Kletsforum
Lekker kunnen kletsen met vriendinnen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Babbelen met Loezie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 319, 320, 321  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Kletsforum Forumindex -> Gezellig Babbelen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Annie464646

BerichtGeplaatst: 12 Feb 2023 10:11:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen allemaal.

Conny gefeliciteerd met jullie nieuwe auto, het is een pracht auto, veel plezier er mee!

Loes ik blijf die broek wel dragen hoor al is die niet vuur rood, net wat je zeg een leuk ding er op en ik ben weer klaar, als is het maar voor door de weeks dan ben ik toch netjes.

Ik heb niet veel te vertellen, dus ik ga stoppen, allemaal een hele fijne zondag
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: 12 Feb 2023 10:11:44    Onderwerp:

Terug naar boven
Loes

BerichtGeplaatst: 12 Feb 2023 10:33:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Goede morgen.

Wat een prachtige auto Conny, en wat een mooie kleur.
Jammer dat jullie er zo lang op moeten wachten, maar
de tijd vliegt voorbij Very Happy

Conny, ik ben voorlopig niet bij Flip, maar mis hem wel

Natuurlijk blijf je die broek dragen Annie,
en niets mee gemaakt vannacht Very Happy

Het is somber buiten.

Wibootje

BerichtGeplaatst: 12 Feb 2023 13:14:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Goeiemiddag dames .. op deze ook hier sombere, maar beslist niét koude zondagmorgen. Ben wat met de was aan het stoeien en heb mijn ommetje weer gemaakt .. dus lekker nuttig bezig Laughing

Conny .. mooie auto, maar die 20 weken wachttijd verbazen me niks. Ik vroeg me al af hoe jullie dat met je oude auto zouden doen, maar jullie hadden dus een leenauto. Fijn dat de garage de oude auto inneemt .. scheelt tóch weer kosten. En met die mooie nieuwe lease auto ben je af van reparaties enz. Ik neem tenminste aan dat dat allemaal in het kontrakt is meebegrepen. Mooie auto hoor .. hopelijk valt de wachttijd mee.

Onze keuken wordt op 27-2 gedemonteerd. Op 28-2 komt een installateur en die kijkt of er nog nieuwe leidingen gelegd moeten worden. We houden alles op dezelfde plek, dus ik ga ervan uit dat er alleen een extra electraleiding + groep moet komen voor de inductie kookplaat. De rest zou er moeten zitten. Op 1-3 komt de stucadoor en dan moet het een week drogen. Van 8 t/m 10-3 wordt de keuken geinstalleerd. We zitten dus bijna 2 weken zonder keuken (ook geen water), maar vinden die week 'droogtijd' tóch wel prettiger dan dat je 7 dagen mensen over de vloer hebt. We kunnen niet meer zo goed tegen drukte en dat vroege opstaan (weet jij alles van denk ik). Dus ff een kleine week 'rust' vinden we prima. We kamperen een beetje in eigen huis dan. Beetje improviseren met koffiezetten enz. Eten zat dat je kunt opwarmen in de magnetron en anders eten we in de middag een hapje buiten de deur. Komt allemaal goed Wink

Nou, hub roept dat Miep alweer zover is, dus ik ga weer aan de slag. Fijne zondag allemaal!

Terug naar boven
Conny48

BerichtGeplaatst: 12 Feb 2023 16:32:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemiddag,
Ik heb net met een lange houten spatel de rattenvangbak
een beetje schuin opgetild,maar er zit zover ik kan zien geen rat in..
Misschien is-ie afgetaaid omdat er niets meer te bikken is.
Ik heb mijn fiets in de gang gezet,morgen komen ze de schuurdeur
schilderen,die zit nu op de haak en de poortdeur staat
al weken open,omdat er steeds mannen in en uit lopen.
En iedereen kan dus 's nachts in de tuin komen.

Loes,als het niet nodig meer is hoef je niet naar Flip.
Hij zal jou ook wel missen!
Hoe is het nou met de pillen,slinken je benen al?

Wibootje,ik snap je helemaal,je voelt je niet happy met
allerlei mensen over de vloer,hebben wij ook hoor.
Je kunt niet doen wat je normaal doet.
En een paar weken is wel te overzien..
Mijn neef heeft zelf zijn badkamer verbouwd en deed
daar zo lang over (2 jaar),dat zijn vrouw op de rand
van de waanzin was..ze ging steeds bij familie en vrienden
douchen,maar dat gaat snel vervelen hoor.

Annie,is je kast nog netjes?
Dat het zo lang duurt voordat we de auto krijgen komt
door het wereldwijde chip tekort..hoorde ik net van Print.

