![]() |
Kletsforum Lekker kunnen kletsen met vriendinnen
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
thijli

Geregistreerd op: 30 Jul 2023 Berichten: 938
|
Geplaatst: 19 Jun 2026 10:14:40 Onderwerp: |
|
|
goedemiddag
Marlie weer gezellig naar je vriendin even bij kletsen.
Conny jij maakt iedere keer weer mensen blij!
Heb je al uitslag van je bloed?
Ben al gauw even naar de apotheek geweest,daar een vroeger buurvrouwtje
tegen gekomen dus even staan kletsen.
Het is hier binnen al weer 25 gr. pfff
fijne dag _________________ iedere dag een lach |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 19 Jun 2026 10:14:40 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Conny48

Geregistreerd op: 28 Jan 2023 Berichten: 2355
|
Geplaatst: 19 Jun 2026 15:31:23 Onderwerp: |
|
|
Goedemiddag ,
Ik zit bij de blower,lekker een zacht briesje.
Het is hier boven 28,5 gr,de 3Dprinter draait en die geeft
ook warmte af.In de woonkamer is het 26,ik heb alles dicht achter.
We kregen een brief van Liander dat we een nieuwe elektrameter
krijgen,we hebben al jaren een slimme meter,maar iets moet
vernieuwd worden,het is technisch en dat onthou ik nooit.
Print heeft al een afspraak gemaakt.
Er zitten aldoor musjes in de drinkbak.
Morgen nog even naar Hoogvliet nog een paar dingen
halen voor de lunch zondag,o.a. taart.
We gaan wel binnen eten,het is daar veel koeler.
Thijli,nee nog steeds niet...ik ga maandag maar weer
bellen..dan is het een week geleden.
Ik wil wel weten of ik nu kan stoppen met die pil.
Leuk dat je een babbeltje had met je vroegere buurvrouw.
Marlie,veel plezier bij je vriendin,lekker bijpraten.
Zeker moet je met deze hitte niets doen,althans
geen zware klussen..dat komt wel weer.
Ik kan er goed tegen,maar ik zweet niet,dus
alle warmte blijft in mijn lijf zitten.
Meisjes,een mooie avond!!
 _________________ Nemen vult de hand,geven vult het hart. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
marlie49

Geregistreerd op: 28 Jan 2023 Berichten: 1114
|
Geplaatst: 20 Jun 2026 09:26:15 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen dametjes,
Thijli wat gezellig dat je een vroegere buurvrouw tegen kwam en er gezellig een praatje mee maakte.
Ik heb de airco aanstaan, maar die moet wel op volle toeren werken.
Ik zet hem af en toe aan, dan blijft het redelijk koel.
Conny ja apparaten geven ook warmte af, dan is een blower wel fijn.
Wat schattig dat er musjes in de drinkbak zitten, kunnen ze lekker afkoelen.
Vandaag doe ik alleen het hoognodige en dan lekker een beetje tv kijken,
lezen e.d.
Het was heel gezellig bij mijn vriendin en het was er lekker koel,
daarna even een boodschap gedaan bij AH en weer huiswaarts.
Fijne dag voor jullie |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Conny48

Geregistreerd op: 28 Jan 2023 Berichten: 2355
|
Geplaatst: 20 Jun 2026 15:38:30 Onderwerp: |
|
|
Goedemiddag,
Tussen de middag met Print naar Hoogvliet gereden,nog
wat dingen voor de lunch van morgen gehaald,o.a heerlijke
gebakjes,3 verschillende smaken.
Ook mijn voorraadje shampoo ingeslagen,die is heel goedkoop
en ik doe er lang mee,die hebben ze bij de Jumbo niet.
Net een was gedraaid,heb geen puf meer voor de volgende.
Morgen maar als de visite naar huis is..er is om 19.00 uur
voetbal en om 22.00 weer een wedstrijd,we eten maar een broodje.
Ik heb met dit weer ook niet zo'n zin in een warme prak.
Voor de lunch hadden we warme worstenbroodjes,heerlijk.
Gisteravond heeft het wel 2 uur lang geonweerd,aldoor
weerlichten.. en een hele heftige bui,fijn voor de planten.
Marlie,heerlijk toch zo'n loom dagje.
En je vermaakt je goed met lezen en tv kijken.
Mensen mopperen nu weer over de warmte,maar dat
duurt echt geen weken.
Thijli,doe je rustig aan?Hoe is het met je zere enkel?
Meisjes,een mooie avond!
 _________________ Nemen vult de hand,geven vult het hart. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
marlie49

