Kletsforum
Lekker kunnen kletsen met vriendinnen
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Babbelen met Loezie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 445, 446, 447
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Kletsforum Forumindex -> Gezellig Babbelen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
marlie49



Geregistreerd op: 28 Jan 2023
Berichten: 1114

BerichtGeplaatst: 25 Jun 2026 15:53:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemiddag allemaal,

Vanmiddag met mijn zoon op pad geweest, ik heb een nieuwe laptop.
Als het niet direct werkt kan het zijn dat ik even niet hier kom,
dan weten jullie dat.

Conny veel plezier met gaan lunchen!
Ja de warmte is extreem, was straks blij dat we weer thuis waren.
Hier is het redelijk met de airco.
Ja ik was wel blij dat het met de verwarmingsketel in orde gekomen is.
In augustus zou ik de eerste les krijgen, een proefles piano.
Ben heel benieuwd.

Thijli ik ken de man omdat hij mijn piano gestemd heeft en een keer heeft
hij er iets aan gerepareerd. Het is een aardige man. Dat komt goed.
Jeetje wat warm 30 graden, begrijpelijk dat je op een gegeven moment
naar beneden gegaan bent.
Hier werd ik vannacht wel wakker van de warmte, toen heb ik de airco
weer aangezet en heb redelijk goed geslapen.

Een hele fijne avond.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 25 Jun 2026 15:53:39    Onderwerp:

Terug naar boven
Conny48



Geregistreerd op: 28 Jan 2023
Berichten: 2355

BerichtGeplaatst: 25 Jun 2026 23:33:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen,
Wij hebben nu in de huiskamer ook een fijne blower even
gerommeld waar hij moest staan,ik kreeg last van droge ogen
maar nu staat hij prima,wij kijken de eerste helft van de
wedstrijd van Nederland,de andere helft kijken we na het opstaan wel terug.
Ik baal een beetje,vanmiddag een nieuwe stroom en gasmeter
gekregen,een heel aardige man.
Maar toen ik vanavond de afwas wilde doen,hadden we geen
warm water!Zoon heeft van alles geprobeerd,maar niet gelukt.
De storingsdienst gebeld,maar die komen ook niet meteen..
Nou ja,we poedelen dan maar een beetje.
Gelukkig heb ik gisteren gedoucht en mijn haar gewassen.

Thijli,gelijk heb je om beneden met de fan te gaan slapen.
Maar je wordt wel brak van dit weer.

Marlie,fijn een nieuwe laptop,dus je zoon is er al!Geniet maar fijn
met het hele gezin.

Meisjes,hou je taai,nog een paar dagen en dan wordt het
veel koeler.
Ik ben benieuwd hoe druk het in het restaurant is..
Alvast een mooie vrijdag!


_________________
Nemen vult de hand,geven vult het hart.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
marlie49



Geregistreerd op: 28 Jan 2023
Berichten: 1114

BerichtGeplaatst: 26 Jun 2026 09:43:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen,

Conny lekker bij de blower, dat scheelt ook veel.
Hier komt maandag voor de derde keer een monteur voor de verwarmingsketel
Nu lekt het expansievat, alles nat. De storingsdienst opgebeld.
Ik heb een afspraak voor een proefrit met een nieuwe auto,
nu kon ik kiezen, of de proefrit afzeggen en de hele dag wachten op
een monteur van de ketel, of maandag een monteur laten komen.
Ja dan komt de monteur maandag wel, ik kan ook koud douchen of
met een waterkoker water warm maken en steeds de wasbak vullen.
Hetzelfde als bij jou dus even behelpen.

Thijli ging het een beetje bij jullie met de warmte, vindt je man het nu ook
beter als er verkoeling is?
Dat is anders niet vol te houden.

Het is hier vol te houden met de airco, maar moet dadelijk toch de hitte in.

