maar je kunt je voorstellen hoe dat er uit zag
alle macaroni over de tafel en de grond ha ha ha het was geen gezicht
maar goed voor mij dus zoveel mogelijk rust met mijn voet,verpleegster
van de thuiszorg even naar gekeken vanmorgen en zei ook wel dat als
het niet beter is morgen even de huisarts bellen omdat ik ook osteoporose
heb en het is verdikkeme mijn goede been!
maar ja zo beleef je nog eens wat
fijne dag _________________ iedere dag een lach |
|
| Terug naar boven |
|
 |
marlie49

Geregistreerd op: 28 Jan 2023 Berichten: 1110
|
Geplaatst: 7 Jun 2026 10:47:09 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen,
Conny je blijft maar opruimen hè, doe ik ook, vorige week nog overbodige
tafelkleden aan Serena gegeven, ze was er blij mee.
De vier witte deuren had ik op gratis afhalen gezet, niemand reageerde.
Nu wil het toeval dat ze volgende week grof vuil ophalen hier, daar kan ze
aan meegeven. Ben ik ervan af, want ze stonden in de berging beneden en
nemen best wel wat plaats in.
Ja Conny ik kan soms drie/vier dagen niet gaan, dan neem ik een pilletje,
dan is het gauw opgelost.
Jantje is weer heel levendig en lief, niks meer te merken van het teveel
gegeten te hebben. De kleine schrok-op.
Thijli wel fijn dat je van die zakjes hebt van de specialist, wel handig.
Oei gisteren dus flink gevallen, wat erg. Dat van de macaroni is vervelend,
maar je enkel zal heel pijnlijk zijn geweest, en dan van het goede been.
Misschien beter de huisarts even laten kijken. Beterschap!
Vandaag ga ik even naar een tuincentrum wat bloemetjes kopen.
Fijne zondag meisjes |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Conny48

Geregistreerd op: 28 Jan 2023 Berichten: 2350
|
Geplaatst: 7 Jun 2026 15:24:51 Onderwerp: |
|
|
Goedemiddag,
Weer gequizzt met Print,voorlopig de laatste keer.
Het programma stopt voor de zomer.
Ach,weer tijd voor andere dingen..
Morgenmiddag komen de nieuwe stoelen,wel spannend.
Want we hebben er dus in de winkel niet in gezeten..
Ik had de oude stoelen vast op gratis gezet,er mankeert niets
aan,maar geen reactie,dat is vaak zo met meubels,mensen
weten dan niet hoe ze de boel moeten vervoeren.
Ik kan Rataplan bellen of zij ze willen en ook op kunnen halen.
Op de geboortekaartjes wel een reactie.
Een vrouw vroeg of een bepaald kaartje soms van haar
zus was,maar nee....een man zei dat zijn dochter er vast
heel blij mee zou zjn,moet ze wel contact opnemen..
Thijli,gelukkig kon je weer,wat een opluchting.
Is KIJIMEA niets voor jou?Dat brengt je darmen tot rust.
Is speciaal voor mansen met PDS.
Wat een toestand met je macaroni en een val.
Vervelend dat je goede been nou pijnlijk is.
Sterkte ermee.
Marlie,hier was vroeger ook een vaste grofvuilophaaldag.
Maar daar zijn ze mee gestopt,je moet zelf bellen
om een afspraak te maken,het gevolg is dat er enorm veel
troep bij de brengparkjes gezet wordt,niet leuk als je daar
in de buurt woont.
Ben je goed geslaagd met de bloemetjes?
Meisjes,een mooie avond!
 _________________ Nemen vult de hand,geven vult het hart. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
thijli

Geregistreerd op: 30 Jul 2023 Berichten: 936
|
Geplaatst: 8 Jun 2026 10:30:13 Onderwerp: |
|
|
goedemorgen
Vinden jullie het ook zulk drukkend weer?
Conny vol verwachting op je stoelen!!!hoop dat ze goed zitten.
Paula is mee geweest boodschappen doen,verder houd ik mij rustig met het
beentje omhoog.
Assistent denkt dat mijn banden gescheurd zijn,als er eind van de week geen verbetering is weer bellen
fijne dag _________________ iedere dag een lach |
|
| Terug naar boven |
|
 |
marlie49

Geregistreerd op: 28 Jan 2023 Berichten: 1110
|
Geplaatst: 8 Jun 2026 10:32:46 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen dames,
Conny spannend jullie nieuwe stoelen, veel plezier ermee, en hopelijk zijn ze
helemaal naar jullie zin.
Sommige mensen sparen geboortekaartjes en ook wel overlijdenskaartjes,
maar die moeten dan ook maar net op gratis.nl kijken.
Hier komen ze wel grote dingen zoals stoelen of banken etc. van de gemeente
ophalen. Dit is gratis op een groot plein en eenmalig,
ik geloof 1x per jaar of zo. Wel fijn dan ben ik het kwijt.
Thijli dat is nog niet goed met je enkel, hopelijk betert het gauw.
Gisteren wat bloemetjes meegebracht van het tuincentrum, een klokjesplant
en drie potten kleine bloemetjes (lobelia's) wit en blauw.
Vandaag weer vrijwillgerswerk met het Slowaaks meisje, ze is twee weken
niet geweest, vanwege Pinksteren en haar dagdienst. Wel leuk weer.
Fijne maandag voor jullie |
|
| Terug naar boven |
|
 |
thijli

Geregistreerd op: 30 Jul 2023 Berichten: 936
|
Geplaatst: 9 Jun 2026 08:39:00 Onderwerp: |
|
|
goedemorgen,
hier nu nog mooi weer!
Conny hoe zitten de stoelen?????
Marlie dus jij hebt weer les gegeven,goed van je.
Ik heb onze trouwkaart ook nog en het geboorte kaartje van Paula en
de kleinkinderen.
fijne dag _________________ iedere dag een lach |
|
| Terug naar boven |
|
 |
marlie49

Geregistreerd op: 28 Jan 2023 Berichten: 1110
|
Geplaatst: 9 Jun 2026 12:06:35 Onderwerp: |
|
|
Goedemiddag allebei,
Thijli hier is het redelijk weer, wat koeler maar wel fijn.
Wat leuk dat je jullie trouwkaart en de geboortekaartjes nog hebt.
Dadelijk voor de laatste keer voor de kat Jantje zorgen, vind het jammer,
maar ze komen morgen terug en zorgen dan weer zelf voor hem.
Verder een rustig dagje.
Fijne dag voor jullie |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 9 Jun 2026 12:06:35 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|