Geregistreerd op: 28 Jan 2023 Berichten: 1114
|
Geplaatst: 21 Jun 2026 08:38:19 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen,
Conny wat een goed idee, een worstenbroodje, dan heb je toch even iets hartigs en lekkers.
Klinkt heerlijk die lunch en nog gebakjes bovendien.
Ik had pastasalade voor twee dagen gemaakt, lekker koud met van alles erin.
Zag op tv dat het in het Noorden flink geonweerd had, hier stukken minder.
Vanmorgen regende het hier, heerlijk voor alle gewassen.
Ga straks lunchen met mijn dochter, de rit zal wel even warm zijn, ik heb geen airco in de auto.
Maar met een flesje water en een nat washandje kom ik ook een eind.
Thijli groetjes hè.
Een hele fijne zondag voor jullie
Laatst aangepast door marlie49 op 21 Jun 2026 21:11:11; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
 |
thijli

Geregistreerd op: 30 Jul 2023 Berichten: 938
|
Geplaatst: 21 Jun 2026 09:36:36 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen
Marlie veel plezier met je dochter!
Ja het is hier flink te keer gegaan vrijdag avond.
Conny veel plezier met de lunch.
Gelukkig niet zo warm vandaag.
Vannacht eindelijk weer eens goed geslapen,alleen tegen half 1 een
Idioot met vuurwerk,was net zo blij dat ik weer eens een goede
nacht had.
Fijne zondag _________________ iedere dag een lach |
|
| Terug naar boven |
|
 |
marlie49

Geregistreerd op: 28 Jan 2023 Berichten: 1114
|
Geplaatst: 22 Jun 2026 10:20:27 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen,
Thijli fijn is dat hè als je weer eens lekker door kunt slapen, ik sliep
pas in tegen 3.00 uur, vanmorgen wat langer blijven liggen.
De de lunch met mijn dochter was gezellig, maar we zijn na twee uurtjes weer opgestapt, geen airco in het tuincentrum vanwege de bloemen.
Maar vrijdag zien we elkaar weer, want dan trakteer ik ze allemaal op een
etentje in een wok restaurant in de buurt.
Zoon en gezin en dochter en gezin en ikke.
De middelste zoon van mijn dochter (kleinzoon) heeft een meisje dat komt ook mee, zijn we met z'n negenen.
Vast heel gezellig!!
Conny groetjes, was de lunch gezellig?
Fijne dag allemaal |
|
| Terug naar boven |
|
 |
thijli

Geregistreerd op: 30 Jul 2023 Berichten: 938
|
Geplaatst: 22 Jun 2026 12:58:49 Onderwerp: |
|
|
Goedemiddag
Marlie gezellig vrijdag met je hele gezin bij elkaar,dat zijn de pareltjes
In je leven,dat soort momenten.
Conny een fijne lunch gehad gisteren?
Het is nu nog te doen met de warmte maar ik heb wel erg dikke voeten!
Fijne dag _________________ iedere dag een lach |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Conny48

Geregistreerd op: 28 Jan 2023 Berichten: 2355
|
Geplaatst: 22 Jun 2026 16:17:59 Onderwerp: |
|
|
Goedemiddag,
Gisteren had ik geen puf meer,de krant lag
er nog en voetbal wilden we ook kijken.
Het was heel gezellig,we hebben eerst koffie/thee
en een gebakje gegeten en tegen 2 uur geluncht.
Mijn vriendin is de enige waar ik mee over vroeger
kan praten,mijn zus zegt dat ze er niets meer van
weet en de andere familieleden leven niet meer.
Ik had mijn nieuwe kleed op de tuintafel liggen
staat heel fleurig,mijn vriendin vond mijn tuin ook
heel gezellig,de mannen hadden het ook gezellig.
Thijli,mijn voeten zijn ook dikker,ik voel
het aan mijn schoenen,houden jouw steunkousen
je voeten niet in vorm?Print zijn voeten en enkels
blijven slank..wat naar dat geknal midden in de nacht.
Je schrikt je wild.
Marlie,dat wordt heel gezellig als je zoon
en gezin komt en een meisje komt met kleinzoon
mee,spannend hoor,ook voor haar.
Ik lag vannacht ook een uurtje wakker,ik
hoorde vogeltjes beginnen met hun ochtendconcert.
Meisjes,een gezellige avond!
 _________________ Nemen vult de hand,geven vult het hart. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
thijli

Geregistreerd op: 30 Jul 2023 Berichten: 938
|
Geplaatst: 23 Jun 2026 09:19:15 Onderwerp: |
|
|
goedemorgen
hier alles donker en afgesloten voor de warmte,ben al snel even naar de
apotheek geweest en verder niet veel doen.
fijne dag en veel drinken!!!! _________________ iedere dag een lach |
|
| Terug naar boven |
|
 |
marlie49