Fijne avond!

marlie49

BerichtGeplaatst: 12 Feb 2023 18:16:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Goede avond allemaal,

Was vanmorgen doodmoe en ben nog lekker een uurtje blijven slapen. Voorjaarsmoeheid zeker.

Conny een mooie auto krijgen jullie, wel lang wachten, maar 20 weken zijn ook gauw voorbij. De rat is dus verdwenen, hopelijk voorgoed.
En...... nee de mannen hier in het appartementencomplex hebben een apparaat waar ze de ballonnen mee opblazen. Het waren meer dan 600 ballonnen, dan hadden we geen longen meer gehad als we dat zelf moesten doen.... Very Happy Wel alles vastbinden en naar de mensen brengen. Ziet er heel kleurig uit nu.

Wibootje wat heerlijk dat ze binnenkort de keuken komen installeren, wel even druk met werklui, dat vind ik ook niet zo fijn. Eerst ook nog de oude keuken demonteren. Maar 11 maart hebben jullie dan een mooie nieuwe keuken. Fijn vooruitzicht.

Loes ik kan me voorstellen dat je Flip mist, aan de andere kant wel fijn dat het beter met je gaat.

Annie ik vind een donkerrode broek best mooi en met een leuke trui of blouse erop zul je er mooi op staan.

Alweer avond, ga iets te eten maken, ben met alles later....

Fijne avond!
Terug naar boven
marrianne

BerichtGeplaatst: 13 Feb 2023 03:25:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo meskes,

Ja, ja ik ben er nog, maar de dagen vliegen voorbij.
Volgends het licht worden ze langer, maar ik heb het gevoel, dat ze korter worden.
Vorige week moest ik naar Puerto Plata, naar het ziekenhuis, moest een duplex sonografie laten maken van beide benen.
De resultaten waren niet goed, veel medicatie gekregen, ( zelf betalen hier, was bijna 350 us$)Dit voor 30 dagen, dan weer terug komen.
Maar ik denk dat ik de eerste 4 maanden niet meer terug ga.
POP is hier 50 km vandaan, dus normaal ca.45/50 min. rijden.
Zoals ik al eens geschreven had, was de brug bij POP doorgebroken, en wordt er nu een nieuwe brug gebouwd, die moet over 4 maanden klaar zijn.
Nu naar POP te moeten wil zeggen, een omweg van 15 km via een noodweggetje door dorpjes.
Er rijdt al het verkeer over die naar en van POP komen.
De heen weg hebben we er 3.10 min. over gedaan, terug om 13.00 uit POP vertrokken, en om 17.55 thuis, dat zijn bijna 5 uur.
Af en toe een schietgebedje gedaan, je moet over hele smalle zandweggetjes rijden met grote gaten erin, maar je hebt ook tegen verkeer, dus elke keer weer stoppen en tegenverkeer voorzichtig langs laten gaan.
2 keer is de spiegel van buiten geraakt, en dan moet er ook nog, en dat vond ik levensgevaarlijk de tank lastwagens erdoor, met benzine en gas.
Het zijn joekelaars, dacht als dat maar goed gaat, als een van die wagens iets krijgen en de boel ontploft heb je geen kans meer.
Maar ja, ze moeten toch gas en benzine leveren, en in de nacht kunnen ze niet rijden over de zandwegen en geen verlichting op de straten.
Een vriend had gereden met zijn jeep, ik wilde nog wachten tot de brug weer open was, maar hij werd kwaad, en wilde dat ik nu ging, omdat ik het al bijna 1 jaar verschoven had, en ik nu te veel pijn heb.
Thuis gekomen, iets gedronken ( had geen honger) daarna onder de gaatjes kraan, en om 19.15 lag ik plat, helemaal kapot.

Dan ben ik al een paar keer chauffeur geweest voor mijn vrienden, die moesten ook naar het ziekenhuis, maar gelukkig die hier in de buurt.
De een heeft een hele open voet van de exceem, de andere kon niet meer lopen van de rugpijn.
Dus bij de dr. geweest met beide, de volgende dag weer terug, moest er een MRI gemaakt worden bij de rug patient.
Dan weer de volgende dag terug voor de resultaten.
Ze mogen hier niet auto rijden, omdat het rijbewijs van Canada maar 30 dagen geldig is, je moet daarna een DR rijbewijs hebben.
Dan verhuis is het einde van de maand, en moet ook nog alles inpakken, heb tot nu toe pas 3 dozen klaar staan, de rest moet alles nog gedaan worden.
Maar wanneer? heb nu erg weinig tijd voor alles, sorry ook op het forum komen is met tijd zoeken.

Had van Elly weer eens voor de xx keer, en vriendschap verzoek gekregen, maar heb het deze keer niet meer aangenomen.
Ze blijft aan de gang met die flauwekul.

