Kletsforum
Lekker kunnen kletsen met vriendinnen
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Babbelen met Loezie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 443, 444, 445, 446  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Kletsforum Forumindex -> Gezellig Babbelen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Conny48



Geregistreerd op: 28 Jan 2023
Berichten: 2350

BerichtGeplaatst: 9 Jun 2026 15:39:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemiddag,
Gisteren zo druk en rommelig,ik was blij toen ik
in bed lag,vanmorgen om 8 uur op,normaal voor
mij is 10 uur,dus ik ben nu gaar..we moesten voor
de APK-uitslagen naar de p.o..alles was goed!!
De stoelen zitten voor mij goed,maar ik denk
dat Print er erg aan moet wennen,ze zijn even
hoog qua zit als de oude,maar een heel ander model.
Ik vind de kleur bekleding saai,maar de kamer is verder
kleurig,dus dat is niet erg,ze zaten per 2 in grote dozen,die
werden gisteren al opgehaald,ik had ze op gratis gezet.
Vandaag 2 stoelen naar de kringloop gebracht,eentje gaat naar
de schuur en eentje staat in de keuken..als Print kookt kan hij
lekker zitten terwijl de boel pruttelt.
Ook de oude printer ingeleverd,heerlijk wat een opruiming.

Thijli,dat is niet leuk als je banden zijn gescheurd,dat
kan lang duren,moet je niet ingetaped worden voor steun?
Fijn dat Paula met je meeging..

Marlie,dus je bent van de deur af,dat is zo'n obstakel he
zo'n groot ding.
Ja,je zult Jantje wel missen..
Leuk dat je weer les gaf aan het Slowaakse meisje!

Behalve de geboortekaartjes ben ik ook nog een aantal
DVD's kwijtgeraakt,ik bleef gisteren naar de deur lopen,er
kwamen ook nog pakketjes..

Mooie avond meisjes!!



_________________
Nemen vult de hand,geven vult het hart.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 9 Jun 2026 15:39:32    Onderwerp:

Terug naar boven
thijli



Geregistreerd op: 30 Jul 2023
Berichten: 935

BerichtGeplaatst: 10 Jun 2026 09:10:06    Onderwerp: Reageren met citaat

goedemorgen

Mooie stoelen heb je Conny!fijn dat ze goed zitten.Jij doet wel veel met
de weggeefhoek hé.

Marlie jij de deuren weer kwijt,opgeruimd staat netjes.

Niet veel te melden,doe op het moment niet zo veel,zo meteen nog een
wasje ophangen.

Conny ik draag steunkousen dus dat zit al stevig.

fijne dag.

_________________
iedere dag een lach
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
marlie49



Geregistreerd op: 28 Jan 2023
Berichten: 1110

BerichtGeplaatst: 10 Jun 2026 10:20:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen,

Conny, wat fijn dat de uitslag van de dokter goed was,
ik vind je eethoek prachtig, goed gekozen.
En de oude spullen hebben een goede bestemming gekregen.
Fijn als de rommel dan weer weg is hè?
Vanmorgen om 8.00 uur stonden mijn kastdeuren bij het grofvuil, plus
nog wat andere spullen die weg konden.
Moest lachen, er stond een vrouw bij, die haalde van alles uit de berg
grofvuil en kon dat zo meenemen. Er stond een huishoudtrapje bij,
kon best begrijpen dat ze dat kon gebruiken, zag er nog goed uit.
Ja Jantje zal blij zijn dat hij zijn baasjes weer ziet.
Had nog aangeboden vandaag ook even te gaan, maar dat hoefde niet,
want ze vertrekken om 11.00 uur in Spanje naar Nederland.
Verder een rustig dagje, ga de gordijnen wassen plus de ramen
aan de voorkant. Is dat weer netjes.

Thijli ja ik was best blij dat de deuren van de kasten weg zijn,
want ze namen best ruimte in, in de berging.
Je hebt dus een wasje gedraaid, alles weer fris.
Draag jij wel eens sandalen onder de steunkousen?

Een fijne dag voor jullie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
thijli



Geregistreerd op: 30 Jul 2023
Berichten: 935

BerichtGeplaatst: 10 Jun 2026 13:29:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Marlie ja ik draag wel sandalen.
Ja mensen kunnen vaak nog wel goed spul gebruiken.

Toedeloe
_________________
iedere dag een lach
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Conny48



Geregistreerd op: 28 Jan 2023
Berichten: 2350

BerichtGeplaatst: 10 Jun 2026 14:44:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemiddag,
Lekker rommelklusjes gedaan,een paar dingen anders gezet in de
kamer,vond de stoel in de keuken toch een sta-in-de-weg.
Hij staat nu in de kamer tussen 2 planten in,als we visite
krijgen kan ik 'm zo bijtrekken.
Het waait nog steeds stevig,wel een zonnetje.
Ik zag dat het vannacht wel weer geregend heeft.
Twee weken geleden kreeg ik op ruim 1200 punten
een bos pioenrozen gratis bij de Jumbo,jammer genoeg zijn
er 5 bloemen niet uitgekomen,als ik er voor had moeten betalen
zou ik wel mijn beklag hebben gedaan.