Fijne dag voor jullie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
thijli



Geregistreerd op: 30 Jul 2023
Berichten: 938

BerichtGeplaatst: 26 Jun 2026 09:50:06    Onderwerp: Reageren met citaat

goedemorgen

pfff Conny en Marlie veel plezier vandaag met de uitjes,
Marlie heel veel plezier met je nieuwe laptop.

Conny wat een balen dat het niet goed gemaakt is!!

Dames het is mij veel te warm om hier veel te zitten

toedeloe

_________________
iedere dag een lach
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Conny48



Geregistreerd op: 28 Jan 2023
Berichten: 2355

BerichtGeplaatst: 26 Jun 2026 19:25:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedenavond,
De lunch was heel gezellig,we kregen een
plaats onder een grote parasol aan het water,dus
leuk bootjes kijken,eten was heerlijk..een minpuntje,naast
ons zat een vrouw en die praatte zo hard,niet normaal gewoon
het hele terras kon meegenieten..
Toen we weer in de auto stapten brandde ik mijn billen
aan de zwarte zitting en Print kon het stuur haast
niet vasthouden,ik had een koelbloc meegenomen en
dat heb ik op mijn schoot gelegd.
Ik heb laat in de middag even op bed gelegen,dat
doe ik nooit,maar mijn ogen vielen dicht.

Thijli,doe maar rustig aan hoor.
Dit is echt extreem,maar we zullen er aan moeten wennen.

Marlie,spannend een andere auto misschien.
Dus we zitten met hetzelfde euvel.
Me koud poedelen vind ik niet erg,maar koud douchen??
Ik denk dat de monteur pas na het weekend zal bellen.

Meisjes,een mooie avond!


_________________
Nemen vult de hand,geven vult het hart.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
marlie49



Geregistreerd op: 28 Jan 2023
Berichten: 1114

BerichtGeplaatst: 27 Jun 2026 15:10:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemiddag,

Conny wat fijn dat de lunch zo gezellig was, alleen jammer dat
die vrouw zo hard praatte. Kan ik ook niet goed tegen.
Ja het is echt gloeiend heet, zelfs met de airco nog te warm.
Slim van die koelbloc, dat houdt een beetje tegen.
Heb zaterdagmorgen een proefrit gemaakt en gisterenavond ging ik
er al mee naar het etentje. Geweldig wagentje, een Toyota Aygo X
Mijn oude wagentje gaat naar twee kleinzonen die dagelijks naar
de Hogeschool moeten rijden samen. Zijn ze van niemand afhankelijk.

Thijli Conny en ik zitten in hetzelfde schuitje, we moeten het weekend
zonder warm water moeten doen. Gelukkig wel een waterkoker om
water te warmen.

Veel sterkte met de hitte, niet normaal meer.

Fijne middag/avond
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Conny48



Geregistreerd op: 28 Jan 2023
Berichten: 2355

BerichtGeplaatst: 27 Jun 2026 17:07:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemiddag,
Ik had vannacht een nat washandje op een ijsbloc op
mijn nachtkastje gelegd,steeds als ik wakker werd op
mijn gezicht gelegd,heerlijk koel!
Heb veel last van overslagen,zal ook wel door de warmte
komen,ons hele lichaam is er van in de war.
Vanmiddag was ik zo sloom,ik heb lekker in de
luie tuinstoel liggen slapen,maar ik werd wakker van een harde
windvlaag,Print heeft het scherm ingehaald.
Het is raar weer,we hebben een paar buitjes gehad,gerommel
in de verte,een paar flitsen en net scheen de zon weer.

Marlie,van harte met je nieuwe auto,fijn hoor.
Zit ook airco in natuurlijk.Heel veel veilige kilometers
ermee gewenst!
En de kleinzonen zijn ook blij.
Gezellig dat ze samen kunnen rijden.
Gelukkig wordt het maandag koeler,daar zijn we
allemaal aan toe denk ik.

Meisjes,een mooie avond!!


_________________
Nemen vult de hand,geven vult het hart.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Kletsforum Forumindex -> Gezellig Babbelen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 445, 446, 447
Pagina 447 van 447

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.