Geregistreerd op: 28 Jan 2023 Berichten: 1114
|
Geplaatst: 23 Jun 2026 11:22:07 Onderwerp: |
|
|
Goedemiddag allebei,
Toch vreemd dat we nooit meer iets van Annie gehoord hebben, vraag ik me toch nog wel eens af.
Conny wat heerlijk dat je met jullie vrienden zo'n gezellige dag hadden, en ook
dat het tussen de mannen zo fijn klikte.
Met dit warme weer worden je voeten vaak dikker, had/heb ik ook.
Toch scheelt het wel met ondersteunende kousen die je bij de Hema kunt kopen.
Het meisje van mijn kleinzoon ken ik al, want ze zijn samen al een keer
hier geweest. Ze zit in de verpleging en wel fijn dat ze niet hoefde te werken
als we uit gaan eten.
Thijli het is voor iedereen afzien met deze hitte, zelfs met de airco is het nog
te warm, ik laat hem niet de hele dag aan staan.
Dan is het binnen de kortste keren weer te warm.
Hopelijk is het over een week wel een stuk minder.
Ben officieel overgestapt naar een andere pianodocent, want de vorige kwam
maar een keer in de maand in de toekomst, en zelfs dat was nog onzeker.
Is nog een jongere man die komt bij mij aan huis.
Verder niet zoveel te melden, zit te wachten op een monteur die de verwarmingsketel komt schoonmaken.
Fijne dag voor jullie |
|
| Terug naar boven |
|
 |
thijli

Geregistreerd op: 30 Jul 2023 Berichten: 938
|
Geplaatst: 24 Jun 2026 08:28:39 Onderwerp: |
|
|
goedemorgen
Marlie ja dat vind ik ook nog steeds raar dat we niks meer van Annie
hebben gehoord.
Doe het rustig aan vandaag en genoeg drinken.
Piet was gisteravond helemaal niet lekker,ik goed gemopperd tegen hem
dat hij met deze warmte niet zoveel in de schuur mag zitten.
fijne dag _________________ iedere dag een lach |
|
| Terug naar boven |
|
 |
marlie49

Geregistreerd op: 28 Jan 2023 Berichten: 1114
|
Geplaatst: 24 Jun 2026 10:58:23 Onderwerp: |
|
|
Goedemiddag,
De monteur is vandaag weer geweest, het expansievat voor de druk op het water was kapot, hij heeft een nieuw geplaatst.
Hopelijk kan deze er lang tegen.
Tjee wat is en wordt het warm, het duurt te lang, maar na het weekend 24 graden gelukkig. Je kunt niks doen met dit weer, alleen wat binnen hangen.
Thijli groot gelijk dat je een beetje gemopperd hebt op Piet, het is niet goed voor zijn gezondheid in de schuur te zitten.
Kun jij er goed tegen, tegen die hitte?
En ja veel drinken is heel belangrijk.
Een fijne dag in de koelte. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Conny48

Geregistreerd op: 28 Jan 2023 Berichten: 2355
|
Geplaatst: 24 Jun 2026 15:50:05 Onderwerp: |
|
|
Goedemiddag,
Het is zeker warm,de vrienden met wie we zouden
gaan lunchen morgen zijn afgehaakt..nu gaan we
samen,vriendin wilde weten of er in het restaurant
airco is,maar dat wist ik niet,zij heeft gebeld en
geen airco..nou als je je een beetje rustig houdt
lukt het ons best,ik heb ook wel zin in een uitje.
Lekker ijs toe,jammie!
Morgen komt de ventilator voor de huiskamer.
Daar was het net 27,5 gr en alles zit dicht.
Hier op de hobbykamer is het ruim 30!!
Slapen gaat aardig goed met de blower.
Morgenmiddag krijgen we een nieuwe elektrameter.
Ik kreeg de jaarafrekening,we krijgen een beetje terug.
Ja,ik ben bang dat er iets met Annie gebeurd is,een ongeluk
of iets anders naars..we zullen er nooit achter komen.
Ik heb dat al een paar keer meegemaakt...zo maar
ineens verdwenen.
Thijli,ja in een schuur is het veel te warm..
Drinkt Piet wel genoeg,hij moet niet uitdrogen..
Ik heb mijn comfortkousen niet aan getrokken,dan maar
een beetje dikke voeten..we hebben 2 icepacks die doe
ik vanavond wel om mijn enkels,ze zijn flexibel.
Marlie,fijn dat de ketel weer gemaakt is.
En een nieuwe pianodocent ook.
Ik hoop dat je leuk les krijgt van hem.
Fijn als het iets koeler is,25 graden mag het van
mij de hele zomer blijven en in de nacht een buitje..
Mooie avond meisjes!!
 _________________ Nemen vult de hand,geven vult het hart. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
thijli

Geregistreerd op: 30 Jul 2023 Berichten: 938
|
Geplaatst: 25 Jun 2026 09:14:25 Onderwerp: |
|
|
goedemorgen
Marlie een nieuwe docent,hopelijk klikt het een beetje/
Conny ja het is erg benauwd in huis,onze slaapkamer ook 30 gr. pfff
en een man die geen ventilator aan wil!!!
Ben vannacht naar beneden gegaan daar de fan aan en lekker gelegen
tegen de ochtend weer naar boven gegaan daar begon toen een klein
windje te waaien,maar een slechte nacht al met al.
Hoe hebben jullie de nacht doorgebracht??
Conny veel lunch plezier met zijn tweetjes. _________________ iedere dag een lach |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 25 Jun 2026 09:14:25 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|