Marlie,dat doen ze hier ook snuffelen naar bruikbare
spullen,mensen doen vaak echt goede spullen weg.
Ik vind de contacten ook leuk als mensen hier iets op komen halen.
Sommigen pakken het aan en gaan weer,maar anderen maken een praatje.

Thijli,dan hoeft het niet als je steunkousen hebt.
Print heeft ze ook,maar hij kreeg bij zijn val toch
een heel dikke enkel..
Gebruik jij ook een aan/uittrekhulp?

Meisjes,een mooie avond!


_________________
Nemen vult de hand,geven vult het hart.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
marlie49



Geregistreerd op: 28 Jan 2023
Berichten: 1110

BerichtGeplaatst: 11 Jun 2026 09:22:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen allebei,

Conny dat zijn leuke acties bij de Jumbo, ze hebben ook voor punten soms gratis producten.
Ik zag dat de pioenrozen ook nog in de reclame stonden.
Handig een stoel die je bij kunt voegen als je meer mensen in huis krijgt.
Hier is het bewolkt en af en toe komt de zon erdoor.
Het is heerlijk ruim in de berging nu die deuren weg zijn.
Best gezellig als mensen iets ophalen en een praatje maken.

Thijli welke kleur steunkousen doe je aan als je de sandalen aantrekt.
Ik heb verschillende kleuren, sommige met een motiefje en ook nylonachtige
kleur, die kocht ik bij de Hema (zijn eigenlijk ondersteunende kousen)

Vandaag als het droog blijft even wat boodschapjes halen en verder binnen van alles doen.
Maar ook lezen en pianospelen, want volgende week heb ik weer les.

Een fijne dag
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Boukje



Geregistreerd op: 18 Sep 2023
Berichten: 39

BerichtGeplaatst: 11 Jun 2026 09:32:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Conny48 schreef:
[color=darkred
Twee weken geleden kreeg ik op ruim 1200 punten
een bos pioenrozen gratis bij de Jumbo,jammer genoeg zijn
er 5 bloemen niet uitgekomen,


Hierbij een tip om pioenrozen wel in bloei te krijgen .
Op de knoppen zit van nature een suikerlaagje, dit kan ervoor zorgen dat de pioenen niet uit zichzelf opengaan. Spoel daarom de knoppen af met lauwwarm water
_________________
Het prettige van de toekomst is, dat het met één dag tegelijk komt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
thijli



Geregistreerd op: 30 Jul 2023
Berichten: 935

BerichtGeplaatst: 11 Jun 2026 13:39:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemiddag

Jammer Conny van je rozen.
Mijn enkel is helaas ook dik en mijn voet tot boven de enkel blauw.
Ik kan mijn kousen zelf aan krijgen!maar Piet heeft een doff’ndönner,
anders lukt het de dames ook niet om ze aan te krijgen.

Marlie ik heb aangemeten steunkousen en heb deze in huidskleur.

Toedeloe
_________________
iedere dag een lach
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Conny48



Geregistreerd op: 28 Jan 2023
Berichten: 2350

BerichtGeplaatst: 11 Jun 2026 16:55:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemiddag,ik heb een rare
dag achter de rug,moet zo de meuk nog halen en
ben hondsmoe,morgen kom ik weer babbelen hoor!
Marlie dank voor de tip,ga ik proberen..
Mooie avond meisjes!


_________________
Nemen vult de hand,geven vult het hart.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
thijli



Geregistreerd op: 30 Jul 2023
Berichten: 935

BerichtGeplaatst: 12 Jun 2026 10:28:56    Onderwerp: Reageren met citaat

goedemorgen.

niks te melden,alleen eens weer een migraine aanval.




_________________
iedere dag een lach
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Conny48



Geregistreerd op: 28 Jan 2023
Berichten: 2350

BerichtGeplaatst: 12 Jun 2026 13:54:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemiddag,
Gisteren rond 11 uur was ik bij de prikpost Rode Kruis,daar kun
je zonder afspraak terecht,maar er hing een briefje op de dichte
deur dat ze vol zaten dus weer naar huis,was nog op tijd om
de huisartspraktijk te bellen,kon daar om 14.15 terecht,intussen
kwam ook nog de kapster.
Bij de huisarts is 3 keer een poging gedaan,maar niet gelukt.
Ik heb nu een bloeduitstorting,dat is me bij het Rode Kruis nog
nooit gebeurd,ik ga het maandag dus maar weer daar proberen.
Ook nog de boodschappen gedaan,wel gemeld dat de pioenen
die ik 2 weken geleden gratis voor punten kreeg,maar 3 bloemen
kregen en de rest bleef dicht..
Mocht ik gratis een bos bloemen uitzoeken..ik heb gemengde
gerbera's genomen,staat heel vrolijk,ook nog een vetplantje
met rode bloemetjes gekocht,die bloeien heel lang.