Heb ook nog geprobeerd om plaatjes/fotos te plaatsen, maar ook de uitleg van print heeft mij nog niets veel geholpen.
Ben gewoon te moe om te gaan zitten uitknobbelen, dat komt wel weer, als alles achter de rug is.
Terug naar boven
Loes

BerichtGeplaatst: 13 Feb 2023 08:55:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Goede morgen.

Fijn je weer te lezen Marianne, wat een eind moeten jullie rijden zeg.
Ga je nog naar je eigen huisje?

Conny, ik heb gisteren de laatste pil in genomen, ik hoop dat ik vandaag iets van de dokter hoor.
Gisteren avond zat ik te knikkebollen en ben voor het eerst van mijn leven om 9 uur naar bed gegaan. Wel een paar keer wakker geweest.
De voeten zijn de ene keer dik en de andere keer wat dunner.

Ik zou echt niet durven te gaan kijken of ik een rat zou zien Very Happy

Annie464646

BerichtGeplaatst: 13 Feb 2023 09:55:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen dames.

Ja, ja Annie is helemaal klaar met haar huiswerk, vanmiddag of iets later kom ik nog even buurten hier, nu even een peukje doen, daaag tot later
Terug naar boven
El58
Gast

BerichtGeplaatst: 13 Feb 2023 10:41:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Veel schildklierpatiënten kampen met psychische klachten: stemmingswisselingen, vergeetachtigheid, depressies of neerslachtige gedachtes.

Ik meld dit even ik ben niet autistisch .
En het geschreven ovet achter mij rug om ,niet vriendelijk .

Ik vraag nu netjes Print wil jij mijn account verwijderen alstublieft.

Het gaat jullie goed
Terug naar boven
Annie464646

BerichtGeplaatst: 13 Feb 2023 10:42:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Hier ben ik weer, de boerenkool staat op, dus ik heb nu even tijd, vanmiddag onder de douche, dan ben ik helemaal klaar.

Conny dat moet een heerlijk gevoel zijn dat je geen ratten heb, ik had vroegen kippen pff toen zag ik dat wij ook ratten hadden in en mum van tijd de kippen op geruimd, geen rat te vinden meer. Ja lieve Conny de kast is nog steeds netjes.

Loesje eerlijk zeggen ben je een beetje verliefd op flip hi hihi 

Ik heb die spijkerbroek aan met een zwart truitje staat leuk.

Verstandig Marianne blijft voorlopig maar 4 maanden thuis hoor, misschien kan je beter 's nachts gaan rijden of is het dan ook druk. Wat ben je toch een lieve meid om chauffeur te spelen voor je kennissen, en die plaatjes komen wel hoor, doe het maar rustig aan .

Nu de rookworst warm maken.

Nu kom ik niet meer terug hoor, na de douche lekker lezen
Terug naar boven
Anky

BerichtGeplaatst: 13 Feb 2023 11:00:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Goh Marianne, je krijgt het wel voor je kiezen!
Zou je niet liever in Nederland wonen?
Afgezien van het weer is het hier toch beter dan bij jou..

Annie, donkerrood is ook mooi, je kan er van alles bij dragen.

El, waarom wil je je account verwijderen?
Nu kun je af en toe nog reageren ergens op.
Maar als gast kun je alles blijven lezen, maar geen antwoord geven.
Er heeft niemand wat achter je rug om geschreven want je kan alles lezen.
Wat maakt het nou uit of je wel of niet autistisch zou zijn?
Mijn Bliksem heeft adhd, best vermoeiend af en toe maar hij is er niet minder mens door.
Schrijf gewoon af en toe iets gezelligs.
Je hebt vast wel af en toe iets leuks meegemaakt.

Ik ben nu al blij dat ik weer een keer vrij ben op maandag en de zon schijnt!
Straks naar buiten waar de vogeltjes fluiten... Very Happy

Meisjes, fijne dag allemaal!
Geniet vvan het zonnetje!
marlie49

BerichtGeplaatst: 13 Feb 2023 11:25:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedemorgen allemaal,

De zon schijnt hier heerlijk, het is niet meer zo héél koud.

Marianne nog steeds last van je benen, erg vervelend. Fijn dat je voor je vrienden zo'n steun bent en voor ze wil rijden.
Je gaat dus eind van de maand verhuizen, dan heb je nog veel werk te doen.
Leuk dat je er even was. Veel sterkte met alles.

Loes je moet dus waarschijnlijk nog even doorgaan met medicijnen?

Annie het huiswerk al klaar? Dan heb je nu lekker tijd voor andere dingen.