Thijli,wat naar weer migraine,komt dat door de weersomslag?
Volgende week wordt het weer warmer.
Weer mooie diertjes gehaakt hoor!
Print gebruikt een easy legs aantrekhulp.

Marlie,ik heb jouw tip geprobeerd,maar de knoppen waren
binnenin al aan het rotten,raar he?
Ze hadden daar meer klachten over gekregen.
Ja wij hebben vaak veel punten,samen hadden we keer
tegen de 10.000.

Meisjes,een mooie dag nog en fijne avond!


_________________
Nemen vult de hand,geven vult het hart.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
marlie49



Geregistreerd op: 28 Jan 2023
Berichten: 1110

BerichtGeplaatst: 12 Jun 2026 17:39:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Goede avond meisjes,

Conny die tip voor de pioenrozen was van Boukje, want ik zou niet weten hoe je ze aan het bloeien zou krijgen.
Wat een gedoe met dat prikken, en nu een blauwe arm. Raar hoor.
Maar wel heel fijn dat je nieuwe bloemen mocht uitzoeken, goed dat je dit meldde.

Thijli wat schattige dingen heb je weer gehaakt zeg.
Leuk garen heb je ervoor.
Hier ligt het weer even stop omdat ik geen doel ervoor heb.
Vanmorgen vrijwilligerswerk gedaan en nu op vrijdag twee weken geen les,
omdat de Taalvraagster een keer niet kon, en de week erna komt mijn zoon en gezin naar Nederland en kan ik zelf even niet.

Een hele mooie avond!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
thijli



Geregistreerd op: 30 Jul 2023
Berichten: 935

BerichtGeplaatst: 13 Jun 2026 08:53:38    Onderwerp: Reageren met citaat

goedemorgen,


Marlie dus jij hebt het de komende tijd weer rustig wat betreft de taalles.

Conny wat vervelend dat ze niet goed kunnen prikken bij je! hopen
dat het maandag wel goed lukt.

Het begint hier in de straat al vol te lopen met auto's voor het grachten-
festival wat er dit weekend is,wij zitten net tegen het centrum aan,dus
zetten ze de auto's hier neer gratis!

wens jullie een fijne dag.

_________________
iedere dag een lach
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
marlie49



Geregistreerd op: 28 Jan 2023
Berichten: 1110

BerichtGeplaatst: 13 Jun 2026 09:59:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen,

Thijli bij jullie dus drukte vanwege het Grachtenfestival. Wel niet fijn als het bij jullie vol auto's staat, wel makkelijk voor mensen als het vlakbij het centrum is en het parkeren gratis is.

Conny zijn de nieuwe bloemetjes beter?

Vanmiddag wil ik naar de bieb gaan om boeken in te leveren en daar ook
materiaal ophalen voor de Taalvragers. Is de middag ook gauw voorbij, want ik ga er naar toe wandelen.

Een fijne dag voor jullie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Conny48



Geregistreerd op: 28 Jan 2023
Berichten: 2350

BerichtGeplaatst: 13 Jun 2026 15:04:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemiddag,
Het ruikt heerlijk in huis,Print is een cake aan het bakken.
Ik heb net de tweede was in de machine gedaan.
Verder beleef ik niet veel,beetje lezen en wordfeud natuurlijk.
Daar ben ik echt aan verslaafd,maar ik doe het niet
de hele dag door hoor,als we naar het WK kijken en het is
niet heel spannend leg ik tussendoor mijn woordjes.
Print en ik vinden het WK wel leuk om te volgen.
Ook in de vakanties deden we dat,op een mini teeveetje.
Ik was net even in de tuin,maar er waait een frisse wind.

Marlie,dus je gaat wandelen naar de bieb,zet je weer
heel wat stappen.
De bloemen zijn al uit,gerbera's zijn nooit in een knop.
Net als zonnebloemen.
Ze hebben ook helemaal geen blad.

Thijli,weer opgeknapt?
Een vriendin van mij woont ook in M en die
schreef er over,wij hebben hier geen grachten,alleen
maar rechte vaarten,heel saai.
Die drukte met auto's in de straat is minder....

Meisjes,een mooie avond!


_________________
Nemen vult de hand,geven vult het hart.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 13 Jun 2026 15:04:08    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Kletsforum Forumindex -> Gezellig Babbelen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 443, 444, 445, 446  Volgende
Pagina 444 van 446

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.