El ik ben het met Anky eens, je kunt toch gewoon af en toe hier komen en een gezellig berichtje plaatsen. Dat hoeft niet elke dag.

Vanmiddag ga ik bij een buurvrouw van 92 jaar koffiedrinken. Het is een heel lief mens en ze vroeg het me al vaker. Dus maak ik even tijd.

Een fijne dag allemaal!
Terug naar boven
Loes

BerichtGeplaatst: 13 Feb 2023 14:33:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Annie, nee hoor ben niet verliefd op Flip, maar we hebben gewoon de grootste lol met elkaar.

Dat zijn heel wat ballonnen Marlie.
Ik heb geen medicijnen meer en nog steeds niets gehoord.

El, zie je nu niet wat voor gezellige berichten wij plaatsen.
Jij zit altijd te mopperen op je man, of op A, tig keer met de hond er op uit.
Ik mis gewoon de gezelligheid.

Wibootje

BerichtGeplaatst: 13 Feb 2023 14:37:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Goeiemiddag dames .. op deze lekker zonnige maandag. Ben laat, maar we hebben dan ook lekker lang geslapen en op ons gemakje onze rituelen gedaan en daarna bij diverse winkels wat schapjes gehaald en toen was het alweer dik lunchtijd.

Heb heel wat berichten gelezen hier, maar mijn pc doet ff moeilijk .. dus ik houd het bij een groet en laat de pc verder zijn gang gaan (zullen wel weer updates zijn). Fijne dag allemaal en geniet van het zonnetje!
Terug naar boven
marrianne

BerichtGeplaatst: 13 Feb 2023 16:01:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo meskes,

Even een korte pauze maken.
Anky, je schreef over terug komen naar Holland, voor mij helemaal geen optie.
Ten eerste ben ik al 55 jaar weg, en ten tweede heb ik niet de Ned. nationaliteit, dus niet zo makkelijk om er te gaan wonen.
Maar ik heb er helemaal geen behoefte aan, Ned. is voor mij een vreemd land geworden.
Nee, ik blijf zitten waar ik ben, en in ieder land geeft het wel problemen.
Holland is nu ook niet de kers op de taart, zeker niet met deze regering.

Marlie, vanmorgen is een van de canadeze vriendin even geweest, ze wil mij komen helpen met inpakken donderdag of vrijdag, met z'n 2e gaat het wat vlotter.
Ze helpt ook als ik verhuizen ga, ik heb dan alles op de boxen geschreven, waar wat moet komen,
Zij gaat naar mijn huis, en geeft de schouwers gelijk de opdracht waar wat komt.
Scheelt weer een hoop werk, want ik kan niet tussen 2 huizen heen en weer rennen.
Ik blijf dan hier en kan de mensen aanwijzigen geven, moet alles in 2 talen op de boxen schrijven, de een spreekt geen Spaans, en de andere geen Engels.
Vanmorgen nog met mijn huisbaas (in) even in de clinche gelegen, nicht echt ruzie, maar heb wel mijn menig gegeven.
Ze heeft een sleutel van mij, en ik van haar, in geval dat er iets gebeurd dan kunnen we er altijd in.
Nu vertelde ze, omdat ik veel weg moet, wil ze als er mensen zijn die het huisje willen aankijken voor te huren, dat ze dan gewoon binnen gaat.
En dat wil ik beslist niet, sorry maar alles staat over hoop, dan zijn er wel dure privee spullen in.
Ik heb al zeker 15 mensen gehad om te komen kijken, dus madam moet wachten tot ik weer thuis ben.
Elke keer als er mensen komen zeggen ze" o wat is het mooi met alles, dan vertel ik gelijk dat dit mijn privee meubels en dingen zijn, dat het er allemaal uit gaat.
X houd haar mond dicht, want ze weet donders goed, dat als alles eruit is, zij weer die oude kapote meubels erin zet, maar dat wil ze de mensen natuurlijk niet vertellen.
Vandaag een wat nare dag, Sweetie is precies 11 maanden geleden overleden.
Ga nu verder met mijn werk, is alweer 11.00, heb 4 dozen ingepakt, en heb nu eindelijk warm water, en kan de afwas gaan doen.
X heeft een veel te kleine water solar tank, niet genoeg voor zo veel mensen.
Als er 2 onder de douce geweest zijn, moet je weer wachten voor warm water.
Zal blij zijn als ik weer op mijn eigen plekje zit, 24x7 warm water.

Wens julle een fijne verdere middag.
Terug naar boven

Geplaatst: 13 Feb 2023 16:01:17    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Kletsforum Forumindex -> Gezellig Babbelen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 319, 320, 321  Volgende
Pagina 13 van 321

Ga naar: